Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2013, 11:12
Verwijderd
Ik heb nog nooit iets met Valentijnsdag gekregen. En dat terwijl ik zo'n fijne vent ben. Wat een tragedie.
Advertentie
Oud 14-02-2013, 11:19
Verwijderd
Ik heb toen ik in groep 4 zat een hartjessleutelhanger gekregen van mijn toenmalige vriendje. Dit jaar heb ik lieve sms'jes gekregen.

Oh en mijn bff en ik sturen elkaar altijd dingen.
Oud 14-02-2013, 11:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Valentijnsdag is gay, en toch twijfel ik of ik niet een anoniem telefoontje moet plegen
Oud 14-02-2013, 11:50
Verwijderd
Aan wieeeeeee?
Oud 14-02-2013, 11:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja Kat, wie denk je zelf ja nog steeds ja.
Oud 14-02-2013, 11:54
Verwijderd
Nee echt?! Begint het met een C?
Oud 14-02-2013, 11:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vertel LP, ik weet het niet!
Oud 14-02-2013, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Oud 14-02-2013, 12:04
Miekje*
Miekje* is offline
Nu ben ik ook wel nieuwschierig, LP

En ik doe ook vrij weinig aan valantijnsdag. Ik kreeg van mijn vriendje vanochtend een lief, klein verjaardags/valantijnkaartje ^^ En 600 gram chocolade
Oud 14-02-2013, 12:05
Verwijderd
LP Ik wil het ook weten!

Wij doen wel aan valentijnsdag. Vriendje heeft een cadeautje voor mij en we gaan een 3-gangen-diner koken .
Oud 14-02-2013, 12:06
Verwijderd
Dat zeggende, zijn er mensen met heel veel inspiratie voor een lekker hoofdgerecht wat bestaat uit pasta? Ivm aankomende wedstrijden moet mijn vriend namelijk pasta eten. Ik dacht zelf lasagne, maar ik weet eigenlijk niet zulke goede lasagnerecepten.
Oud 14-02-2013, 12:07
Miekje*
Miekje* is offline
Ik eet vanavond pizza als birthdayfood <3
Oud 14-02-2013, 12:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee echt?! Begint het met een C?
Ja die, en ja echt. Ik bitchslap mezelf er regelmatig om, maar helaas helpt dat niet. Misschien als jij het doet
Citaat:
Citaat:
Dat is ook precies de bedoeling
Citaat:
Nu ben ik ook wel nieuwschierig, LP
Ik zeg niks, het is toch stom en hij weet het niet eens (wat ik ook graag zo wil houden Katarina, met je grote mond ).
Oud 14-02-2013, 12:08
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat zeggende, zijn er mensen met heel veel inspiratie voor een lekker hoofdgerecht wat bestaat uit pasta? Ivm aankomende wedstrijden moet mijn vriend namelijk pasta eten. Ik dacht zelf lasagne, maar ik weet eigenlijk niet zulke goede lasagnerecepten.
Hier.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Is het een forumer?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zeg niks, het is toch stom en hij weet het niet eens (wat ik ook graag zo wil houden Katarina, met je grote mond ).
Zit 'ie op het forum, ja?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bitchy
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Is het een forumer?
Citaat:
Gmta
Oud 14-02-2013, 12:09
Verwijderd
Ja doos. Ik gebruik nooit internetrecepten tenzij iemand het al eens eerder heeft gemaakt met succes. Ik dacht dat dat best wel bekend was hier aangezien ik daar altijd over loop te blaten.

Ik ben ook nog bij mijn vriend, dus ik kan niet in mijn boeken kijken.
Oud 14-02-2013, 12:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Bitchy
talk to the hand, 'caus the face won't listen! SWAGYOLO!!!!!!!11!!!1een!!!1
Oud 14-02-2013, 12:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
talk to the hand, 'caus the face won't listen! SWAGYOLO!!!!!!!11!!!1een!!!1
whatever
Oud 14-02-2013, 12:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja doos. Ik gebruik nooit internetrecepten tenzij iemand het al eens eerder heeft gemaakt met succes. Ik dacht dat dat best wel bekend was hier aangezien ik daar altijd over loop te blaten.

Oh, grapje

Maar fusilli met artisjokken is omnomnom <3 Of een goede pastasalade, kan ook als hoofdgerecht. Of simpel spaghetti met pesto en crème fraiche en wat je nog hebt aan groenten in de koelkast.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Is het een forumer?
Citaat:
Nee, maar ik denk wel dat hij meeleest.

En trouwens, wat hebben jullie eraan om het te weten IK wil het niet eens weten.
Miekje*
Miekje* is offline
Nu voel ik me schuldig omdat ik CR heb gerolleyed
Oud 14-02-2013, 12:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, maar ik denk wel dat hij meeleest.

En trouwens, wat hebben jullie eraan om het te weten IK wil het niet eens weten.
Omdat wij nieuwsgierig zijn natuurlijk

Citaat:
Nu voel ik me schuldig omdat ik CR heb gerolleyed
V-lid
Oud 14-02-2013, 12:14
Verwijderd
Hmm, wij lusten allebei geen artisjokken, dus dat wordt 'm niet. Pastasalade is op zich wel een goede.

Ik heb geen groenten in mijn koelkast. Alleen kip.

Oh ja, vlees. Is ook wel een vereiste.
Oud 14-02-2013, 12:16
Verwijderd
En hoera de wedstrijd gaat nog door zoals het er nu uitziet . Er liggen alleen ijsschotsen in de grachten en ze verwachten dat die overdag weg gaan dooien.
Miekje*
Miekje* is offline
Spaghetti met basilicumsaus en zelfgemaakte gehaktballetjes
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oke, dus als ik zeg dat hij, weet ik veel, Christiaan heet, dan zijn jullie blij? Goed, hij heet Christiaan
Oud 14-02-2013, 12:19
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriend moet door gebrek aan lesprogramma enquetes uit gaan delen in een naburig dorp Onder het mom van 'ondernemerschap'.

De waarheid is dat een b-ondernemer enquetes op school heeft gedropt om ze uit te laten delen door studenten die in hun ondernemersjaar zitten. Want hij is er zelf te lui voor, ofzo
Oud 14-02-2013, 12:22
Verwijderd
Hmm, ik vind pesto en crème fraîche toch wel een best goed idee. Alleen denk ik dat ik dan room ga gebruiken zodat je pesto roomsaus krijgt. Met kip. Dat klinkt wel heel prima. Ui erdoorheen. Klaaaaar. <3
Oud 14-02-2013, 12:23
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hmm, ik vind pesto en crème fraîche toch wel een best goed idee. Alleen denk ik dat ik dan room ga gebruiken zodat je pesto roomsaus krijgt. Met kip. Dat klinkt wel heel prima. Ui erdoorheen. Klaaaaar. <3
Oeh, pestoroomsaus <3
Oud 14-02-2013, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Oke, dus als ik zeg dat hij, weet ik veel, Christiaan heet, dan zijn jullie blij? Goed, hij heet Christiaan
Slim. Misschien heet-ie ook wel écht Christiaan, of Chris, dat is nu niet meer zo geloofwaardig én je bent van het gezeik af.
Oud 14-02-2013, 12:25
Verwijderd
Dan hebben we als voorgerecht carpaccio met rucola en pijnboompitten met een honing-mosterdsaus en wat parmezaanse kaas, als hoofdgerecht pasta met pestoroomsaus en als toetje pannenkoeken met vanilleroomijs en chocoladesaus.

OMNOMNOM
Oud 14-02-2013, 12:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Slim. Misschien heet-ie ook wel écht Christiaan, of Chris, dat is nu niet meer zo geloofwaardig én je bent van het gezeik af.
Misschien heet hij wel Christus
Oud 14-02-2013, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Of Carn ;;d;d;;d;;d;;d;;d;
Oud 14-02-2013, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Pheebs heeft Christus gevonden hoor ga je ons nu ook overtuigen dat hij Onze Verlosser en Redder is enzo?
Oud 14-02-2013, 12:28
Miekje*
Miekje* is offline
Pauzevoorbijktnxby!
Oud 14-02-2013, 12:29
Verwijderd
Geel heeft ook een naam die met een C begint. En Tough Cookie. En Korreltjezout.
Oud 14-02-2013, 12:30
Verwijderd
Citaat:

Nu snap ik dat bij gebak en moeilijke dingen zoals souffle's ofzo omdat verkeerde verhoudingen het recept kunnen verpesten, maar waarom heb je ervaringsverhalen nodig bij pasta?

