Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2013, 19:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hm ik denk dat je ook geen enorme boobs moet hebben voor zo'n jurk. Maar wel zo'n beetje gemiddelde.
Gemiddeld is B/C toch? Dan faal ik.
Verwijderd
Hier is een fluwelig konijn met een babysokje op z'n oren
Miekje*
Miekje* is offline
Ennnnn natuurlijk staat dat weer bovenaan de pagina
Oud 11-01-2013, 19:43
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hier is een fluwelig konijn met een babysokje op z'n oren
[afbeelding]
Dat is een Rex-konijn En aaaahw <3
Verwijderd
Citaat:
Gemiddeld is B/C toch? Dan faal ik.
Ik dacht dat het gemiddelde eerder C/D was.
Verwijderd
Ik heb een keer laarzen gekocht voor een fout feestje maar ik heb nooit meer een fout feestje meegemaakt ;x TOt aan de knie, hoogste hak die ik kan hebben, naaldhak, en dan hele dunne stof
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Oh, maar, ik drukte me verkeerd uit! Het is een parabool! Na 44-46 gaat het weer omlaag!
Jaaaja

Citaat:
Zit niet echt lekker zo he. Beetje puntig, zo'n maat 38.

Sorry, Kat.
Ach, ik heb zelf genoeg blubber op mijn kont hoor Maar niet voor lang meer als het zo doorgaat
Oud 11-01-2013, 19:44
Verwijderd
En voor die jurk hoef je echt geen boobs te hebben. Meer dan B maakt het een lompig jurkje denk ik.
Oud 11-01-2013, 19:45
Verwijderd
meest verkochte maat is C, vroeger was dat B. Maar ik weet niet hoeveel dat zegt, want de meeste vrouwen schijnen toch de verkeerde maat te kopen
Oud 11-01-2013, 19:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb laatst deze veterlaarzen gekocht, maar dan in het donkergroen/blauw, en ik ben er nog steeds zo
blij mee
Oud 11-01-2013, 19:46
Verwijderd
Zal ik dan toch maar binnenkort 'n Samsung 840-serie SSD aanschaffen? WAT DENKEN JULLIE.
Oud 11-01-2013, 19:47
Verwijderd
Het is een harddisk?
Verwijderd
Citaat:
En voor die jurk hoef je echt geen boobs te hebben. Meer dan B maakt het een lompig jurkje denk ik.
Eens.

Citaat:
meest verkochte maat is C, vroeger was dat B. Maar ik weet niet hoeveel dat zegt, want de meeste vrouwen schijnen toch de verkeerde maat te kopen
Volgens mij heb ik ook beha's in drie verschillende maten. Als een beha goed zit en goed voelt en stevig genoeg is, dan maakt het toch niet uit welke maat gekocht wordt?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb laatst deze veterlaarzen gekocht, maar dan in het donkergroen/blauw, en ik ben er nog steeds zo
blij mee
Die zien er leuk uit, ja
Oud 11-01-2013, 19:48
Verwijderd
tweaker is er niet heel positief over, maar de gebruikers op tweakers wel
Oud 11-01-2013, 19:48
Miekje*
Miekje* is offline
Ik draag het liefst een bh die een klein beetje push-up is, anders voel ik me best wel een tetloze dame /confess
Oud 11-01-2013, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Het is een harddisk?

Ja, een Samsung controller op MLC-chips.
Oud 11-01-2013, 19:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb laffe tetten volgens Sann.

@CR: Toffe laarsjes, maar ik ben zo'n muts die nooit veel geld uit wil geven voor schoenen, dus alles boven de 40 euro vind ik te duur.
Oud 11-01-2013, 19:51
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

@CR: Toffe laarsjes, maar ik ben zo'n muts die nooit veel geld uit wil geven voor schoenen, dus alles boven de 40 euro vind ik te duur.
Same, here ja. Alleen mijn kisten waren duurder dan 40 euro, en ik wil ooit nog eens Dokters.
Oud 11-01-2013, 19:51
Verwijderd
ik ging dus eigenlijk naar boven om foto's van brugge te dingesen, maar ik heb de camera niet mee
Oud 11-01-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Ik draag het liefst een bh die een klein beetje push-up is, anders voel ik me best wel een tetloze dame /confess
Ik vind voorgevormd al valsspelen
Oud 11-01-2013, 19:54
Verwijderd
ik draag sowieso voorgevormd, behalve als ik sport, omdat anders m'n kleren alles weer platdrukken en dan lijkt het minder dan het is, dat hoeft nou ook weer niet
Oud 11-01-2013, 19:55
Verwijderd
en om te sporten heb ik tienerbeha's van de hema die zijn lekker zacht en heel goedkoop. Ze ondersteunen niet zo heel hard, maar genoeg voor mij.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Same, here ja. Alleen mijn kisten waren duurder dan 40 euro, en ik wil ooit nog eens Dokters.
M'n kisten heb ik gratuit, m'n doc laarzen waren ooit 35 gulden, maar zijn te groot, en m'n doc schoenen waren 25 euro op marktplaats.
Ik heb serieus geen een paar schoenen boven de 35 euro, en ik heb heul veul schoenen.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb deze laarsjes, maar dan in een bruin/grijs/paarse tint (ik kan het moeilijk omschrijven)
Oud 11-01-2013, 19:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Ik vond ze ook schrikbarend duur hoor. Maar ik vond ze zo mooi en nuttig (leer en goede zool) dat ik ze ook wel (veel) langer dan één seizoen zal dragen
Oud 11-01-2013, 19:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja maar bijna alle BH's zijn toch voorgevormd? Als je niet zoveel tet hebt zijn ze ook wel handig, want dan lijkt 't nog wat.
Oud 11-01-2013, 19:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb niet eens BH's die niet zijn voorgevormd
Citaat:
M'n kisten heb ik gratuit, m'n doc laarzen waren ooit 35 gulden, maar zijn te groot, en m'n doc schoenen waren 25 euro op marktplaats.
Ik heb serieus geen een paar schoenen boven de 35 euro, en ik heb heul veul schoenen.
Doe je goed
Oud 11-01-2013, 19:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn bh's zijn allemaal minimaal voorgevormd, maar de meeste hebben ook nog extra vulling of zijn push up.
Oud 11-01-2013, 19:58
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind BH's die niet zijn voorgevormd ook kut, hoor. Dan heb ik echt het idee dat ik geen BH aan heb.
Citaat:
[afbeelding]
Ik heb deze laarsjes, maar dan in een bruin/grijs/paarse tint (ik kan het moeilijk omschrijven)
Ik vind dit nou echt Snebbel-laarsjes
Oud 11-01-2013, 19:59
Verwijderd
Nou je hebt genoeg niet-voorgevormd hoor Maar ik kan me niet voorstellen dat ik push-up zou dragen Hier en daar heb ik wel een voorgevormde maar meestal skip ik die bh's in de winkel Maar blijkbaar draagt de hele wereld ze
Oud 11-01-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]
beetje aubergine achtige kleur?
Leuk
Oud 11-01-2013, 20:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]
Cool! Ik zoek ook nog zulke laarzen in mijn maat, maar alles is superduur of staat niet.
Ik heb wel een paar zwarte soort van bikerlaarsjes, maar die hebben een puntige neus, en een paar grijs/beige laarsjes, maar die passen qua kleur niet bij mijn kleren.
Oh wat is het leven toch moeiluk!
Verwijderd
Ik heb geen niet voorgevormde beha, want dat zit heel vervelend, met name omdat je aanrakingen dan zo goed voelt Maar misschien dat dat ook gewenning is.

Laatst gewijzigd op 11-01-2013 om 20:10.
Verwijderd
ik vind het al lastig om beha's die niet push-up te zijn te vinden in mijn maat. Hunkemoller had laatst in mijn maat en zonder push-up alleen beha's in de tienercollectie, en dan is het dus wit met hartjes erop en een labeltje eraan 'my first lingerie'
meestal hebben ze wel meer, hoor.
Verwijderd
Ohjawel, mijn sportbeha.
Oud 11-01-2013, 20:01
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
beetje aubergine achtige kleur?
Leuk
Nah, het is nauwelijks paars eigenlijk. Ik ga even kijken of ik de kleur kan googlen.
Oud 11-01-2013, 20:08
Verwijderd
Citaat:
ik draag sowieso voorgevormd, behalve als ik sport, omdat anders m'n kleren alles weer platdrukken en dan lijkt het minder dan het is, dat hoeft nou ook weer niet
Ja same here. + minder tepelzichtbaarheid en dat vind ik wel fijn.

Citaat:
Dan ben je toch net zo duur of nog veel duurder uit? Ik heb maar een paar schoenen waarvan ik net het duurste paar ooit (120, geloof ik) heb weggedaan, na ruim 4,5 jaar intensief dragen.
En yay ik heb eindelijk nieuwe die bijna hetzelfde zijn maar dan eleganter. Van die "herenschoenen" met gaatjes. En ze waren ook nog eens heel betaalbaar, want outletachtig winkeltje.
Oud 11-01-2013, 20:09
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind de clou van voorgevormde bh's juist dat het lekker ingepakt zit, zodat je aanrakingen minder voelt en het dus ook geen ramp is als iemand per ongeluk tegen je tet aan komt, ofzo
Oud 11-01-2013, 20:11
Verwijderd
Er komt zelden iemand per ongeluk aan m'n tet.
Oud 11-01-2013, 20:12
Verwijderd
Ja maar ik wist dus niet dat jullie ALLEMAAL doen aan voorgevormd dus voor mij voelt het nog steeds als doen alsof.
Oud 11-01-2013, 20:13
Verwijderd
nu we hier toch zitten met allemaal dames en quintiano (hoi quintiano!), wat vinden jullie van witte pantys?
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik wist dus niet dat jullie ALLEMAAL doen aan voorgevormd dus voor mij voelt het nog steeds als doen alsof.
Aaaahw.
Verwijderd
Citaat:
Wacht maar tot je baby's gaat doorgeven
Oud 11-01-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
nu we hier toch zitten met allemaal dames en quintiano (hoi quintiano!), wat vinden jullie van witte pantys?
Nightmarisch.
Verwijderd
Ik doe niet meer mee met dit oestrogeenfeestje
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Same here, maar het gaat om het idee
Citaat:
Vreselijk. Zonder Uitzondering. Evenals felgekleurde panty's.
Oud 11-01-2013, 20:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik doe niet meer mee met dit oestrogeenfeestje
Zeg dan iets mannelijks!
Verwijderd
Citaat:
Wacht maar tot je baby's gaat doorgeven
*pwep*
Wat wel zo is dat ik me zonder bh ''kwetsbaarder'' voel of zo. Had na oud&nieuw een muf zweterig ding (want feestje) en was vergeten een tweede mee te nemen, dus toen die in een sopje zat ben ik maar zonder de stad ingegaan. Toch niet helemaal prettig.
Verwijderd
hij probeerde het al met z'n harddisk, maar dat was denk ik weer te mannelijk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten