Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik drink aanlengspullie en ik vond het briljant smaken en ik wist niet zo goed wat en het is groen en dat draagt bijzonder bij aan mijn infantiele verslaving en er staat op mixed fruit dus dan ben je nog geen stap verder en toen keek ik beter en er staat dus heel klein onder kauwgomballensmaak. En nou vind ik het iets minder lekker
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
warmte ontspant ook
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
poeh, typen met links is niet makkelijk! |
![]() |
|
Ik kreeg net het verslag van één van de gesprekken die ik heb gevoerd met geneeskundestudenten over mijn gezondheidsklachten. Ze schrijft dat ze voor het gesprek hard dacht over moeilijk objectiveerbare klachten, ze vond dat patiënten obsessief met hun klachten omgingen en ervan wilden profiteren. Nadat ze met mij had gesproken realiseerde ze zich dat dat niet klopte en dat ik (en daarmee waarschijnlijk ook andere patiënten met zulke klachten) me niet aanstelde en juist heel ambitieus ben en graag meer zou willen doen. Dat de klachten echt zijn (hoewel ze er niet van overtuigd was dat de klachten ook een lichamelijke oorzaak hebben) en dat ze patiënten met deze klachten niet meer ziet als profiteurs (
![]() Dat gesprek heeft dus wel echt nut gehad zeg ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dingen die niet weg willen. 2 weken geleden gevallen met de fiets, nog steeds een blauwe knie. Mijn elleboog is ook nog niet genezen, dat vind ik ook stom.
Maar, wat ook meer het geval is en waar ik me ondertussen wat zorgen over maak is dat ik al sinds ik pfeiffer heb gewoon bijna niet meer normaal kan ademen. Alleen als ik echt rechtop en stil zit en niets doe heb ik er geen problemen mee, en ik vraag me best wel af of dat normaal is. En er zit iets in mijn nek wat hard is en ik vermoed dat het klieren zijn maar die voelen zo extreem anders dan bij het begin van pfeiffer ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
/rant
|
![]() |
|
|