En als wij een recept noemen, zijn dat dan niet ook internetrecepten?
Oud 14-02-2013, 12:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oke, ik ga uit bed en weg van de pc (en dit topic), zodat jullie dit onderwerp vergeten. Kusjes
Oud 14-02-2013, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Pheebs heeft Christus gevonden hoor ga je ons nu ook overtuigen dat hij Onze Verlosser en Redder is enzo?

Dit is toch de Verlosser
Oud 14-02-2013, 12:31
Verwijderd
Ik heb gewoon een enorm wantrouwen tegenover internetrecepten. Ik vind recepten uit kookboeken duizenden keren zoveel beter dan internet dus weiger ik om internetrecepten te gebruiken. Maar goed, dan heb je altijd weer mensen die aankomen met 'JA MAAR KIJK DIT WAS ECHT HEEL LEKKER EN IK HEB ECHT ZO GEDAAN HOOR' en meestal bezwijk ik dan wel om het te maken. Dus vandaar de uitzondering voor mensen die ervaring hebben met een bepaald recept.

Uitzondering is dan ook topics hier! Want meestal heb je het dan zelf gemaakt. Bovendien vind ik het fijner om te koken uit een boek dan dat ik een laptop oid in de keuken moet zetten.
Oud 14-02-2013, 12:34
indigo
indigo is offline
Frayne: lasagne met bolognesesaus en béchamelsaus en kaas? Of macaroni grande met venkel, artisjokhartjes, room en komijn? Lasagne met spinazie en geitenkaas (en pijnboompitjes erop)? Spaghetti met courgetteroomsaus (met courgette, kruidenkaas en room)? Penne met spinazie, champignons en cashewnoten? Andere willekeurige pasta met broccoli of bloemkool en kaassaus? Penne met andijvie en knoflookkruim? Champignonpasta met rucola? Die laatste twee zijn internetrecepten maar heb ik wel eens gemaakt en vond ik prima. Ideeën te over, en dit dan nog met mijn beperkte vegetarische blik...
Oud 14-02-2013, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit iets met Valentijnsdag gekregen. En dat terwijl ik zo'n fijne vent ben. Wat een tragedie.

Citaat:
Heel veel, maar ik zie dat ik te laat ben ^^

Citaat:
Ja die, en ja echt. Ik bitchslap mezelf er regelmatig om, maar helaas helpt dat niet. Misschien als jij het doet
Oeh, met een C? Ik wacht op een telefoontje!
Citaat:
Oh, hij laatmaardan!
Oud 14-02-2013, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gewoon een enorm wantrouwen tegenover internetrecepten. Ik vind recepten uit kookboeken duizenden keren zoveel beter dan internet dus weiger ik om internetrecepten te gebruiken. Maar goed, dan heb je altijd weer mensen die aankomen met 'JA MAAR KIJK DIT WAS ECHT HEEL LEKKER EN IK HEB ECHT ZO GEDAAN HOOR' en meestal bezwijk ik dan wel om het te maken. Dus vandaar de uitzondering voor mensen die ervaring hebben met een bepaald recept.

Uitzondering is dan ook topics hier! Want meestal heb je het dan zelf gemaakt. Bovendien vind ik het fijner om te koken uit een boek dan dat ik een laptop oid in de keuken moet zetten.
http://thepioneerwoman.com/cooking/2...ta-alla-vodka/

beste ever
Oud 14-02-2013, 12:36
Verwijderd
Frayne ik heb een fantastisch recept voor lasagne! Vegetarisch maar heel lekker
indigo
indigo is offline
Ik was al zo lang aan het typen dat ik ook te laat ben met die recepten . Wat je nu hebt bedacht klinkt ook buitengewoon goed! En misschien inspiratie voor later dan.
Verwijderd
En oh, er zal vast wel gewoon gehakt doorkunnen, zeg maar.
Oud 14-02-2013, 12:37
Verwijderd
Voor vandaag heb je al maar hij moet vast vaker dan 1 x pasta eten!

Hoe klinken fussilli met geroosterde paprika, penne met zelfgemaakte bolognesesaus, gepocheerde zalm met dillesaus op een bedje van pasta of pompoenravioli met parmezaanse kaas?

Allemaal recepten uit kookboeken én ik heb ze gemaakt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten