| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Jongens, ik vond het erg gezellig, maar ik ga vanavond eens lekker vroeg naar bed. Sherlock, het was me een waar genoegen *hoed afneemt*
Waar is Commendatore eigenlijk gebleven? Heeft die jongen ook een leven, opeens?
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Je doet niks fout ![]() Citaat:
|
||
|
|
|
|
@Snebbel: Het is trouwens toch te erg voor woorden dat jij overweegt naar Groningen te komen en ik niet naar het zuiden, terwijl jij volgens mij veel zieker bent dan ik
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben inderdaad een UCU-meiske, maar het ligt er dan ook maar net weer aan welke associaties je daarbij hebt, of ik dat ben.
|
|
|
|
|
|
Ik had gereageerd op een leuk tshirtje op marktplaats, 5€. Maar nu wil het meisje er 5€ en 16 cent voor hebben omdat de portokosten omhooggegaan zijn per januari. Dat is een superklein bedrag en ik vind het dus GEZEIK want 5 euro is gewoon een mooi bedrag hou je muil. Dus ik heb al bijna geen zin meer in dat shirt. Maar het is wel een vet leuk shirtje. Zal ik me laten ontmoedigen door het gemiep van die 16 cent of juist denken, het is maar 16 cent?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Soms (oké, lul niet, vaak) lees ik een Facebookupdate en dan wil ik reageren met 'Nou, meid!', maar dat doe ik dan niet, omdat het meestal mensen zijn die blijkbaar al zo overgevoelig zijn en dan zijn ze vast op hun tere zieltje getrapt
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|