Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar fusilli met artisjokken is omnomnom <3 Of een goede pastasalade, kan ook als hoofdgerecht. Of simpel spaghetti met pesto en crème fraiche en wat je nog hebt aan groenten in de koelkast.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Mijn vriend moet door gebrek aan lesprogramma enquetes uit gaan delen in een naburig dorp
![]() De waarheid is dat een b-ondernemer enquetes op school heeft gedropt om ze uit te laten delen door studenten die in hun ondernemersjaar zitten. Want hij is er zelf te lui voor, ofzo ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als wij een recept noemen, zijn dat dan niet ook internetrecepten? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb gewoon een enorm wantrouwen tegenover internetrecepten. Ik vind recepten uit kookboeken duizenden keren zoveel beter dan internet
![]() Uitzondering is dan ook topics hier! Want meestal heb je het dan zelf gemaakt. Bovendien vind ik het fijner om te koken uit een boek dan dat ik een laptop oid in de keuken moet zetten. |
![]() |
|
Frayne: lasagne met bolognesesaus en béchamelsaus en kaas? Of macaroni grande met venkel, artisjokhartjes, room en komijn? Lasagne met spinazie en geitenkaas (en pijnboompitjes erop)? Spaghetti met courgetteroomsaus (met courgette, kruidenkaas en room)? Penne met spinazie, champignons en cashewnoten? Andere willekeurige pasta met broccoli of bloemkool en kaassaus? Penne met andijvie en knoflookkruim? Champignonpasta met rucola? Die laatste twee zijn internetrecepten maar heb ik wel eens gemaakt en vond ik prima. Ideeën te over, en dit dan nog met mijn beperkte vegetarische blik...
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
beste ever |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor vandaag heb je al maar hij moet vast vaker dan 1 x pasta eten!
Hoe klinken fussilli met geroosterde paprika, penne met zelfgemaakte bolognesesaus, gepocheerde zalm met dillesaus op een bedje van pasta of pompoenravioli met parmezaanse kaas? Allemaal recepten uit kookboeken én ik heb ze gemaakt |
Advertentie |
|
![]() |
|
|