| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Een leven zonder keukenweegschaal lijkt me ingewikkelder, trouwens.
|
|
|
|
Mijn schoonmoeder, die echt elk weekend overheerlijke taart bakt, doet dat zonder keukenweegschaal. Ze heeft zo'n maatkan die ook kan meten hoeveel bloem en suiker je hebt. Mij lijkt het maar ingewikkeld.
|
|
|
|
*liefde oppakt en verder verspreidt*
. Lekker aan het nagenieten van je dag?Ik ga trouwens slapen. Morgenvroeg boodschapjes doen en dan op naar alle kerstdiners en dingen en eten pfffft .
|
|
|
Verwijderd
|
Ik moet eigenlijk studerend tekenen en een stilleven gaan maken ofzo maar in plaats daarvan doe ik dit.
![]() (Origineel.) |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wtf gebeurt er bij ons thuis met haarborstels.
We hebben een lijst gemaakt, en zijn tot de conclusie gekomen dat er elf (elf!!!!) haarborstels in ons huis moeten zijn: twee van mij, drie van mijn moeder, een van oma, twee van onze Duitse en drie van mijn zusje. We hebben er drie gelocaliseerd. ![]()
|
|
|
|
|
Wij hadden het thuis ook altijd met haarborstels, maar sinds ik op mezelf woon (en nu met mijn vriendje die geen haarborstel gebruikt) ligt hij altijd op dezelfde plek bij de spiegel. Maar met elastiekjes en speldjes hetzelfde verhaal...
. Terwijl ik die toch zelden in- of uitdoe als ik niet bij de spiegel ben. Hetzelfde geldt natuurlijk voor single sokken. Wie ze toch altijd hun partner afneemt...?
![]() |
|
|