Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2013, 09:10
Verwijderd
Het probleem doet zich blijkbaar niet alleen bij mij voor. De winkel heeft hetzelfde en een groot aantal 820 gebruikers kennelijk ook. Dan moet ik dit nu maar even uit mijn hoofd zetten. Mijn pc schoppen omdat hij blijkbaar toch nog wil mekkeren en dan mijn spullen gaan pakken voor larp.
Advertentie
Oud 08-03-2013, 09:23
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, dat wie is de mol-gebeuren is ook voorbij En nu maar hopen dat er iets leuks op tv komt.
Oud 08-03-2013, 09:30
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga zodadelijk maar eens aan de slag om alle sporen uit te wissen van onze aanwezigheid in dit huis. Mijn schoonouders komen morgen terug van vakantie, dus ik heb nog de hele dag. Wassen heb ik gisteren gedraaid en opgehangen, dus die kan ik zo gaan strijken/opruimen. Verder moet ik nog de woonkamer opruimen en schoonmaken, de keuken is netjes, daar hoef ik alleen even het gasstel van te soppen en de wc en de badkamer moeten gedaan. Maar vanmiddag komt mijn schoonzusje helpen
Oud 08-03-2013, 09:33
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Zo, dat wie is de mol-gebeuren is ook voorbij En nu maar hopen dat er iets leuks op tv komt.
durfde het bijna niet te zeggen

ha vet trots op mezelf, 2 cardioboks sessies van 12 minuten volgehouden zonder pauze er tussen en best goede score gehaald ook nog. Voel me ineens vet dun, maar uit de buurt van spiegels blijven om de illusie niet te verbreken :')
Oud 08-03-2013, 09:35
Verwijderd
Citaat:
durfde het bijna niet te zeggen

ha vet trots op mezelf, 2 cardioboks sessies van 12 minuten volgehouden zonder pauze er tussen en best goede score gehaald ook nog. Voel me ineens vet dun, maar uit de buurt van spiegels blijven om de illusie niet te verbreken :')
Dit is echt zó herkenbaar Ik heb twee keer gesport, flinke trainingssessies van een uur zonder pauze mét vier dagen spierpijn en het voelt alsof ik al vet veel ben afgevallen en veel dunner ben
Oud 08-03-2013, 09:37
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, en over het ongesteld zijn, ik ben het nu ook Het is al wel bijna over, gelukkig. Ik was maandag, dinsdag en woensdag een draaideur Inclusief chocolatecravings
Oud 08-03-2013, 09:40
Verwijderd
Ik ben ook ongesteld .

Ik heb er alleen nauwelijks last van sinds ik de nuvaring gebruik. Toen ik de pil gebruikte was ik echt supersupersuperlabiel. Nu niet, hoera!
Oud 08-03-2013, 09:40
Qimm
Qimm is offline
oh daar ben ik ook sinds gister mee begonnen, vet lekker
Oud 08-03-2013, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook ongesteld .

Ik heb er alleen nauwelijks last van sinds ik de nuvaring gebruik. Toen ik de pil gebruikte was ik echt supersupersuperlabiel. Nu niet, hoera!
Die ga ik ook gebruiken, ik ben benieuwd!
Oud 08-03-2013, 09:46
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wordt van alle anticonceptie labiel en depressief, dus ik gebruik nu even niks. Afgezien van labielheid ronde de menstruatie ben ik gewoon mijn eigen, blije zelf met af en toe een dipje

De NuvaRing heb ik ook gebprobeerd, ja. Werd niks En ik kreeg er ook nog eens vreselijke nachtelijke opvliegers van.
Oud 08-03-2013, 09:47
Verwijderd
Ik gebruik een minipil en nu ben ik 3 weken per maand labiel en ongesteld, joy
Oud 08-03-2013, 09:50
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik wordt van alle anticonceptie labiel en depressief, dus ik gebruik nu even niks. Afgezien van labielheid ronde de menstruatie ben ik gewoon mijn eigen, blije zelf met af en toe een dipje

