Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2013, 23:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Foto van het resultaat als 'ie af is?
Doe ik
Oud 08-03-2013, 23:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Phoebe, je moet gewoon beginnen met hele dikke wol, met minimaal pen 8. Dan schiet het lekker snel op
Citaat:
Ik moet ook wel kijken, maar ik kan tegelijk best tv kijken of babbelen met iemand

Ze hebben nu hele mooie zwart-witte wol bij de Zeeman Daar brei ik nu mijn col van. 1,79 per bol. Lekker dik spul, te breien met pen 10, sowieso ideaal voor beginnelingen.
Oke, noted
Oud 08-03-2013, 23:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik klikte op Trimms linkje (waarvan ik echt horror verwachtte aan het einde ) en ik klikte door en HELLO THERE http://www.buzzfeed.com/lyapalater/s...s-brother-alex
Oud 08-03-2013, 23:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik klikte op Trimms linkje (waarvan ik echt horror verwachtte aan het einde ) en ik klikte door en HELLO THERE http://www.buzzfeed.com/lyapalater/s...s-brother-alex
Iel ventje, maar goed, we weten inmiddels wel dat onze smaken als dag en nacht verschillen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
He dames, brei eens even een eind aan dit gesprek, joh.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Damn, ik val niet (meer) op dat soort kleine ventjes hoor.
Oud 08-03-2013, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Ik moest lachen
Oud 08-03-2013, 23:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godverdomme, zelfs m'n moeder is vanavond uit geweest, what kind of fuckery is this?!

Oud 08-03-2013, 23:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar Trimmie, WIJ zijn allemaal niet uit!
Oud 08-03-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ik had willen inhaken, maar ik gok dat de dames niet zitten te wachten op een spannend verhaal over de tamelijk indrukwekkende bruine trui die ik laatst heb gebreid.
Oud 08-03-2013, 23:34
Miekje*
Miekje* is offline
Oei, mijn bol is bijna op. En ik heb nog maar 15-20 centimeter gebreid. En ik heb drie bollen gekocht. Wat zal ik doen?

a) meer wol kopen (waarvan ik niet zeker weet of dat er nog is)
b) uithalen en opnieuw beginnen met 30 steken (in plaats van 40)
c) gewoon de drie bollen opmaken en een enkele col maken, in plaats van één die twee keer om je nek kan.

HALP!
Oud 08-03-2013, 23:36
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik had willen inhaken, maar ik gok dat de dames niet zitten te wachten op een spannend verhaal over de tamelijk indrukwekkende bruine trui die ik laatst heb gebreid.
Brei jij, ja? Zou leuk zijn, namelijk. Maar jou kennende ben je nu gewoon ironisch.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar Trimmie, WIJ zijn allemaal niet uit!
Ja dat weet ik wel, maar...ik wil eens een keer echt mensen zien. en dan mensen die niet op studie of werk zijn, maar friendjuhs en friendinnutjuhs.
Ik voel me een beetje Kim Jong Il.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oei, mijn bol is bijna op. En ik heb nog maar 15-20 centimeter gebreid. En ik heb drie bollen gekocht. Wat zal ik doen?

a) meer wol kopen (waarvan ik niet zeker weet of dat er nog is)
b) uithalen en opnieuw beginnen met 30 steken (in plaats van 40)
c) gewoon de drie bollen opmaken en een enkele col maken, in plaats van één die twee keer om je nek kan.

HALP!
Uithalen en minder steken opzetten. En met de luie wijvensteek breien hoewel ik niet weet of je dan minder wol voor meer breisel nodig hebt.
Oud 08-03-2013, 23:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja dat weet ik wel, maar...ik wil eens een keer echt mensen zien. en dan mensen die niet op studie of werk zijn, maar friendjuhs en friendinnutjuhs.
Ik voel me een beetje Kim Jong Il.
Ik voel je pijn enzo, want heb ook vaak periodes (gehad) waarin ik een beetje een loner was. Niet echt leuk.
Oud 08-03-2013, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Brei jij, ja? Zou leuk zijn, namelijk. Maar jou kennende ben je nu gewoon ironisch.
<3
Oud 08-03-2013, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Oh, Mieke toch.
Oud 08-03-2013, 23:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die kende ik ook nog niet.
Oud 08-03-2013, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Als mijn oma belt is het zo van:
"Hoi Noedelhap, leukdatjebelthoeishetmijnkniedoeteenbeetjepijnentoenbeldeikdedokterend iezeidatikevenrustmoestnemendusikkreegpijnstillersmeeentoenkwamdekatva ndeburenopdeverandadieiknetaanhetpoetsenwaswantmetdierookvandeonderbur endieopjeruitenslaatisdatweleensnodigentegenwoordigiserniksmeeroptvend usgaikmaarvroegslapenwantvroegerhadjenogwimkanenzodatwasleukmaartegenw oordighebjealleennogmaardievervelendegerardjolingwateenwalgelijkemanma arheehartstikkeleukdatikevenjestemhebgehoorddikkeknuffelenwezienelkaar gauwweerhedag!"
"Eh, ja eh doei?"
(K)
Oud 08-03-2013, 23:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Uithalen en minder steken opzetten. En met de luie wijvensteek breien hoewel ik niet weet of je dan minder wol voor meer breisel nodig hebt.
Oh, dan moet ik de luie wijvensteek even leren. Maar wel een goed idee, though
Ohja, grapje Ik zat zo in m'n breiwerk dat ik 'm niet eens door had.
Oud 08-03-2013, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Ik zou me ernstig zorgen maken als mijn oma mij zou bellen.
Nou dat niet, maar ik bel echt nóóit met m'n oma.

We mailen heel soms wel trouwens. Kijk mijn oma hip zijn dan Ik ben op die leeftijd niet zo hoor. Ik zwaai dan met mijn wandelstok naar alles wat naar nieuwe techniek riekt. Grapje, doe ik nu ook al.
Oud 08-03-2013, 23:43
Miekje*
Miekje* is offline
Nu ik hem van mijn pen haal, zie ik dan 40 steken ook wel errug breed wordt Maar goed dat ik hem opnieuw ga doen, dan.
Oud 08-03-2013, 23:43
Verwijderd
Nu ik toch bezig ben, trouwens..
Oud 08-03-2013, 23:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, dan moet ik de luie wijvensteek even leren. Maar wel een goed idee, though
In plaats van de draad één keer, twee keer omslaan, daarna dus ook een dubbele lus af laten glijden, waardoor je een open breiwerk krijgt.
Oud 08-03-2013, 23:44
Verwijderd
Ik skype altijd met mijn oma. Dan heeft ze niet echt iets te vertellen, maar dan wil ze gewoon even zwaaien
Oud 08-03-2013, 23:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Die kende ik ook nog niet.
In welk hol (huhu) leven jullie?
Verwijderd
Citaat:
Nou dat niet, maar ik bel echt nóóit met m'n oma.

We mailen heel soms wel trouwens. Kijk mijn oma hip zijn dan Ik ben op die leeftijd niet zo hoor. Ik zwaai dan met mijn wandelstok naar alles wat naar nieuwe techniek riekt. Grapje, doe ik nu ook al.
Mijn oma is dood. Vandaar de zorgen
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
In plaats van de draad één keer, twee keer omslaan, daarna dus ook een dubbele lus af laten glijden, waardoor je een open breiwerk krijgt.
Ik ga dat eens proberen
Oud 08-03-2013, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme, zelfs m'n moeder is vanavond uit geweest, what kind of fuckery is this?!

Ik ben nooit uit. Letterlijk, nóóit. Ik weet dat het maar nauwelijks troost is om jezelf met mij te moeten vergelijken, maar toch. Haal er wat uit!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, ik dacht al, maar ik wilde geen grafhumor tentoonspreiden.
Verwijderd
Citaat:
Oh haha
Oud 08-03-2013, 23:47
Verwijderd
Ik vind Charlotte Church trouwens wel een snoezige dame Dat baseer ik puur op haar optreden bij Graham Norton, trouwens.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ga dat eens proberen
Op youtube staan wel filmpjes

Eerste toer normaal opzetten, tweede toer luie wijvensteek, derde toer normaal breien (en de extra lus af laten glijden) en de vierde toer weer luie wijvensteek. En het mooiste is als je één recht, één averecht breit.
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik dacht al, maar ik wilde geen grafhumor tentoonspreiden.
Zwijgen als een graf was nu inderdaad de beste keuze
Verwijderd
Dombo gekeken, leuke film
Oud 08-03-2013, 23:48
Verwijderd
En ter afsluiting van de linkstorm: Etmakas naamzoek, kijk eens wat onze grote vriend heeft gebrouwd.
Oud 08-03-2013, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Charlotte Church trouwens wel een snoezige dame Dat baseer ik puur op haar optreden bij Graham Norton, trouwens.
Zij is toch die chick die uitgroeide van een braaf 13jarig operazangeresje naar een rondborstige geile slet?
Oud 08-03-2013, 23:50
Verwijderd
Citaat:
En ter afsluiting van de linkstorm: Etmakas naamzoek, kijk eens wat onze grote vriend heeft gebrouwd.
Ik zou echt nooit tot een beslissing kunnen komen mocht ik het idee hebben een tekst op mijn lijf te laten zetten. Ik begrijp ook niet hoe anderen dat wél lijken te beheersen, die besluitvaardigheid.
Oud 08-03-2013, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Zij is toch die chick die uitgroeide van een braaf 13jarig operazangeresje naar een rondborstige geile slet?
Geen idee, ik ken haar alleen als zingmeisje van naam. Verder alleen haar optreden bij Graham Norton. Maar wat een plezierige vertoning, en niet alleen vanwege haar fraaie boezem. Ze lijkt soms ook wel wat op Anneke van Giersbergen, vind ik
Oud 08-03-2013, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Hahahah moest hier nog even om lachen.

Kusje hoor
Oud 08-03-2013, 23:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Eerste toer normaal opzetten, tweede toer luie wijvensteek, derde toer normaal breien (en de extra lus af laten glijden) en de vierde toer weer luie wijvensteek. En het mooiste is als je één recht, één averecht breit.
Ha, averecht Dat is al helemaal lang geleden.
Oud 08-03-2013, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Ryan Gosling op de meeste foto's nogal gladjes, dus ik keek naar andere dingen. Alleen die paar foto's met bril en baardje vind ik sopwaardig. edit: Eigenlijk voornamelijk als 'ie niet in pak is eigenlijk.
Ja ik vind 'm sowieso niet sopwaardig. Hij is niet lelijk ofzo, maar ik vind 'm echt niet sexy. Z'n hoofd is te smal denk ik.
Oud 08-03-2013, 23:54
Miekje*
Miekje* is offline
Nouja, ik ga er vanavond toch niet meer aan beginnen, want de cavia's moeten nog schoon en morgen gaat de wekker weer om 7 uur. Ik heb mijn oude lap uitgehaald en er zo goed en kwaad het ging een nieuwe bol van gewikkeld Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

En nu ga ik cavia's schoonmaken en slapen. Dada, mensen!
Oud 08-03-2013, 23:55
Verwijderd
Alle artiesten zijn leuk bij Graham Norton, behalve sommige Amerikaanse megasterren die zo mediagetraind zijn dat ze zodra er een camera op ze gericht staat niet meer weten wie ze zelf waren en maar een beetje beleefd glimlachen (ik noem geen namen maar ik kijk streng naar jou, Janet Jackson)
Oud 08-03-2013, 23:57
Verwijderd
De laatste keer dat ik gebreid heb was ik 9 ofzo. Toen was het een drama. Het raakte bij mij altijd helemaal vast, en dan was er geen beweging meer in mijn breinaalden te krijgen. Of er vielen gaten in.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ik het nu zou doen, nee grapje, eigenlijk totaal niet.
Oud 08-03-2013, 23:58
Verwijderd
oh ik heb nooit zo'n last gehad van te strak breien. Gewoon lekker grote lussen maken en niet aan trekken. Ik heb 1 zelfgebreide sjaal en tussen de regels zit hier en daar twee centimeter (het was wel ook heel dikke wol)
Oud 08-03-2013, 23:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Alle artiesten zijn leuk bij Graham Norton, behalve sommige Amerikaanse megasterren die zo mediagetraind zijn dat ze zodra er een camera op ze gericht staat niet meer weten wie ze zelf waren en maar een beetje beleefd glimlachen (ik noem geen namen maar ik kijk streng naar jou, Janet Jackson)
Ja, Graham haalt wel echt het beste uit zijn gasten

Citaat:
De laatste keer dat ik gebreid heb was ik 9 ofzo. Toen was het een drama. Het raakte bij mij altijd helemaal vast, en dan was er geen beweging meer in mijn breinaalden te krijgen. Of er vielen gaten in.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ik het nu zou doen, nee grapje, eigenlijk totaal niet.
Zo ging het bij mij ook toen ik 9 was, en ik heb het prima kunnen herleren een paar maanden geleden
Oud 09-03-2013, 00:00
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, de luie wijvenstreek ziet er makkelijk uit

Nu ga ik echt.
Oud 09-03-2013, 00:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
HAha, over Charlotte Church gesproken, ik ken haar idd als een saai, truttig operazangeresje, maar nu maakt ze blijkbaar heel andere soorten muziek?

Oud 09-03-2013, 00:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

1 steek recht, 1 steek averecht, of 1 naald recht, 1 averecht?

Regels voor berichten