Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Interessante uitslag.
In de meeste theorieën zie ik terug dat de verrader (of dat nou Sadye is, of iemand die onder Snebbeltje staat), heeft geswitcht van Snebbeltje weg. In principe is dit niet zo heel handig, omdat dan de lijstjes niet meer kloppen en wij iets op het spoor zouden kunnen komen. Een reden voor de verrader om dit toch te doen zou kunnen zijn dat Snebbeltje wolf is, niet? In combinatie met het feit dat ze al twee rondes door het oog van de naald schijnt te kruipen, maakt haar dit wel verdacht, ondanks dat ik haar qua gedrag niet direct heel verdacht vond. Dat het gelijkspel was in de eerste ronde (ook al weten we niet of dat tussen Schrödinger of Snebbeltje en Deus was, om misschien alledrie) en dat Deus werd opgehangen is, pleit natuurlijk ook niet helemaal voor Snebbeltje (ook niet voor Schrödinger trouwens). Dat Snebbeltje en Schrödinger allebei wolf zouden zijn, lijkt me niet zo aannemelijk, omdat ze beiden onder Deus stonden in de eerste ronde. Natuurlijk weten we nog niet zoveel over deze ronde, omdat de verrader er in zit, Fizzle mogelijk met haar stem heeft geklooit en Deus stem onbekend is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Yo, ik lig een beetje ziekjes in bed, dus geen lang verhaal. Ik ben blij dat fizzle er uit ligt.
Voor mezelf krijg ik het idee dat we eventueel met onervaren verrader spelen, vanwege afgelopen ronde. Dat zou Sadye inderdaad kunnen zijn. Als ik thuis ben en een laptop heb reageer ik wel wat uitgebreider! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar, het ging hier over de tweede ronde. Jij hebt het over de eerste ronde...
Verder, wtf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Verder vind ik de discussie hierboven vreemd. Nutteloze spelers die weinig posten zijn irritant, maar niet per definitie slecht. Ik vind het niet altijd wijs om een ronde te verspillen aan zo iemand. Toch denk ik dat Sadyes post vooral te wijten zijn aan nieuwheid in het spel. Verder heb ik van Owain nog niet echt wat inhoudelijks gezien, behalve excuses en 'afmeldingen'. Ik heb zelf in ieder geval het gevoel dat ik Fantome kan vertrouwen, omdat ze veel theorieën die ik dan in één zin probeer te zeggen nog even duidelijk uiteenzet en dus ook heeft. Ik ben nog steeds benieuwd naar de functie van Snebbeltje, maar eerst de eetronde maar afwachten.
|
ik snap het zeker als je moet werken, ik werk zelf ook. maar ik vond de discussie over owain en bloodyb´s afwezigheid nogal oneerlijk, omdat de meer bekende forummers ook niet veel zeggen.
![]() ik ben benieuwd naar de eetronde...
|
The Magic Mirror Crack'd from Side to Side
Ja... dus weer geen verhaal ![]() ![]() ![]() Eetronde 2 1. Owain1998 2. Frayne 3. fizzle-fluffy (heks) 4. Little Phoebe 5. sann 6. Uomi 7. Snebbeltje 8. Quintiano (weerwolf/geliefde) 9. Etmakas 10. Sadye 11. tuttebel (ziener) 12. Tink* 13. bloodyb 14. Klaverhap 15. Fantôme 16. Schrödinger 17. Vowel 18. Röps (dorpeling/geliefde) 19. Deus ex machina (dorpeling/cupido) Blauw: opgehangen door de dorpelingen Rood: opgegeten door de wolven Magenta: gestorven aan liefdesverdriet De wolven hebben de dorpelingen een gevoelige klap toegebracht. De ziener is uitgeschakeld, en omdat de heks gisteren is opgehangen staat de leerling ook al aan hun kant. De dorpelingen hebben dus steeds minder bondgenoten. Kan het tij nog gekeerd worden? Morgen wordt er weer gehangen!* *morgenavond ben ik waarschijnlijk niet thuis. De uitslag komt pas laat of in de ochtend. Indien dit problematisch is verwijs ik je graag door naar de klachtenafdeling.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ze noemt ook Schrodinger, die er de eerste ronde zonder kleerscheuren vanaf kwam (maar we weten niet zeker tussen wie het gelijkspel was). Citaat:
Sann, Schrodinger of Sadye dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Juh, maar andersom hoeft het ook niet te betekenen dat ze sann gezien heeft. 't kan wel goed en wat LP zegt vind ik wel een plausibele theorie, dat ze sann opvraagt omdat ze elkaar kennen. Maar na de eerste hangronde kan ik me ook voorstellen dat ze Schrödinger of mij heeft gecheckt. Ze maakte Schrö niet echt overtuigend verdacht (pleitte hem ook niet vrij) dus ik verwacht minder dat ze zijn functie heeft opgevraagd. De woorden dat ze van mij 'niet zo ziet' dat ik weerwolf zou zijn vind ik wel opvallend en ik weet natuurlijk van mezelf dat ik geen wolf ben. Maar goed, ik weet niet hoeveel jullie dat waard vinden uit mijn mond.
