Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb even wat meningen nodig!
Ik mag op mijn werk een opleiding gaan doen. DIe opleiding begint pas in augustus. Het vervangende werk waarvoor ik in eerste instantie op die groep ben gaan werken, is bijna fgelopen. Een tijd terug had ik het er met een collega over dat ik hoopte dat de opleiding in februari zou beginnen, zodat ik niet de hele tijd zou hoeven te overbruggen op een andere groep. Toen gooide mijn teamleidster daar even tussendoor: "Oh, maar dan valt er vast wel iets te regelen, zodat je op deze groep kunt werken." De informatie die op de site van het roc stond was een beetje vaag, maar nu staat er duidelijk dat de opleiding in augustus begint. Is het nu stom als ik de teamleidster nu al mail of bel met de vraag of en hoe er geregeld gaat worden dat ik daar kan blijven? Ik heb als het goed is morgen/overmorgen een gesprek met de opleidingscoördinator, maar die gaat over de opleiding opzich. Ik denk ook niet dat de kans vrij groot is dat ik de verkorte opleiding mag gaan doen, aangezien je dan een vooropleiding moet hebben in de zorg en ik spw heb gedaan en dat geen zorg is. Zeg maar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee ik denk niet dat het raar is als je hier op terugkomt bij je teamleider. Ik zou er zelf liever voor kiezen om haar even aan te spreken ipv mailen/bellen, maar het lijkt me alleen maar logisch dat je er achteraan gaat nu je zeker weet dat je niet in februari met de opleiding begint.
|
![]() |
|
Wat lieveheersbeest zegt, ja. + dat maakt een goede indruk dat je er zelf ook achteraan zit en dat je enthousiast bent.
----- Welk boek zal ik gaan lezen? Ik heb er nog 5, te noemen: Het begon met een ster - Helga Weiss De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine - Ransom Riggs De wolvenman - Shaun Ellis De eenzaamheid van de priemgetallen - Paolo Giordano Rode sneeuw in december - Simone van der Vlugt En kan niet kiezen ![]()
|
Schijndood is inderdaad een goed boek
![]() Dat is ook zo'n typisch iets van mij. Van praktisch al mijn boeken weet ik wanneer ik ze voor de eerste keer las en waar (in treinen, bij mijn vriend thuis, etc.) Ik koppel ook gebeurtenissen aan het boek wat ik toen aan het lezen was ('ohja, toen gebeurde er dat, dat was terwijl ik dat en dat boek aan het lezen was'). Gekke hersenspinsels.
|
Ja, heel goed boek
![]() Ik heb dat heel erg met de laatste Harry Potter. Ik las die in Driel voor de tweede keer, ik weet nog hoe en wat en met welke muziek ![]()
|
Goed, ik ga even GTST terug kijken en dan snel stofzuigen, zolang de zon naar binnen schijnt en ik helaas precies kan zien hoeveel stof er ligt
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|