Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb zoiets ook ooit gehad, mijn reiskostenvergoeding was 200 euro ipv 10, omdat ze de verkeerde postcode in het systeem hadden staan. Ik heb dat meteen aangegeven, (ze zeiden dat het al bekend was al was) en vervolgens heb ik er nog jaren met plezier gewerkt.
Oftewel, altijd aangeven. Oneerlijk verkregen geld geeft helemaal niet lekker uit. |
![]() |
||
Citaat:
OT; ik zou het melden, al is het maar omdat ik ook vind dat zij het horen te melden als er per abuis te weinig loon is gestort en iemand bij personeelszaken valt dat op/
|
![]() |
Ze mogen het zelfs tot 5 jaar na datum nog terug vragen. Overigens heeft een huisgenoot van mij destijds nog 3 maanden na zijn ontslag salaris ontvangen. Hij was toen aan het wereldreizen en heeft dat niet door gehad met de instelling "zolang er geld uit de muur komt is het goed". Bij terugkomst moest hij toch even 2.100 terug betalen; wat hij dus al wel had uitgegeven.
Raak niet in datzelfde probleem want dan kun je hele lange tijd (in jou geval dus zo'n 10 maanden) geen ene reet meer doen omdat alles wat je krijgt per direct terug moet ^^ |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
heb hetzelfde een keer bij de bank gehad, stortte 380 euro, 300 aan briefjes en 80 aan kleingeld. De automaat ging stuk en ik flipte hem al omdat ik dacht dat ik alles kwijt was. Kwam er een mannetje hem maken, kwam hij terug met 300 euro en zei dat ik het opnieuw moest storten omdat het briefgeld niet mee was geteld. Keek op m'n rekening en had er 380 bij plus 300 cash. Nooit meer iets van weergehoord
![]() Laatst gewijzigd op 15-01-2013 om 08:07. Reden: Reclame maken is niet toegestaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou het gewoon houden maar goed, ligt er ook aan hoe graag je daar wil blijven werken en of er nog ander werk is... Voor mij is dat gewoon twee of drie maanden extra salaris en ik werk voor een multinational waarvan de mensen van wie het geld uiteindelijk is (aandeelhouders) mij toch niet kennen en zoiezo net zo weinig geïnteresseerd zijn in mij als ik in hen... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Loon in Horeca NaamInGebruik | 5 | 24-02-2010 18:40 | |
Werk, Geld & Recht |
te veel loon gestort Bloementje | 11 | 14-09-2008 13:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 3) ikbenschipper1 | 500 | 25-07-2007 16:40 | |
Werk, Geld & Recht |
Te veel salaris gekregen Nomen Est Omen | 42 | 06-02-2006 09:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Te veel betaald gekregen ShadowWolfie | 11 | 24-12-2003 16:29 |