| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
De afgelopen dagen was ik heel erg verkouden, en dat is nu lekker aan het over gaan enzo. Bijkomend is dat ik zo veel mijn neus heb gesnoten dat de huid van mijn neus, de huid eronder en ernaast en mijn lippen helemaal schraal zijn en pijn doen
En niks helpt ertegen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, voor opdrukken, sit-ups en allerlei andere dingen heb je al die dingen helemaal niet nodig. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je een bepaald punt bereikt dan is opeens door het perspectief een afbeelding ofzo zichtbaar. In Utrecht had je als je op een bepaald punt stond dat je in wat lege kronkels langs de muur opeens letters zag (and so on). Zoiets, maar dan HOERA ofzo.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik vind mijn kamer(s) soms rotzooiig, maar dat valt in het niet bij jouw rotzooi
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb echt van die dagen dat ik half depressief rondloop en alles gewoon laat vallen en dat blijft dan liggen
. En het helpt ook niet dat als ik thuiskom ik vaak weer snel weg moet (meestal naar trainingen ofzo) en dat ik dan allemaal spullen uit mijn grote weekendtas nodig heb, en dat gooi ik ook allemaal door mijn kamer. |
|
|
|
|
Bij mij liggen hoogstens alle horizontale oppervlakken vol (tafels, kasten), maar de grond is bijna altijd leeg. Er ligt nu alleen een bergje vieze was in m'n slaapkamer.
|
|
||
|
Citaat:
Maar mijn ouders beweren dat ze allebei een keer gedweild hebben. Dat is dus twee keer in een jaar tijd
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
- heel veel schoenen - een riem - inlegzooltjes - Duitse toilet bonnetjes - loonstrookje - kerstkaart - eyeliner potlood - kussen - random losse sokken - allerhande inpakmaterialen
![]() |
|
|