Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2013, 11:52
Verwijderd
^Dat klinkt wel logisch. Toen ik verkouden was vond ik tijgerbalsem wel echt heel fijn want ik had heel erge last van mijn schouders/nek en de warmte die daar vanaf kwam was 't enige dat een beetje leek te helpen. Maar goed, placebo-effect enzo.
Advertentie
Oud 01-02-2013, 11:56
Verwijderd
Badkamer schoongemaakt!
Oud 01-02-2013, 11:57
Verwijderd
Tijgerbalsem ruikt awesome
Oud 01-02-2013, 11:58
Verwijderd
Noes, de lift is stuk
Oud 01-02-2013, 12:04
Verwijderd
De konijnen hebben ook een drukke ochtend. Ze hebben al op drie plekken dutjes gedaan, zichzelf en elkaar mininaal vier keer gewassen en alle korrels en andijvie opgegeten.
Oud 01-02-2013, 12:06
Verwijderd
Daarbij heeft Marvin getest of de drempel al rijp was om op te eten en heeft Daan aan de keukenkastjes gelikt.
Oud 01-02-2013, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Daarbij heeft Marvin getest of de drempel al rijp was om op te eten en heeft Daan aan de keukenkastjes gelikt.

Heeft er niemand ervaring met huren van een huis ind e leegstandswet?
Oud 01-02-2013, 12:21
Verwijderd
Gvd, ik wil een ander lichaam. /ljh
Oud 01-02-2013, 12:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aw Quis ik voel je pijn!

Of nou ja, gelukkig niet
Oud 01-02-2013, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Gvd, ik wil een ander lichaam. /ljh
*aai*
Oud 01-02-2013, 12:27
Verwijderd
Citaat:

Heeft er niemand ervaring met huren van een huis ind e leegstandswet?
misschien op onzin vragen? Ik niet iig

Injecties in de knie bestudeerd, trouwens.
Oud 01-02-2013, 12:28
Verwijderd
Wisten jullie trouwens dat vanaf 1936 al jongetjes een tetanusvaccin kregen, maar meisjes pas vanaf 1950?
Oud 01-02-2013, 12:29
Verwijderd
Waarom ?
Oud 01-02-2013, 12:32
Qimm
Qimm is offline
omdat jongetjes wild buiten spelen en eerder wondjes kregen met tetanus als effect en meisjes binnen met poppen speelden /generalisatie
Oud 01-02-2013, 12:37
Verwijderd
Ik lees steeds 'tet' en 'anus'. Is er wat mis met me?
Oud 01-02-2013, 12:42
Verwijderd
Citaat:
omdat jongetjes wild buiten spelen en eerder wondjes kregen met tetanus als effect en meisjes binnen met poppen speelden /generalisatie
ik denk vooral omdat jongens met twaalf? jaar met machines gingen werken enzo.
Oud 01-02-2013, 12:43
Verwijderd
Ik ga me zo dan toch maar eens naar werk slepen, hier werkt de verbinding met de thuiswerkomgeving niet.
Oud 01-02-2013, 12:43
Verwijderd
Ik was een omelet aan het maken, maar het wordt toch maar weer roerei
Oud 01-02-2013, 12:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ga me zo dan toch maar eens naar werk slepen, hier werkt de verbinding met de thuiswerkomgeving niet.
Goed zo bikkel Hier, roosvicee:

Oud 01-02-2013, 12:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga een yogamatje scoren bij de kruidvat en even naar de markt om stof te kopen. Ik wil deze sjaal maken.
Oud 01-02-2013, 12:48
Verwijderd
Leuke sjaal.
Oud 01-02-2013, 12:49
Verwijderd
Thanks.

Hebben ze yogamatjes bij de kruidvast? Dan heb ik voor die van mij vast veel te veel betaald.
Oud 01-02-2013, 12:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Leuke sjaal.
Vond ik ook wel! Eens kijken of ik het voor elkaar krijg die zelf te maken

Citaat:
Thanks.

Hebben ze yogamatjes bij de kruidvast? Dan heb ik voor die van mij vast veel te veel betaald.
Ja, staan nu in de folder, 6,99
Oud 01-02-2013, 12:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
De vraag is nu wel hoeveel stof ik eigenlijk nodig heb. Twee meter..?
Oud 01-02-2013, 12:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm, ook maar meteen boodschappen doen. Wat zal ik eens gaan eten vanavond? Iets makkelijks/snels, en niet vet, want ik moet me vanavond zo goed mogelijk voelen. Last van m'n buik hebben in het museum lijkt me op z'n minst ongemakkelijk en op z'n ergst gęnant
Oud 01-02-2013, 13:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pasta?
Oud 01-02-2013, 13:03
Verwijderd
Dat was lekker roerei
Oud 01-02-2013, 13:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pasta is wel handig ja. Even bedenken wat voor sausje ik daarbij maak.
Oud 01-02-2013, 13:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat was lekker roerei
Nu heb ik daar ook zin in, maar we hebben geen brood meer
Citaat:
Pasta is wel handig ja. Even bedenken wat voor sausje ik daarbij maak.
Carbonara?

Schrijf ik dat goed, ik doe niet aan saus op de pasta
Oud 01-02-2013, 13:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Carbonara?

Schrijf ik dat goed, ik doe niet aan saus op de pasta
Dat is met vleesch Maar ik heb nog een zakje zelfgemaakte tomatensaus in de vriezer liggen, dus dat komt goed
Oud 01-02-2013, 13:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goed, yogamatjkooptijd! Tot later!
Oud 01-02-2013, 13:15
Verwijderd
De hele morgen droog, en nu ik naar mijn werk moet regent het echt tyfushard. Hallo Regenbroek, hoe is het met jou?
Oud 01-02-2013, 13:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, weet ik veel. Zoals ik zei, ik eet nooit saus met pasta
Oud 01-02-2013, 13:19
Verwijderd
Ik eigenlijk ook niet. En al helemaal geen gare groentenmixjes, want dat is toch een nare gewoonte van sommige mensen waar ik van gruwel, brrr. Wie vroeg zich hier eigenlijk af of ik een vagina heb en komt het soms door dit soort meningkjes? Vragen, vragen.
Oud 01-02-2013, 13:24
indigo
indigo is offline
Nou de angst om die mail te sturen was niet ongegrond. Die vriendin belde gister 4x (maarja, ik was aan het werk) en net weer, ze was echt hoogst ontdaan dat ik vond dat ze onaardig was enzo en dat ik het niet had moeten mailen maar moeten bellen. Nu maar uitgelegd hoe het zat en dat het gewoon vervelend overkwam. Hopelijk is het nu weer okee, maar tjemig, wat een gedoe .

En CR, pasta met tomatensaus en groente is toch prima? Als je niet te veel kaas erbij doet .
Oud 01-02-2013, 13:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
De stoffenkraam was er niet Maarrrrr wel een cheap-ass yogamatje gescoord
Oud 01-02-2013, 13:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou de angst om die mail te sturen was niet ongegrond. Die vriendin belde gister 4x (maarja, ik was aan het werk) en net weer, ze was echt hoogst ontdaan dat ik vond dat ze onaardig was enzo en dat ik het niet had moeten mailen maar moeten bellen. Nu maar uitgelegd hoe het zat en dat het gewoon vervelend overkwam. Hopelijk is het nu weer okee, maar tjemig, wat een gedoe .

En CR, pasta met tomatensaus en groente is toch prima? Als je niet te veel kaas erbij doet .
haha, vrouwen
Oud 01-02-2013, 13:49
indigo
indigo is offline
Inderdaad . Zal wel weer goed komen mettertijd. Nu weer naar m'n avonddienst en hopen dat ik iets eerder in bed lig dan vannacht, toen was het half 3.
Oud 01-02-2013, 14:07
Verwijderd
Weekend!
Oud 01-02-2013, 14:22
Verwijderd
Hmm. Appel, rietsuiker, kaneel en esdoornsiroop in de havermout. Gek genoeg geen succes.
Oud 01-02-2013, 14:25
Verwijderd
Ik ben sowieso niet echt liefhebber van rietsuiker Ik kan me goed voorstellen dat de rest dat ook niet is van die ingredienten.
Oud 01-02-2013, 14:26
Verwijderd
Ik wil een was doen met bont en spijkerbroeken, daar kan ik best nog wel wat zwarte en bruine t-shirtjes bij gooien toch?
Oud 01-02-2013, 14:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik doe gekleurd en donker apart. Ik heb ooit eens iets donkers bij de lichte was laten zitten en nu heb ik ondergoed dat donkerblauw is, ipv de originele kleuren wit, lichtblauw en lichtroze.
Ik doe hele donkere spijkerbroeken ook bij donker.
Oud 01-02-2013, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ben sowieso niet echt liefhebber van rietsuiker Ik kan me goed voorstellen dat de rest dat ook niet is van die ingredienten.

Wat is er mis met rietsuiker? Het smaakt precies hetzelfde als normale suiker. Ik koop het eigenlijk puur uit gewoonte, omdat we dat thuis ook altijd hadden.
Oud 01-02-2013, 14:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hou juist van rietsuiker
Oud 01-02-2013, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ik doe gekleurd en donker apart. Ik heb ooit eens iets donkers bij de lichte was laten zitten en nu heb ik ondergoed dat donkerblauw is, ipv de originele kleuren wit, lichtblauw en lichtroze.
Ik doe hele donkere spijkerbroeken ook bij donker.
Mja, dat doe ik normaal ook, maar ik heb echt maar twee donkere t-shirtjes die ik best wel nodig heb, dus misschien probeer ik het maar gewoon uit. Mijn bonte was is verder ook niet zo ontzettend licht.
Oud 01-02-2013, 14:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je kunt ze ook gewoon kort (miniwas) doen dat doe ik in ieder geval als ik iets nodig heb, maar het kan niet bij de rest.
Oud 01-02-2013, 14:39
Verwijderd
Hmm, ik lees dat er verschillende varianten 'rietsuiker' zijn, geraffineerd en ongeraffineerd. En dat laatstgenoemde éckt anders smaakt (en die vind ik dus behoorlijk minder, een beetje het downtje onder de suiker) maar dat geraffineerde rietsuiker gelijk smaakt aan kristalsuiker. Nou, geraffineerde rietsuiker geef ik dan het voordeel van de twijfel. Vooruit, ik ben de beroerdste niet.
Oud 01-02-2013, 14:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Weet iemand van jullie met welk programma (gratis natuurlijk) ik makkelijk een fragment uit een film kan knippen?
Oud 01-02-2013, 14:49
Verwijderd
ik werd net met u aangesproken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten