Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Oh ik had het inderdaad goed gehoord: spieren worden omgezet in bot! Brrrr.
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze hadden het ook over dat sommige mensen staand verstijven en dus de rest van hun leven staand doorbrengen. Anderen verstijven in een zithouding, die kunnen dus nog wat met een rolstoel.
Dit is echt zo ![]() |
![]() |
|
Help me even, ik ben aangifte aan het doen. Het programma vroeg of ik ergens geld had (tweede huis, beleggingen, spaargeld), maar dat heb ik niet. Toen zei het programma dat dat niet kon, omdat mijn vermogen oid dan te hoog zou zijn. Nu krijg ik best veel terug, zeker als je kijkt naar hoe weinig ik gewerkt heb vorig jaar, en nu ben ik bang dat dat niet klopt en dat ik straks keiveel moet terug betalen. Weet iemand dit? Ik bezit namelijk helemaal niks
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar goed, laten we het vooral niet over kotsen hebben als je misselijk bent ![]()
|
Verwijderd
|
![]() Ik heb daar geen problemen mee, gelukkig. Ik heb dan ook in het verleden een beetje oefening gehad. Maar andere onderwerpen zijn ook prima! Ik ben dat Paiq aan het testen, maar ik vind het allemaal maar een beetje dubieus dat ik niet vooraf iemand zijn taalgebruik aan een onderzoek kan onderwerpen, maar goed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Serieus in de Wibra foto's zitten maken
![]() En toen ik dacht dat het niet erger kon, begon ze Whitney Houston mee te zingen. Het verklaren dat ik haar absoluut niet kende en dat ze zeker niet bij mij hoorde werd een beetje teniet gedaan door de zak kikkers die ze bij mijn aankopen gooide ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En de nieuwste aanpak van mijn innerlijke wekker: wakker worden als het licht is, niet meer gewoon altijd stipt om 8 uur. Dan zou je denken dat het niet zo erg is, dat die blaas toch pas om 8u moeilijk gaat doen, maar nee hoor, 'oh ze is wakker, laten we dan even benadrukken hoe dringend we naar het toilet moeten, ook al zijn we een uur eerder wakker'. Ze gunt me nog net de tijd om te beseffen dat het erg vroeg is en dat ik stiekem echt niet wil, maar dan is het hoognodig en sta ik maar op. Gisteren heb ik gepoogd terug te gaan liggen, toen ik eindelijk weer in slaap viel, moest ik er weer uit om naar de dokter te gaan en ik was chagrijniger en duffer dan als ik gewoon opgebleven was. Dat wordt nog leuk als dit zo blijft doorgaan ![]() |
![]() |
|
|