Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2012, 22:24
Verwijderd
Citaat:
'Ik kijk erg naar je uit, je bent het waard om op te wachten?' Dat klinkt wel weer een beetje romantisch, dan
Woooooow Dat zou ik creepy vinden. Wie het ook was. Tenzij ik net had gezegd dat ik me 10 jaar liet invriezen tot een bepaald geneesmiddel helemaal ontwikkeld was.
Advertentie
Oud 23-12-2012, 22:26
Miekje*
Miekje* is offline
Ja ik geef ook mijn bek maar een douw
Oud 23-12-2012, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Ik pakte net mijn tas in en mijn deegroller steekt een stukje uit mijn tas. Dat ziet er best gek uit.

Wat zou ik kunnen vergeten om bij iemand thuis kerst te vieren? Ik heb make-up, geschikte kleding en schoenen, en dingen om appeltaart mee te maken. Cadeautjes liggen al daar. Wat zou ik kunnen vergeten?
Een kalkoen aan het spit.
Oud 23-12-2012, 22:30
Miekje*
Miekje* is offline
We gaan gourmetten en ik hoef alleen appeltaart te bakken voor toe. Dus we hebben geen kalkoen aan het spit nodig
Oud 23-12-2012, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Ik pakte net mijn tas in en mijn deegroller steekt een stukje uit mijn tas. Dat ziet er best gek uit.

Wat zou ik kunnen vergeten om bij iemand thuis kerst te vieren? Ik heb make-up, geschikte kleding en schoenen, en dingen om appeltaart mee te maken. Cadeautjes liggen al daar. Wat zou ik kunnen vergeten?
Een deegroller zullen ze daar toch ook wel hebben?

Citaat:
Woooooow Dat zou ik creepy vinden. Wie het ook was. Tenzij ik net had gezegd dat ik me 10 jaar liet invriezen tot een bepaald geneesmiddel helemaal ontwikkeld was.
Of je vriendje dat twaalfhonderd kilometer verderop woont!
Oud 23-12-2012, 22:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn schoonouders hebben geen deegroller En geen keukenweegschaal, dus die neem ik ook mee.
Oud 23-12-2012, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Mijn schoonouders hebben geen deegroller En geen keukenweegschaal, dus die neem ik ook mee.
Waar moeten ze elkaar dan mee in elkaar slaan als ze ruzie hebben? Het lijkt me alleszins ingewikkeld, een leven zonder deegroller.
Oud 23-12-2012, 22:46
Verwijderd
Citaat:

Of je vriendje dat twaalfhonderd kilometer verderop woont!
Mja ook in dat geval vind ik het wat gek
Citaat:
Waar moeten ze elkaar dan mee in elkaar slaan als ze ruzie hebben? Het lijkt me alleszins ingewikkeld, een leven zonder deegroller.
Oud 23-12-2012, 22:48
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn schoonvader heeft een honkbalknuppel naast zijn nachtkastje staan, en mijn schoonmoeder slaat nooit. Die is de kalmte zelve.
Een leven zonder keukenweegschaal lijkt me ingewikkelder, trouwens.
Oud 23-12-2012, 22:55
indigo
indigo is offline
Mijn schoonmoeder, die echt elk weekend overheerlijke taart bakt, doet dat zonder keukenweegschaal. Ze heeft zo'n maatkan die ook kan meten hoeveel bloem en suiker je hebt. Mij lijkt het maar ingewikkeld.
Oud 23-12-2012, 23:00
Verwijderd
Zo'n maatbeker met verschillende streepjes is toch juist handig Ik heb ook nooit een keukenweegschaal gebruikt.

En op een gegeven moment doe je ook steeds meer op gevoel
Oud 23-12-2012, 23:04
Miekje*
Miekje* is offline
Wij hebben altijd een keukenweegschaal gebruikt, thuis. En bij mijn schoonouders thuis hebben ze ook niet zo'n maatbeker
Oud 23-12-2012, 23:11
indigo
indigo is offline
Zo'n maatbeker werkt waarschijnlijk ook heel prima maar ik ben inderdaad gewend aan een weegschaal. En ik doe graag alles precies .
Oud 23-12-2012, 23:20
Verwijderd
*liefde verspreid*
Oud 23-12-2012, 23:25
indigo
indigo is offline
*liefde oppakt en verder verspreidt* . Lekker aan het nagenieten van je dag?
Ik ga trouwens slapen. Morgenvroeg boodschapjes doen en dan op naar alle kerstdiners en dingen en eten pfffft .
Oud 23-12-2012, 23:27
Verwijderd
Ja, ik zit echt op een wolk. 2 maanden mensen missen die je dan ineens komen verrassen <3 het is gewoon te lief <3.
Oud 23-12-2012, 23:59
Verwijderd
Fizzle kom eens op facebookchat.
Oud 24-12-2012, 00:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jawohl!
Oud 24-12-2012, 08:24
Verwijderd
Kerstmis.
Oud 24-12-2012, 08:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kerstavond in het vliegtuig bij easyjet gezellig
Oud 24-12-2012, 09:29
Verwijderd
Wat heb ik toch weer leuke vrienden.
Oud 24-12-2012, 09:29
Verwijderd
Wat is er?
Oud 24-12-2012, 09:32
Verwijderd
we zouden iets leuks gaan doen deze vakantie, overmorgen was dat, en nu plannen ze het alweer zonder mij en ik mag opeens niet meer mee.
Oud 24-12-2012, 09:34
Verwijderd
Citaat:
we zouden iets leuks gaan doen deze vakantie, overmorgen was dat, en nu plannen ze het alweer zonder mij en ik mag opeens niet meer mee.
Mag je niet eens mee? Ahhw. Dat is vals.

