Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() UB Gron trouwens? Of bestaat die pagina ook voor andere UB's?
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Blonde dame die uitkijkt op de ingang van de bieb (binnenstad) volgens mij zijn wij ongeveer de laatste twee die in de bieb zitten. Rondje sluit lopen zometeen?" |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Vanochtend was het spannend, of je vandaag voor de allerlaatste keer zou schitteren, of je weer ging zitten op de 3e rechts, op je eigen plekje, en of ik je dan eindelijk na eenzaam nachten weer kon zien, je flesje water altijd rechts, voor als je het warm kreeg, je tuitte dan nonchi met je lippen like Youre the best in sucking thumbs, jij geavanceerd teddybeer maar dan dominant, Worden mijn lusten beantwoord met een date bij Muiderpoort!?" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik ben dan wel weer zo romantisch (/hoopvol/dromerig) ingesteld dat ik stiekem zou hopen dat er een leuke jongen een berichtje over mij op zou plaatsen
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Het lijkt me heel irritant. Zit je hard te leren voor je tentamen neurologie of privaatrecht of klinische psychiatrie of whatever, krijg je dit:
"Opvallend veel dames in trainingsbroek vandaag in de UBB. Het mag dan wel de dag na nieuwjaar zijn maar: een trainingsbroek doe je aan met sporten. Niet aantrekkelijk dames!" ![]() |
![]() |
|
Voor mij geldt eerder dat mijn concentratieboog UIT de buurt van mensen te kort is. Dus ik studeerde wel veel in de UB. Vanaf september ben ik er dus waarschijnlijk wel weer te vinden.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat van die trainingsbroeken vind ik ook een beetje gek. Hier zijn het voornamelijk de verenigingstypes die blijkbaar pogen er zo nonchalant (als in onverzorgd) mogelijk uit te zien in de UB.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Die jonge in de grote zaal op de derde.. Middel lang, blond haar tegen over die lange met blauwe ogen en (euroshopper) energyblikjes. Oh wat smacht ik toch naar je.. Hoest 3x met je hand op je hoofd als je interesse hebt in een schattig blond meisje.. xx" "Die dames om het hoekje zijn wel erg aanwezig, zeg! Door hun geklets kan niemand zich meer concentreren... Maar wel echt mooi zijn ze,met hun sokjes en haarbandjes!" "dag mooi meisje met je zwart wit gestreepte t-shirt achter de pc's op de eerste. Ik zie dat aan het worstelen bent met de eerste pagina's van je paper/scriptie. Ik zou zo graag willen dat je me mij worstelde... X jongen met hemd." Universiteitsbibliotheek, mensen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|