De NuvaRing heb ik ook gebprobeerd, ja. Werd niks En ik kreeg er ook nog eens vreselijke nachtelijke opvliegers van.
*hand schudt* ik zit ook in dat schuitje
Oud 08-03-2013, 09:51
Verwijderd
Mjah, ik vond het echt verbazingwekkend . Ik had eerst zo'n standaard pil die aan iedereen wordt voorgeschreven zo ongeveer en ik kon daar ineens spontaan niet meer tegen . Toen kreeg ik een lichtere en daar kon ik nog slechter tegen
Oud 08-03-2013, 09:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*hand schudt* ik zit ook in dat schuitje
Ah! *kopje thee drinkt en over hormonen babbelt*
Citaat:
Mjah, ik vond het echt verbazingwekkend . Ik had eerst zo'n standaard pil die aan iedereen wordt voorgeschreven zo ongeveer en ik kon daar ineens spontaan niet meer tegen . Toen kreeg ik een lichtere en daar kon ik nog slechter tegen
Ik kon opeens ook niet meer tegen de pil die ik al twee jaar slikte. Daarna begon ik met de NuvaRing, wat ook niks werd. Toen stopte ik met anticonceptie, en was ik opeens twee keer achter elkaar (met echt drie weken ertussen ofzo) 2-3 maanden achter elkaar een beetje ontgesteld Doei seksleven. Nu ben ik ook ongesteld, maar normaal. Denk ik.
Oud 08-03-2013, 09:57
Qimm
Qimm is offline
ok, ik ga nu paardrijden, doei!
Oud 08-03-2013, 10:04
Verwijderd
Ik heb een tijdje de pleisterpil gebruikt en die wil ik weer als het weer kan
Oud 08-03-2013, 10:15
indigo
indigo is offline
Goeiemorgen! Ik heb net WIDM ook gezien, dank voor het spoileren, ik durfde het topic bijna niet door te lezen vannacht. Uitslag was voor mij wel onverwacht toch!

En nu moet ik de makelaar bellen en onderhandelen over huurverhoging maar ik vind het maar eng .
Oud 08-03-2013, 10:16
Verwijderd
dan zit je alleen met nog een meisje bij frans. mobiel forum doet het weer
Oud 08-03-2013, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Oud 08-03-2013, 10:34
indigo
indigo is offline
Wie is de mol is wél leuk .
Oud 08-03-2013, 10:36
Verwijderd
Ik ben alleen thuis vanavond dus ik kan lekker eten wat ik wil maar ik weet niet waar ik zin in heb. //FWP
Oud 08-03-2013, 10:37
Verwijderd
Ik ben ook ongesteld! We zitten hier zo vaak samen met z'n allen dat onze cyclus gelijk gaat lopen
Oud 08-03-2013, 10:40
Verwijderd
Ik heb trouwens maar één emodag. De dag ervoor. Dan heb ik zulke verschrikkelijke gedachtes over alles, lastig mezelf er dan uit te halen. Maar ik houd mezelf dan op de been door te denken dat het over een paar uur voorbij is.
Tevens is die dag ook altijd de dag dat ik het beste klaarkom.
Oud 08-03-2013, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook ongesteld! We zitten hier zo vaak samen met z'n allen dat onze cyclus gelijk gaat lopen
Misschien moeten we elke maand een ongesteldheidsmeet organiseren en samen sjoklaat eten en zeuren en hormonaal zijn!
Oud 08-03-2013, 10:42
Verwijderd
ik vond stefanie d'r idee om elkaar in te smeren met kutbloed leuker!
Oud 08-03-2013, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Tevens is die dag ook altijd de dag dat ik het beste klaarkom.
Oud 08-03-2013, 10:45
Verwijderd
Citaat:
ik vond stefanie d'r idee om elkaar in te smeren met kutbloed leuker!
Ik zag laatst een flempje van een knustenares die haar lichaam beschilderde met haar menstruatiebloed!
Oud 08-03-2013, 10:46
Verwijderd
Ik heb ook een spiraaltje en eerst werd ik nooit ongesteld, maar laatst wel een keertje! Leuk he.
Oud 08-03-2013, 10:47
Verwijderd
En internationale vrouwendag is de dag dat mijn dochtervrouw is geboren, dus die is vandaag één Er is een mislukte regenboogtaart, een lekkere koffiekaneeltaart en er staat nog een worteltaart in de oven <3
Oud 08-03-2013, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Ik zag laatst een flempje van een knustenares die haar lichaam beschilderde met haar menstruatiebloed!
die soort van spleetoog? Die ken ik!
Oud 08-03-2013, 10:49
Verwijderd
ahw zo snel gaat dat! Gefeli! En wat is er mislukt aan je taart?
Oud 08-03-2013, 10:49
Verwijderd
Dochtervrouw Julius en ik hadden het laatst over mannen van negen.
Oud 08-03-2013, 10:50
Verwijderd
Citaat:
die soort van spleetoog? Die ken ik!
ehmm ik geloof het wel ja
Citaat:
ahw zo snel gaat dat! Gefeli! En wat is er mislukt aan je taart?
ja hij is gewoon niet mooi. en ook niet bijster lekker. ik ben niet secuur en knutselig genoeg om zoiets mooit te maken, dus ik ga NOOIT meer zo'n stomme marsepeintaart maken gewone taarten zijn veel leuker en lekkerder.
Oud 08-03-2013, 10:56
Verwijderd
Gefeliciteerd!

En aaaaaah zo naar, er heeft iemand lopen kotsen in de lift en die stinkt nu ontzettend. Gelukkig had ik heel toevallig net een basilicum-plant gekocht, en dus heb ik in de lift gestaan met mijn neus in een basilicum-plant. Gelukkig ruikt dat wel lekker. Ik denk dat ik de plant zo meteen ook meeneem naar training
Oud 08-03-2013, 10:56
Verwijderd
huh, jij snijdt toch allemaal figuurtjes van marsepein enzo uit? Dus niks niet secuur genoeg.
Vindt je griet het wel te kanen of geef je haar dat niet?
Oud 08-03-2013, 10:59
Verwijderd
kotslucht is zo kotsopwekkend he. Dat vind ik het meest vervelende eraan. Mijn jong moest laatst kotsen in de auto. Hij had het zo netjes gedaan, in een zakje, geen druppie ernaast toch moet ik dan bijna zelf ook nekken en heel bewust mijn gedachtes verzetten.
Oud 08-03-2013, 11:01
Verwijderd
Ik heb niet zo snel last van kotsneigingen als ik anderen zie kotsen of als ik het ruik, maar ik kan het me wel goed voorstellen ja . En het is überhaupt geen fijne lucht.
Oud 08-03-2013, 11:04
Verwijderd
Citaat:
huh, jij snijdt toch allemaal figuurtjes van marsepein enzo uit? Dus niks niet secuur genoeg.
Vindt je griet het wel te kanen of geef je haar dat niet?
nee, het gaat mn om het bekleden. ik krijg er dan allemaal vouwen en plooien en scheuren en what not in. ze heeft een klein stukje gehad, waarna ALLES onder de kleurstof zat maar ze vonden het wel lekker. vnl cake met slagroom en banaan, dus ja
Oud 08-03-2013, 11:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja die met de koptelefoon. Gister hebben we een kleine ikea wortel knuffel gekocht. En de grote krijgt ze als ze geboren is. Love de ikea groente knuffels <3
Leuk, gefeliciteerd

Citaat:
Ik snap jouw ideeën over doodeng niet. Geesten en andere verzinsels krijgen je op de kast, maar 'realistische' als terroristen en levend begraven worden, doen je niks
Ja, ik ben raar op die manier
Citaat:
Little Phoebe naamzoek, hou jij van oreo's?

Spoiler
Nee, en daarbij zou je inmiddels wel moeten weten dat ik niet meer op jouw spoilertjes klik, omdat er altijd een ranzige spin onder zit. Hi-la-risch!
Oud 08-03-2013, 11:10
Verwijderd
Citaat:
nee, het gaat mn om het bekleden. ik krijg er dan allemaal vouwen en plooien en scheuren en what not in. ze heeft een klein stukje gehad, waarna ALLES onder de kleurstof zat maar ze vonden het wel lekker. vnl cake met slagroom en banaan, dus ja
aahw zoals het hoort op je verjaardag.
Citaat:
Nee, en daarbij zou je inmiddels wel moeten weten dat ik niet meer op jouw spoilertjes klik, omdat er altijd een ranzige spin onder zit. Hi-la-risch!
Oud 08-03-2013, 11:27
Verwijderd
Zo, sollicitatie voor een commissie verstuurd en nu een heel moeilijk mailtje naar mijn coach . Eigenlijk zie ik daar al de hele tijd tegenop
Oud 08-03-2013, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Dochtervrouw Julius en ik hadden het laatst over mannen van negen.
Vandaag vroeg de assistente me of ik meneer X iets voor kon schrijven dat wel werd vergoed, en toen bleek die meneer in kwestie 12 te zijn
Oud 08-03-2013, 11:34
Verwijderd
X is een gefingeerde naam.
Oud 08-03-2013, 11:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En internationale vrouwendag is de dag dat mijn dochtervrouw is geboren, dus die is vandaag één Er is een mislukte regenboogtaart, een lekkere koffiekaneeltaart en er staat nog een worteltaart in de oven <3
oh gefeliciteerd! ik heb haar kaartje hier nog ergens liggen
Oud 08-03-2013, 11:38
Verwijderd
Ik ben slecht in het schrijven van moeilijk mailtjes
Oud 08-03-2013, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Vandaag vroeg de assistente me of ik meneer X iets voor kon schrijven dat wel werd vergoed, en toen bleek die meneer in kwestie 12 te zijn

Het kan ook de andere kant op. Tolstoj schrijft ergens over een 'hoogbejaarde vrouw van zevenendertig jaar'.
Oud 08-03-2013, 11:39
indigo
indigo is offline
Sarah: ik vind dat altijd zo lastig als er bij kinderen geen voornaam in het dossier staat. Dan kom ik maar gewoon zo binnen van 'jongedame ...?'. Of ik zeg gewoon 'hallo ik ben de dokter hoe heet jij?', maar als je ze uit de wachtkamer moet halen wordt het lastig.
Oud 08-03-2013, 11:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Het kan ook de andere kant op. Tolstoj schrijft ergens over een 'hoogbejaarde vrouw van zevenendertig jaar'.
Nou werden mensen in de negentiende eeuw ook niet veel ouder natuurlijk, vooral niet in de steden
Oud 08-03-2013, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Sarah: ik vind dat altijd zo lastig als er bij kinderen geen voornaam in het dossier staat. Dan kom ik maar gewoon zo binnen van 'jongedame ...?'. Of ik zeg gewoon 'hallo ik ben de dokter hoe heet jij?', maar als je ze uit de wachtkamer moet halen wordt het lastig.
Ja, ik zeg dan alleen de achternaam, maar dat klinkt raar. Dus dan zeg ik er meteen bij van "hoe heet je eigenlijk, dan zet ik dat in het systeem, dat is makkelijker".
Oud 08-03-2013, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Nou werden mensen in de negentiende eeuw ook niet veel ouder natuurlijk, vooral niet in de steden
en sommige mensen zijn ook gewoon heel oud voor hun leeftijd!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten