| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet alleen niet zeker of ze ook nonnen zijn, het wordt iig wel als geestelijk ambt gezien. |
|
|
|
|
|
Ja ondertussen moesten ze ergens van leven dus ze zullen wel iets ervoor hebben gekregen, al dan niet indirect via het klooster.
Oi, ik moet aan mijn mise-en-place . En ondertussen heb ik nog steeds geen verzekering uitgekozen. Stom gedoe. Het is veel te ingewikkeld om uit te rekenen of het het waard is om extra aanvullende verzekering te nemen voor dingen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
hier in Den Bosch is de laatste non ook nog niet zo heel erg lang geleden verdwenen (ook rond de eeuwwisseling), en daar zaten dus ook zusters tussen die verpleegkundige waren.En er is natuurlijk veel meer aan een ziekenhuis dan alleen dokters en verpleegkundigen, er zijn nog heel veel verzorgende, behandelende en faciliterende beroepen in een ziekenhuis, denk bijvoorbeeld aan verzorging/wassen, keukenhulpen, voedingsassistentie, geestelijke begeleiding, was, transport, etc. etc. Tegenwoordig worden dat soort dingen vaak door laag/nietgeschoold personeel of vrijwilligers uitgevoerd, die de rol hebben overgenomen.
|
|
||
|
Citaat:
. Nouja, ik dacht dat ze misschien ook nog iets speciaals met het geloof deden, maar daar lijkt het dus niet op. Tijdens mijn co-schappen waren ze allemaal ook al verdwenen .Hoe dan ook, ik ga vast eten maken .
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Want ik dacht al dat jij het was.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Was een mooie aanleiding me niet meer in te houden
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Pizza en een kapsalon trouwens, if anyone cares... en zo niet dan weet je het nu toch!
![]() |
|
|