Ik vind het geen slecht idee om sann op te hangen om de eerste theorie te testen.
|
Verwijderd
|
Ik denk dat Sann weerwolf is. Het is de enige manier waarop ik kan verklaren dat Tuttebel is opgegeten. Als ze het mis had wat betreft sann, en maar wat riep, was ze voor niemand een bedreiging geweest. Al haar andere verdachtmakingen zijn ergens op gebaseerd. Bovendien is het inderdaad logisch als ze sann heeft opgevraagd, want ze kennen elkaar.
Ik stem op sann, want wolven moet je in een wit busje stoppen, ontvoeren ( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Ten eerste wil ik even zeggen dat deze discussie mijn WTF-reactie wel heeft doen opkomen, hoor.
Spoiler
Sadye, je moet echt even na gaan denken, want ik geloof gewoon echt niet dat jij niet snapt dat een eenzame stem op iemand die niet verdacht is (hij is alleen irritant en afwezig) ontzettend nutteloos is als er al andere verdachten zijn met veel meer stemmen. Je had net zo goed niet kunnen stemmen, dat had niets uitgemaakt. Wegens bovenstaande heb ik het idee dat we te maken hebben met een onervaren verrader. Ze weet enigszins dat het slim is om buiten rijtjes te staan, want dan kun je "onopgemerkt" je stem veranderen om een wolf te helpen, maar ze heeft geen idee hoe ze met haar rol moet omgaan. Citaat:
Het kan nog best eens zo zijn dat de wolven haar hebben opgehangen puur en alleen omdat ze zei dat ze Snebbeltje niet slecht ziet zijn. Wellicht was het gewoon een lucky shot omdat ze die hint hebben gezien en heeft het verder helemaal niets te maken met sann. Daarom ben ik toch meer geneigd om voor Sadye te gaan, omdat ik denk dat ze verrader is (en als ze dat niet is, sorry hoor, maar erg hard gaan we haar niet missen als ze van plan is zo debiel te spelen). Vooral omdat ik bang ben dat we in een naar plannetje van de wolven trappen met sann. Ik zet voor nu mijn stem op Sadye. Net als Schrödinger heb ik opeens een leven, dus ik kan niet veel online zijn vandaag, maar ik zal later nog even komen checken en dan kan ik eventueel wijzigen als mensen er echt op tegen zijn, of als er opeens betere theorieën zijn. Misschien moet iemand anders straks even de lijstjes overnemen, want ik ben er sowieso een paar uur niet, maar dit is hem tot nu toe: Hangronde 3 sann Schrödinger1 Little Phoebe2 Etmakas3 Sadye Vowel4 Fantôme5 Niet gestemd Owain1998 Frayne sann Uomi Snebbeltje Sadye Tink* bloodyb Klaverhap Vorige ronden:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 30-01-2013 om 08:51. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik stem op sann. Tuttebel heeft op weinig subtiele wijze kenbaar gemaakt dat ze sann verdacht vond. Kwam natuurlijk perfect uit voor de wolven, de leerling is nét vergeven en tuttebel heeft nog geen andere rollen op kunnen vragen, dus ze hebben haar onschadelijk gemaakt door in feite sann op te offeren.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kortom, ik zou eigenlijk Snebbeltje, Sann en Sadye (3 S'en, hoe toevallig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sorry jongens, ik ben met heel veel bezig maar niet zo erg met het weerwolfspel
![]() Allereerst: zuur van de ziener. Allertweedst: zuur dat ze mij noemt, ik ben namelijk geen wolf. Maar goed, dat zien jullie wel als ik eruit lig, want ik zou ook op mij stemmen als ik jullie was. Ten derde: [ARCHONT] alsof wolven mij zouden opofferen [/ARCHONT]. Ten vierde, ik stem op Sadye, ik gaf hierboven al aan het met Fantome eens te zijn en obviously lijfsbehoud. Ten vijfde: ik probeer straks nog even een monsterpost te maken, hopelijk hebben jullie er wat aan als ik eruit lig na vanavond. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92: Afterparty Spelleider | 95 | 23-02-2013 20:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92 voorbereidingstopic (was: Weerwolven van Wakkerdam) Verwijderd | 182 | 25-01-2013 11:52 |