Gratis tip: zoek nieuwe vrienden.
Oud 24-12-2012, 09:36
Verwijderd
dat gaat wel lukken.
Oud 24-12-2012, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Dan begrijp ik niet waarom je het je vrienden noemt, want dat zijn het klaarblijkelijk niet.
Oud 24-12-2012, 09:40
Verwijderd
Je hebt gelijk.
ik ga lekker de hele vakantie lang met mijn allerbeste vriendin doorbrengen, want die doet wel normaal.
Oud 24-12-2012, 09:45
Verwijderd
Wel echt fascinerend hoe gemeen mensen van die leeftijd nog zijn. Was jij niet ook degene die met school naar Parijs ging en één jongen niet met de rest van de klas mee wilde laten lopen? Bad karma zou ik dan zeggen.
Oud 24-12-2012, 09:46
Verwijderd
Ja, dat klopt. En dat was met dezelfde mensen.
Oud 24-12-2012, 09:50
Verwijderd
Dan moet je ze de volgende keer maar in de catacomben achterlaten.

En verder: essay ingeleverd. Nu nog en dag werken en dan t/m 1 januari vakantie!
Oud 24-12-2012, 10:07
Verwijderd
ik denk niet dat een volgende keer nog komt.
Oud 24-12-2012, 10:31
Verwijderd
Ik moet eigenlijk studerend tekenen en een stilleven gaan maken ofzo maar in plaats daarvan doe ik dit.

(Origineel.)
Oud 24-12-2012, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Ik moet eigenlijk studerend tekenen en een stilleven gaan maken ofzo maar in plaats daarvan doe ik dit.

[afbeelding]

(Origineel.)
Oud 24-12-2012, 11:06
Verwijderd
Wtf gebeurt er bij ons thuis met haarborstels. We hebben een lijst gemaakt, en zijn tot de conclusie gekomen dat er elf (elf!!!!) haarborstels in ons huis moeten zijn: twee van mij, drie van mijn moeder, een van oma, twee van onze Duitse en drie van mijn zusje. We hebben er drie gelocaliseerd.
Oud 24-12-2012, 11:08
Verwijderd
ik heb er 4 en mijn moeder 2. En er zwerven ook nog wat andere haarborstels rond die van niemand zijn. En kammen niet te vergeten.
Oud 24-12-2012, 11:11
Verwijderd
Haarelastiekjes doen dat altijd bij mij. Ik weet dat ik sowieso dertig grotere elastiekjes moet hebben. Er zijn dagen dat ze alle dertig kwijt zijn.
Oud 24-12-2012, 11:20
Verwijderd
Ja, het gebeurt met alle haardingen wel.
Oud 24-12-2012, 11:32
indigo
indigo is offline
Wij hadden het thuis ook altijd met haarborstels, maar sinds ik op mezelf woon (en nu met mijn vriendje die geen haarborstel gebruikt) ligt hij altijd op dezelfde plek bij de spiegel. Maar met elastiekjes en speldjes hetzelfde verhaal... . Terwijl ik die toch zelden in- of uitdoe als ik niet bij de spiegel ben.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor single sokken. Wie ze toch altijd hun partner afneemt...?
Oud 24-12-2012, 11:45
Verwijderd
Al mijn sokken zijn inmiddels alleenstaand geloof ik. En ik heb er echt 40 paar ofzo
Oud 24-12-2012, 11:46
Verwijderd
Hoej, goeie dag wordt dit, over een uurtje naar m'n ouders en dan 21 uur met m'n broertje <3 De wereld uitlachen <3 Morgen en overmorgen moet ik werken en woensdagavond met 10 vrienden en vriendinnen borrelen, uit eten en op stap, fijnnn.
Oud 24-12-2012, 11:47
Verwijderd
Ik heb gister alleen per ongeluk de bruidssuite weggegeven op m'n werk dus daar kan ik morgen niet slapen, dat is wel een beetje een domper in de feestvreugde
Oud 24-12-2012, 11:50
Carn
Carn is offline
Oh sann, wanneer moeten die O&N kaarten geregeld zijn?
Oud 24-12-2012, 11:50
Verwijderd
Ik heb geen single sokken nu! Ik had heel lang 2 single sokken maar laatst kwamen ineens hun vriendjes weer opduiken
Oud 24-12-2012, 11:51
Verwijderd
In Nieuw Zeeland zijn geen muggen.
Carn
Carn is offline
oh het is al uitverkocht zie ik :')
Verwijderd
Citaat:
Oh sann, wanneer moeten die O&N kaarten geregeld zijn?
Lorelei en ik hadden bedacht dat we het de 27e gingen fixen!
Verwijderd
Citaat:
oh het is al uitverkocht zie ik :')
Serieus? Oei. Lorelei naamzoek.
Oud 24-12-2012, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Haarelastiekjes doen dat altijd bij mij. Ik weet dat ik sowieso dertig grotere elastiekjes moet hebben. Er zijn dagen dat ze alle dertig kwijt zijn.
Ik heb zeker 500 elastieken in mijn leven gekocht
Oud 24-12-2012, 11:52
Verwijderd
Ik had ook altijd een elastiekjesprobleem. Haarknippen hebben het bij mij opgelost, die raak ik bijna nooit kwijt
Oud 24-12-2012, 11:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Serieus? Oei. Lorelei naamzoek.
Yep, ik quote:

Citaat:
***********************UITVERKOCHT*********************************

Regels voor berichten