Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2012, 12:43
Verwijderd
Mijn kat is zo lief vandaag.
Advertentie
Oud 28-12-2012, 12:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Baking Soda is volgens mij gewoon zuiveringszout, geen bakpoeder. Bij bakpoeder zit dan nog meer shit, maar volgens mij gaat het allemaal niet dramatisch mis als je het omwisselt hoor!
Oh fijn, dan gebruik ik dat gewoon.

Citaat:
Oh en goedemorgen! Ik ben weer in Leiden <3
Hoei Wat goed!
Oud 28-12-2012, 12:47
Verwijderd
Oei ik ben een beetje vriendloos aan het worden.
Oud 28-12-2012, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Oh fijn, dan gebruik ik dat gewoon.

Hoei Wat goed!
Bakpoeder bestaat echt volgens voor 80% uit zuiveringszout. Dus dat kan allemaal gewoon Jij bent ook lekker bezig met het bakken enzo de laatste tijd, of niet?
Oud 28-12-2012, 12:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bakpoeder bestaat echt volgens voor 80% uit zuiveringszout. Dus dat kan allemaal gewoon Jij bent ook lekker bezig met het bakken enzo de laatste tijd, of niet?
Een beetje maar hoor Ik had een taart gebakken voor Sinterklaas en laatst een poging gedaan tot koekjes bakken, maar die mislukten jammerlijk. Ik heb er eigenlijk ook niet de goede oven voor.
Oud 28-12-2012, 13:02
Verwijderd
Ah. Dat is wel jammer, van die oven dan. Onze oven wordt ook minder en minder, maar ja er worden voornamelijk pizza's in gebakken en verder niet. Alleen wij (huisgenoot en ik) gebruiken dat ding zo ontzettend intensief.
Oud 28-12-2012, 13:06
Verwijderd
CR <3.
Ik kwam gisteravond thuis na een lange treinreis en ik was doodop en toen schoot ik bijna vol van je kaartje. Dank.

En nu heb ik geen brood in huis.
Oud 28-12-2012, 13:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah. Dat is wel jammer, van die oven dan. Onze oven wordt ook minder en minder, maar ja er worden voornamelijk pizza's in gebakken en verder niet. Alleen wij (huisgenoot en ik) gebruiken dat ding zo ontzettend intensief.
Mijn oven is eigenlijk best prima, maar het is zo'n ronddraaiende, dus er is vooral erg weinig ruimte. Geen rechthoekige roosters/bakplaten, alleen een ronde ter grootte van een pizza. Kan je niet veel koekjes op bakken

Citaat:
CR <3.
Ik kwam gisteravond thuis na een lange treinreis en ik was doodop en toen schoot ik bijna vol van je kaartje. Dank.
Aaaw heel graag gedaan hoor! <33

Wij kneusjes moeten elkaar een beetje steunen
Oud 28-12-2012, 13:14
Verwijderd
Dan gaan ze maar lekker met hun 4en.
Oud 28-12-2012, 13:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm. Ik heb nog een vrijreizenkaartje van de NS, geldig t/m de 31e. Waar zal ik nog eens even heen gaan...?
Oud 28-12-2012, 13:20
Verwijderd
Leiden Hier komen bakken.
Oud 28-12-2012, 13:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja hallo, vet ver weg. Dan ben ik halfdood

Trouwens, m'n sjaal was af, maar ik heb 'm weer helemaal uitgehaald omdat ik eigenlijk de verkeerde steek had gebruikt (alleen maar recht+luie wijvensteek, ipv recht/averecht afgewisseld+luie wijvensteek), dus ik moet wee overnieuw beginnen En nu maak ik steeds heel veel fouten
Oud 28-12-2012, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Leiden Hier komen bakken.
Daarna door naar Didamsko om het hier op te peuzelen
Oud 28-12-2012, 13:23
Verwijderd
Geen wonder dat ik honger heb, ik heb al sinds 7 uur niets meer gegeten.
Oud 28-12-2012, 13:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nom nom, smeer.
Oud 28-12-2012, 13:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Daarna door naar Didamsko om het hier op te peuzelen
Het is wel goed met je
Verwijderd
Citaat:
Ja hallo, vet ver weg. Dan ben ik halfdood

Trouwens, m'n sjaal was af, maar ik heb 'm weer helemaal uitgehaald omdat ik eigenlijk de verkeerde steek had gebruikt (alleen maar recht+luie wijvensteek, ipv recht/averecht afgewisseld+luie wijvensteek), dus ik moet wee overnieuw beginnen En nu maak ik steeds heel veel fouten
Kwestie van wennen denk ik hoor . Ik moet ook altijd wennen als ik weer recht/averecht moet gaan breien.
Verwijderd

Wát een track Lekker m'n subwoofert laten tetteren
Oud 28-12-2012, 13:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kwestie van wennen denk ik hoor . Ik moet ook altijd wennen als ik weer recht/averecht moet gaan breien.
Ik hoop het, want ik heb nog niet zoveel skills dat ik die fouten ook enigszins netjes op kan lossen. Ik geloof dat het ook met concentratie te maken heeft
Oud 28-12-2012, 13:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel goede bezigheidstherapie trouwens, een sjaal breien en 'm dan weer uithalen.
Oud 28-12-2012, 13:32
Verwijderd

Je moet je in het begin gewoon goed concentreren, als je dan eenmaal een beetje zo'n gevoel hebt kan je het ook heel goed ongeconcentreerd hoor! Ten minste, ik kan rustig breien voor de tv, maar dat is altijd als ik eerst een tijdje me wel heb geconcentreerd.
Oud 28-12-2012, 13:33
Verwijderd
Wat lief, miin beste vriendin wil voor mijn verjaardag volgende week gan schaatsen en dan uiteten.
Oud 28-12-2012, 13:34
Verwijderd
Het laatste gebreide dingske dat ik ooit heb gedragen is door mijn oma gemaakt. Een wintertrui. Zoals alleen oma's zoiets kunnen fabriceren. Maar goed, toen was ik zes of zo.
Oud 28-12-2012, 13:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Je moet je in het begin gewoon goed concentreren, als je dan eenmaal een beetje zo'n gevoel hebt kan je het ook heel goed ongeconcentreerd hoor! Ten minste, ik kan rustig breien voor de tv, maar dat is altijd als ik eerst een tijdje me wel heb geconcentreerd.
Ik ga m'n best doen
Oud 28-12-2012, 14:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godver, janken bij de All you need is love kerstspecial Wat een stom wijf ben ik toch
Oud 28-12-2012, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Godver, janken bij de All you need is love kerstspecial Wat een stom wijf ben ik toch
Ik moest gisteren janken bij een filmpje van flasmobbende/dansende gevangenen.
Oud 28-12-2012, 14:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, ik ben dus niet de enige labiele jankerd hier
Oud 28-12-2012, 14:39
Verwijderd
Dat is toch zo ongeveer heel vrouwelijk saai?
Oud 28-12-2012, 14:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat is zo ja
Oud 28-12-2012, 14:43
Verwijderd
, ik jank maar bij 1 film en dat is Hachi. Geen idee waarom eigenlijk.
Oud 28-12-2012, 14:44
Verwijderd
Citaat:
, ik jank maar bij 1 film en dat is Hachi. Geen idee waarom eigenlijk.
Oh, ik weet nog wel wat titels waarbij je 't niet droog gaat houden hoor
Oud 28-12-2012, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik weet nog wel wat titels waarbij je 't niet droog gaat houden hoor
Zoals?
Oud 28-12-2012, 14:48
Verwijderd
Je kon me echt opdweilen na de aflevering van Downton Abbey afgelopen zaterdag, gewoon non-stop fullspeed huilen
Oud 28-12-2012, 14:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh, damn die moet ik nog kijken! De kerstaflevering bedoel je toch?
Oud 28-12-2012, 14:51
Verwijderd
Ik haat huilen in gezelschap. En gelukkig gebeurt dat nooit.
Oud 28-12-2012, 14:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik huil ook bijna nooit waar anderen bij zijn, behalve soms bij m'n ouders.
Oud 28-12-2012, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Zoals?
Grave of the Fireflies.
Oud 28-12-2012, 15:03
Lorelei
Lorelei is offline
Nog even doorwerken en dan zit ik qua wiskundekennis op het niveau van m'n broertje van 14
Oud 28-12-2012, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Oke, ik ben dus niet de enige labiele jankerd hier

Beetje jammer dat ik gisteren de tram nam. Nu moet ik mn fiets op het station gaan halen, maar het regent heel erg hard. Dumdumdum.

Laatst gewijzigd op 28-12-2012 om 15:17.
Oud 28-12-2012, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Nog even doorwerken en dan zit ik qua wiskundekennis op het niveau van m'n broertje van 14
Oud 28-12-2012, 15:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongetje bij kindercupcakewedstrijd: "Ik hou niet zo van brave dingen. Ik heb liever wat dode mensen op m'n cupcake."
Oud 28-12-2012, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Grave of the Fireflies.
Dan ga ik die kijken.
Oud 28-12-2012, 15:59
Verwijderd
Ons huis is schoon niet normaal.
Oud 28-12-2012, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ons huis is schoon niet normaal.
Fijn gevoel, toch?
Oud 28-12-2012, 16:03
Verwijderd
*rondjesren* nog 1 dag werken en dan heb ik weekend Like, echt 2 dagen achter elkaar vrij amg
Oud 28-12-2012, 16:07
Verwijderd
Oke, nadat ik duizend uur op de bank heb doorgebracht samen met mijn huisgenootje om Grey's Anatomy te kijken, ga ik nu dan eindelijk beginnen aan opruimen.
Oud 28-12-2012, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Fijn gevoel, toch?
Ja vooral dat ik het zelf niet hoef te doen!
Oud 28-12-2012, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Ja vooral dat ik het zelf niet hoef te doen!
Walgelijke decadentie

Spoiler
Oud 28-12-2012, 16:30
Verwijderd
Toch maar even naar de DA geweest! Een van zijn tanden zit los en waarschijnlijk maakt dat eten moeilijk. De kans is groot dat er een breuk onder zijn tandvlees zit en dat daarom zijn tand los zit. Dat groeit er vanzelf uit en kan geen kwaad. Ik moet zijn eten of kleiner maken of weken in water.
Oud 28-12-2012, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Toch maar even naar de DA geweest! Een van zijn tanden zit los en waarschijnlijk maakt dat eten moeilijk. De kans is groot dat er een breuk onder zijn tandvlees zit en dat daarom zijn tand los zit. Dat groeit er vanzelf uit en kan geen kwaad. Ik moet zijn eten of kleiner maken of weken in water.
Het duurde even voordat ik door had dat je dierenarts bedoelde en niet die drogist
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten