Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is niet bevestigd dat ik het heb, maar ik heb het gevoel dat ik het wel heb.
-Ik neem automatisch gevoelens van anderen over. Als ik bijvoorbeeld heel vrolijk ben, en ik kom in de buurt van een zeer verdrietig persoon, wordt ik dat zelf ook. Andersom precies hetzelfde. -Wanneer iemand liegt, voel ik dat direct aan. -Ik kan er ABSOLUUT niet tegen als iemand pijn heeft. Ik voel het zelf dan ook. Ik kan zo ook niet tegen bloed. Ik wordt al gek als ik aan bijvoorbeeld een open wond denk. Het erge is dat ik dan kan schreeuwen, en soms gebeurt dit ook. Als iemand valt kan ik het dus absoluut niet zien, anders draai ik door. -Ik verplaats me snel in anderen. Als iemand me bijvoorbeeld een situatie uitlegt wat diegene is gebeurt, heb ik het idee dat het mezelf ook is gebeurd. Zo heb ik ook meteen medelijden met diegene, als het een erge situatie is geweest. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Iets ... Verwijderd | 9 | 10-11-2013 11:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Misofonie Verwijderd | 23 | 21-07-2013 19:50 | |
Psychologie |
Geslacht van je brein Armoed | 39 | 09-03-2008 11:46 | |
Psychologie |
Meisje uit de klas.. Ramia | 15 | 07-03-2006 20:52 | |
Psychologie |
Help mee aan het psychologische ABC!!! Miracle | 143 | 23-08-2004 10:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verkracht, aangifte en dan zelf veroordeeld worden MasterMolly | 214 | 12-05-2002 16:31 |