Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarom haat ik 'gezellig in de tuin werken'. Ik kan me geen ergere ochtenden voorstellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Nu zou ik wel graag een tuin willen hebben, vooral voor kippen eigenlijk en misschien een hond en moes en fruit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(deze dingen dus: ![]() Phoebe noemt het net een lavacakeje, wist ik dus niet) maar met mijn onvoorspelbare oven zijn het gewone cakejes geworden. Ook lekker, dus maakt niet uit. Maar voor zulke dingen moet ik mijn oven een paar keer testen dus ^^ |
![]() |
|
Verwijderd
|
En nu moet ik denken aan Urbanus die in Koko Flanel of Hector gaat gewichtheffen met kippen <3 wij hadden 2 kipjes die altijd naar buiten kwamen rennen zodra je de ren opendeed. Toen hadden we een plank gezet waar we overheen moesten stappen, maar daar sprongen ze dan op en dan liet ik op iedere hand een kip stappen en daar stond ik dan ^^
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
En denk maar niet dat die opvoeding ervoor heeft gezorgd dat ik nu een harde werker ben; door de aversie ertegen, de kromme rug, de claustrofobie en giftige koolmonoxidedampen van toen ben ik alleen maar luier geworden.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
helaas bleven de acrylnagels niet zitten op mijn 2 trieste nageltjes, maar wat wel goed nieuws was is dat die nagels al waren 'uitgegroeid' terwijl dat bij normale acrylnagels pas na 3-5 weken gebeurt. Ze groeien dus als een jekko. Volgens mijn lieve nagelvrouwtje duurt het 4-6 maanden voor het er weer normaal uitziet. Ze heeft weleens klanten gehad die 10 van die nagels hadden en dat is bij allemaal weer goed gekomen, dus ik heb goede hoop. Nu heb ik acryl gelijk op mijn huid/halve nagelbed gekregen. Het is een stuk minder mooi natuurlijk, maar duizend keer beter dan zonder.
|
![]() |
|
Btw, ik twijfel een beetje over of ik vanavond naar een concert ga. Ik ben nog een beetje ziekig en heb niet zoveel geld, maar aan de andere kant is het mijn favorietste band evar, word dit de 10e keer dat ik ze ga zien en heb ik gehoord dat ze hierna gaan stoppen.
Doen? Ik ga wel alleen dan, maar ja, dat is niks nieuws...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat: