Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2013, 11:51
Verwijderd
Mijn huisgenoot reed op de snelweg en toen sprong zijn zijraam ineens
Advertentie
Oud 28-02-2013, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Oh jawel! Ik ben echt zó blij dat we dalijk een huis met een tuin hebben! Niet dat ik nu een geoefende tuinierder ben, maar het is zo fijn om met je vingers in de grond te zitten, lekker rommelen en bloemen planten en kruidenbakjes bijhouden en schoffelen en en en en buiten en met je vingers in de grond <3
Je mag mijn achtertuin leasen. Voor noppes All is fair game en ik trakteer je op een barbecue in de zomer.
Oud 28-02-2013, 11:55
Verwijderd
Ik heb jouw achtertuin niet nodig, ik heb zometeen een eigen achtertuin
Oud 28-02-2013, 11:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Muut is chocolademuffins aan het maken en het ruikt superlekker
Oud 28-02-2013, 11:56
Verwijderd
Eentje voor de blommen, de ander voor de moes
Oud 28-02-2013, 12:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mja, ik heb dan ook helemaal niets met planten en bloemen
QFT, wat moet je in hemelsnaam met bloemen
Oud 28-02-2013, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Eentje voor de blommen, de ander voor de moes
Hmmm... Waar ligt jouw achtertuin?
Oud 28-02-2013, 12:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh jawel! Ik ben echt zó blij dat we dalijk een huis met een tuin hebben! Niet dat ik nu een geoefende tuinierder ben, maar het is zo fijn om met je vingers in de grond te zitten, lekker rommelen en bloemen planten en kruidenbakjes bijhouden en schoffelen en en en en buiten en met je vingers in de grond <3
Daar heb ik juist een schijthekel aan, vooral omdat mijn vader me vroeger altijd op zaterdag- of zondagochtend vroeg (nee, ZEI) dat we op moesten staan, want er moet 'werk verricht worden'. Wat dus inhield, takken wegsjouwen, iets graven of sproeien in de tuin. Aan een ketting met loden bal. En een naambordje met daarop '24601'.

Daarom haat ik 'gezellig in de tuin werken'. Ik kan me geen ergere ochtenden voorstellen.
Oud 28-02-2013, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Wachten tot ze dood zijn, duh!
Oud 28-02-2013, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Hmmm... Waar ligt jouw achtertuin?
Twintig minuten van Arnhem af! </mysterieus>
Oud 28-02-2013, 12:11
Verwijderd
Ohja, in een klein dorp waar een oud-klasgenootje van mij ook vandaan kwam volgens mij

Maar dat is te ver weg, helaasch!
Oud 28-02-2013, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Daar heb ik juist een schijthekel aan, vooral omdat mijn vader me vroeger altijd op zaterdag- of zondagochtend vroeg (nee, ZEI) dat we op moesten staan, want er moet 'werk verricht worden'. Wat dus inhield, takken wegsjouwen, iets graven of sproeien in de tuin. Aan een ketting met loden bal. En een naambordje met daarop '24601'.

Daarom haat ik 'gezellig in de tuin werken'. Ik kan me geen ergere ochtenden voorstellen.
ik maaide vroeger altijd vrijwillig het gras en heb heel wat zaterdagen op de oprit doorgebracht, met een schroevendraaier al het groen uit de groeven peuteren. Of onkruid wieden. Gewoon, buiten bezig zijn
Oud 28-02-2013, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Moesten jullie niet ook een keer een zwembad voor hem graven? Of een wijnkelder? Of was dat iemand anders?
Oud 28-02-2013, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Pfwa, ik vind het wel eens leuk om een boeket te krijgen als verrassing, het staat een keer de boel op te vrolijken en soms ruikt het ook heel lekker. Maar bloemen en planten doen het niet zo goed hier, enkel dingen die graag verwaarloosd worden, cacti hebben de tijd van hun leven bij mij. Het enige wat ik zelf heel moeilijk kan weerstaan om te kopen zijn narcissen ik vind ze zo ontzettend gaaf en leuk en vrolijk en alleen al een narcis zien staan maakt me blij ^^

Citaat:
ik maaide vroeger altijd vrijwillig het gras en heb heel wat zaterdagen op de oprit doorgebracht, met een schroevendraaier al het groen uit de groeven peuteren. Of onkruid wieden. Gewoon, buiten bezig zijn
Ik vond het niet zo bijster tof, maar pa en ma hebben ook een giga tuin. Grasmaaien met de gewone maaier wat een rotklus die ik vaak genoeg mocht opknappen. Paar uur bezig dan, zeulen met die bak vol gras, pfoe. Sinds pa een tractor heeft aangeschaft is het probleem opgelost, want daar ging hij zelf wel op zitten

Nu zou ik wel graag een tuin willen hebben, vooral voor kippen eigenlijk en misschien een hond en moes en fruit.
Oud 28-02-2013, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Pip, ik weet niet hoe vaak jullie elkaar irl zien/spreken/bellen, maar je bent gewaarschuwd!
niet zo vaak want onze majesteit heeft een enorm druk schema waar ik niet in pas, blijkbaar.
Oud 28-02-2013, 12:47
Verwijderd
Ik ben zelf al narcist :d:;;;DD
Oud 28-02-2013, 12:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
niet zo vaak want onze majesteit heeft een enorm druk schema waar ik niet in pas, blijkbaar.

Sorry dat ik in België zit om mijn vader te ontlopen en alles. Ik kom zaterdag ergens terug.
Oud 28-02-2013, 12:50
Verwijderd
Mijn wens is ook een tuin met kippen. en een varken. Nog een paar jaar en dan is het te realiseren.
Oud 28-02-2013, 12:52
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Sorry dat ik in België zit om mijn vader te ontlopen en alles. Ik kom zaterdag ergens terug.
nou het is toch zo
Oud 28-02-2013, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Muut is chocolademuffins aan het maken en het ruikt superlekker
Stiekem was ik Moelleux au chocolat aan het proberen

(deze dingen dus:

Phoebe noemt het net een lavacakeje, wist ik dus niet)

maar met mijn onvoorspelbare oven zijn het gewone cakejes geworden. Ook lekker, dus maakt niet uit. Maar voor zulke dingen moet ik mijn oven een paar keer testen dus ^^
Oud 28-02-2013, 12:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Achjoh, ik zie mijn zus 1 keer in de 2 maanden en alleen als ik besluit om langs te gaan, want blijkbaar besta ik niet meer ofzo.
Oud 28-02-2013, 12:57
Qimm
Qimm is offline
kippen zijn heel erg leuk <3
Oud 28-02-2013, 12:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nou het is toch zo
Ik kan nu wel iets zeggen, maar dan lijk ik volgens jou op onze moeder, dus laat maar
Oud 28-02-2013, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Ik kan nu wel iets zeggen, maar dan lijk ik volgens jou op onze moeder, dus laat maar
whatevs, kom nou maar snel je cadeau ophalen want je bent al bijna weer jarig
Oud 28-02-2013, 13:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja whatever
Oud 28-02-2013, 13:03
Verwijderd
Citaat:
kippen zijn heel erg leuk <3

<3 kipjes, mijn feest met Pasen: overal kipjes en kuikentjes!

<333333
Oud 28-02-2013, 13:05
Verwijderd
En nu moet ik denken aan Urbanus die in Koko Flanel of Hector gaat gewichtheffen met kippen <3 wij hadden 2 kipjes die altijd naar buiten kwamen rennen zodra je de ren opendeed. Toen hadden we een plank gezet waar we overheen moesten stappen, maar daar sprongen ze dan op en dan liet ik op iedere hand een kip stappen en daar stond ik dan ^^
Oud 28-02-2013, 13:07
Verwijderd
Ik vind kippen voornamelijk lekker.
Oud 28-02-2013, 13:08
Verwijderd
Dat ook, daar niet van.

Tongeren-tijd! Doei!
Oud 28-02-2013, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Aan een ketting met loden bal. En een naambordje met daarop '24601'.
Oud 28-02-2013, 13:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Moesten jullie niet ook een keer een zwembad voor hem graven? Of een wijnkelder? Of was dat iemand anders?
Ja, een bier/wijnkelder. We hielpen mee met graven enzo, niet dat hij dan in de tuin een biertje zat te drinken ofzo, hij deed gewoon mee, maar toch We waren 8, 9 hooguit. Slavenarbeid zeg ik je
Oud 28-02-2013, 13:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
En denk maar niet dat die opvoeding ervoor heeft gezorgd dat ik nu een harde werker ben; door de aversie ertegen, de kromme rug, de claustrofobie en giftige koolmonoxidedampen van toen ben ik alleen maar luier geworden.
Oud 28-02-2013, 14:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Idem. Ben daarom ook content met mn tuin, bestaande uit louter tegels.
Oud 28-02-2013, 14:43
Verwijderd
Ik wil mijn achtertuin nog steeds asfalteren.
Oud 28-02-2013, 14:58
Verwijderd
Citaat:
het is nog steeds jungle style?
Oud 28-02-2013, 15:10
Verwijderd
helaas bleven de acrylnagels niet zitten op mijn 2 trieste nageltjes, maar wat wel goed nieuws was is dat die nagels al waren 'uitgegroeid' terwijl dat bij normale acrylnagels pas na 3-5 weken gebeurt. Ze groeien dus als een jekko. Volgens mijn lieve nagelvrouwtje duurt het 4-6 maanden voor het er weer normaal uitziet. Ze heeft weleens klanten gehad die 10 van die nagels hadden en dat is bij allemaal weer goed gekomen, dus ik heb goede hoop. Nu heb ik acryl gelijk op mijn huid/halve nagelbed gekregen. Het is een stuk minder mooi natuurlijk, maar duizend keer beter dan zonder.
Oud 28-02-2013, 15:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pfoeh, 4 uur onderweg voor 1 uur ergotherapie. Ik ben een beetje dooiig
Oud 28-02-2013, 15:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Fuck, dat moet wel hele goede therapie zijn dan, als je er zover voor wilt reizen.
Oud 28-02-2013, 15:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb veel over voor (een beetje) beter worden
Oud 28-02-2013, 15:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Overigens heb ik normaliter ook een half uur fysio- of oefentherapie, maar dat kon deze keer niet ingepland worden.
Oud 28-02-2013, 15:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, ik twijfel een beetje over of ik vanavond naar een concert ga. Ik ben nog een beetje ziekig en heb niet zoveel geld, maar aan de andere kant is het mijn favorietste band evar, word dit de 10e keer dat ik ze ga zien en heb ik gehoord dat ze hierna gaan stoppen.
Doen? Ik ga wel alleen dan, maar ja, dat is niks nieuws...
Oud 28-02-2013, 15:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
lekker bakken in de zomer
Oud 28-02-2013, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Btw, ik twijfel een beetje over of ik vanavond naar een concert ga. Ik ben nog een beetje ziekig en heb niet zoveel geld, maar aan de andere kant is het mijn favorietste band evar, word dit de 10e keer dat ik ze ga zien en heb ik gehoord dat ze hierna gaan stoppen.
Zeker doen!! Anders krijg je echt spijt, als dit de laatste keer is dat je ze kan zien.
Oud 28-02-2013, 15:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Trimm, als je je goed genoeg voelt gewoon proberen zou ik zeggen
Oud 28-02-2013, 15:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aighty then. Kaizers Orchestra hier ai kum!
Oud 28-02-2013, 15:42
Verwijderd
Veel plezier!

Pff, ik heb geen zin meer vandaag. Ik heb wel echt een hoop gedaan, en deze week iedere dag overgewerkt, dus ik mag nu best even rustig mijn tijd uitzingen tot 17u
Oud 28-02-2013, 15:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik denk niet dat ik vandaag nog meer ga doen vandaag dan bankhangen
Oud 28-02-2013, 16:34
Verwijderd
Citaat:
het is nog steeds jungle style?
Hoho, het is een """natuurtuin"""

Oud 28-02-2013, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Heb je dat nog steeds niet gedaan? Luiwammes!

Citaat:
Doen! Ik heb zo'n spijt dat ik destijds niet naar de Roosjes ben gegaan zeker omdat ik dood lag te gaan tijdens de laatste keer dat ik zou zien op een festival.

Citaat:
Aighty then. Kaizers Orchestra hier ai kum!

Citaat:
Hoho, het is een """natuurtuin"""

:')

Ik heb een 'natuurhuis' dan. Spullen groeien hier in het wild.
Oud 28-02-2013, 16:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tongeren was leuk! Mooi centrum, mooie omgeving

Regels voor berichten