![]() |
|
Iedereen in dit topic zegt dat je bijna onmogelijk zwanger kan zijn, stop eens met zo te stressen en je te focussen op het mogelijk zwanger zijn
![]() Een zwangerschapstest kun je doen vanaf de dag waarop je normaal gesproken ongesteld had moeten worden. Maar je wordt hoogstwaarschijnlijk ongesteld, dus dan weet je ook dat je niet hoeft te testen. Tot die tijd kun je er toch niks aan doen, dus dan heeft het ook geen zin om je druk te maken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Als je zó erg zit te stressen, kan je menstruatie door de stress uitblijven, waardoor je alleen nog maar méér gaat stressen... met een soort van vicieuze cirkel tot gevolg.
Kalmeer jezelf en houd je met andere dingen bezig. Als je tóch overtijd blijkt te zijn, dan een zwangerschapstest halen. Ik ben er vrijwel 100% van overtuigd dat deze negatief zal zijn. In de tussentijd stappen ondernemen om aan de pil te gaan, dus alvast met je huisarts overleggen. Wel inderdaad wachten met het innemen van de pil tot je daadwerkelijk ongesteld bent, zoals anderen al hadden gezegd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zwanger? sjakkie | 9 | 12-11-2006 16:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
help..:( kissygirl | 14 | 02-03-2005 15:31 | |
Psychologie |
Hoe kan ik haar steunen? phensicske | 18 | 31-01-2004 23:41 | |
Seksualiteit |