| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Beide is ook lekker
ik zal uitleg geven.Vis uit de pan is diepvriesvis (maar daardoor zeker niet minder smakelijk) met een krokant korstje met knoflook en kruiden. Gratin en doperwten vinden mijn moeder en ik allebei lekker, dus dat is makkelijk. Vis uit de pan is een visblok van de Lidl met broccoli erop, vandaar de broccoli erbij, met rijst.
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
dus in vergelijking is dit koken.
|
|
||
|
Citaat:
Lekker
|
|
|
Verwijderd
|
Kruispunt (RKK)
De verwachting (zo 23 dec 2012, 23:00) 888 Achtergronden uit kerk en samenleving. -Aan de vooravond van Kerst brengt brengen we een etmaal door op de afdeling Verloskunde van het St. Antoniusziekenhuis in Nieuwegein. mijn hart maakte een sprongetje toen ik dit zag, maar helaas alleen maar krijsende kinderen in beeld. Alleen maar één puffende vrouw maar die kreeg een keizersnee, en als er iets een anti-climax is ![]()
|
|
|
|
|
De uitzending van de kersttoespraak die hare majesteit Koningin Beatrix op eerste kerstdag gaat houden is vanavond via Twitter uitgelekt.
De twitteraar Anne Jan Roeleveld liet weten hem gevonden te hebben door 'simpelweg het jaartal op te hogen' op de website van het koninklijk huis. ![]()
![]() |
|
|