| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
http://www.textielhuis.nl/a-23635214...flamingo-roze/ Deze site is betrouwbaarder denk ik!
|
|
|
|
Verwijderd
|
http://www.bedderie.nl/covers-co-fla...mpaign=beslist
Ik zag nu deze... maar die van jou is goedkoper |
|
|
||
|
Citaat:
![]() maarja. Gewoon kortaf, vragen hoe haar leven is en verder niet te diep op ingaan en lekker verder chillen met leuke mensen op DK
|
||
|
|
|
|
Superstom, ik kreeg op m'n werk ineens last van tantoeharde koppijn, met traanogjes en misselijkheid en alles, dus ik ging thuis meteen m'n bed in. Maar nu lig ik wakker, want ik voel me weer wat beter en ik heb FUCKING veel honger, omdat ik sinds vanmiddag 2 uur niet meer heb gegeten.
![]() Dusss, ga ik nu proberen te slapen en mss vroeg opstaan, met een zeer grote kans van de hele nacht wakker liggen, OF ga ik nu nog wat eten en dan weer op een fucked up tijd m'n bed weer in?
|
|
|
Verwijderd
|
En omg Sann, mooi van lillikigheid <3 Hoe gaaf is die
Nu ben ik ook aan het zoeken naar iets gaafs van covers en co, maar niet zo gaaf want mijn vriendje gaat vast niet onder een roze flamingodekbed liggen, vrees ik...Groot dekbed is fijn maar die overtrekken zijn zo duur /firstwoldlproblems
Laatst gewijzigd op 08-01-2013 om 09:24. |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Goedzo
![]() Ik ga nu weer eens fitnessen, dat heb ik voor het eerst in tijden echt even heel erg uitgesteld een paar dagen (drie dagen niet geweest ) en daarbij heb ik een vreetbui gehad waarbij ik snoepjes en een stuk chocola heb gegeten. Heel naar allemaal dus ik ga genadeloos zijn zo.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Want elke keer dat ik haar sprak wilde ze afspreken (en we hebben ook echt al twee keer afgesproken, maar die heeft zij steeds afgezegd omdat ze migraine had en moest werken ofzo
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Waarom gaat het mweh?
|
|
|
Verwijderd
|
Halloe Snebbel! En jaaa omg <3 Ik vraag me wel af wat er allemaal mis is met huizen die voor niet heel veel geld te huur staan maar wel dikke badkamer, grote luxe keuken en tuin hebben. En ik wil dus overal gaan kijken om heel kritisch te doen en doen alsof ik overal verstand van heb (wat dus écht niet zo is) en schilderen en verven en opnieuw inrichten en en en en en en en en en omg, zin in!
|
|
|
||
|
Citaat:
@Ingegerd: Huisje inrichten is leuk ja Dozen versjouwen en uitpakken dan wat minder, maar heerlijk om ruimte te hebben! Ik ben net een paar maanden geleden verhuisd en iedereen die hier op bezoek komt zegt 'oooh, dat is echt helemaal jouw stijl zoals je het hebt ingericht, heel knus' en dan ben ik stiekem wel een beetje trots Veel plezier met huisje zoeken!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op dit moment vind ik geloof ik alles leuk aan verhuizen Ik wil hier echt heel graag weg. We hebben geen plaats of bergruimte of fatsoenlijke badkamer of ruime keuken en als er mensen komen logeren moeten ze in de woonkamer liggen en tenzij ik de gordijnen dicht doe heb ik nul privacy, nergens, en ik kan niet naar buiten want we hebben een balkon op de begane grond en zodra ik mijn neus ook maar naar buiten steek komen de buurtkinderen, hoe stom ik ook doe. En ik heb geen ruimte om te rommelen en te verzamelen en dat is wat ik graag doe en omg ik word zo blij als dat kan zometeen! Ik wil gras en mijn vingers in de grond kunnen steken /rant
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|