| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik hou erg veel van mijn moeder en ik kan heel goed (en veel) met haar praten, maar béllen, vooral als ze niet meer echt iets heeft te vertellen, is echt tenenkrommend. "Ja, nou... *stilte* Eeuuh... Oke... *stilte* Nou... dan euh, hang ik euh, maar op? Heb jij... nog iets? En dan euh, zien we je wel weer. Oke... Nou dahag!"
|
|
||
|
Citaat:
![]() Al heb ik m'n moeder al 3 weken niet gesproken. En de laatste keer was ook maar heel kort. Toen was ik nog zo vriendelijk om even te bellen van 'We zijn in Duitsland en alles is goed en mooi!' en toen kreeg ik als antwoord "Ok leuk. Maar eh, dit is veels te duur, dus ik ga je ophangen". Nu doe ik een 'experiment' om te kijken hoe lang 't duurt voor m'n moeder mij eens belt. De vorige keer dat ik zei dat ze mij ook eens mocht bellen zij ze ''Jaaaa, maar ik heb 't druk he". NEE, IK NIET ZEKER! Als je elke avond om half 7 thuis bent en daarna tijd hebt om op de bank ik slaap te pleuren heb je ook tijd om mij te bellen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Meh, m'n vrienden zijn trouwens stom. Ik stuur zoveel mensen een berichtje, zet zelfs wat op facebook, zo van 'hee, ik ben aan het studeren in de stad, maar wie weet er wat leukers/ Wie wil er wat gaan drinken?'
Nul komma nul respons. Tof hoor vriendjes. En als ik een keer zeg dat ik nooit weet wanneer de rest uitgaat dan zeggen ze "Ja, maar dan moet je gewoon vragen of we nog wat gaan doen!" M'n familie moet me niet, m'n vrienden willen niet met me uit...kutlefuuuh!
Laatst gewijzigd op 08-03-2013 om 21:48. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, ja, ik weet niet zo goed wat ik hier op moet antwoorden. Sorry? Ofzo?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() /huilie Laatst gewijzigd op 08-03-2013 om 21:48. |
||
|
|
||