Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2013, 19:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mán, wat niet grappig dit ik voel me echt een trut /v-lid
Oud 13-03-2013, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Succes CR, nare gesprekken zijn dat.

Dat klinkt goddelijk <3
ja het was echt veel lekkerder dan ik had verwacht.

Ik kan het woord creme fraiche niet meer uitspreken zonder het liedje van Randy in m'n hoofd te hebben
Oud 13-03-2013, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Mán, wat niet grappig dit ik voel me echt een trut /v-lid
hoe reageerde hij? Of heb je het gemaild?
Oud 13-03-2013, 19:21
Verwijderd
Citaat:
ja het was echt veel lekkerder dan ik had verwacht.

Ik kan het woord creme fraiche niet meer uitspreken zonder het liedje van Randy in m'n hoofd te hebben
[afbeelding]
haha het liedje kan ik me niet herinneren, maar ik hoor wel altijd Randy zeggen crieeem friieeesj? met dat schuine hoofd idd
Oud 13-03-2013, 19:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
hoe reageerde hij? Of heb je het gemaild?
Het is via zo'n chatsite, dus ik weet pas hoe hij reageert als hij online komt.
Oud 13-03-2013, 19:25
Verwijderd
Citaat:
nou hij overleeft het wel neem ik aan
Oud 13-03-2013, 19:27
Verwijderd
Hmm, Corina had 't over "buddypumpen" in plaats van "bodypumpen" en "fitnissen". En ze heeft een, en ik citeer, 'brede muzieksmaak'; top-40, house en dance.

Oud 13-03-2013, 19:33
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb echt heerlijk gegeten net, geroerbakte spinazie met tomaatjes en creme fraiche als vulling voor geroosterde puntpaprika met vis
Dat klinkt heel lekker! Min de vis dan, want ik eet geen vis.

//Ik geloof dat ik weer eens de Sims heb herontdenkt :') Huizen bouwen de gekstuh. Ik heb een huis waar ik straks een trutje in d'r uppie in ga knallen en heb voor mijn vriendje en mij een droomhuis gebouwd
Oud 13-03-2013, 19:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hmm, Corina had 't over "buddypumpen" in plaats van "bodypumpen" en "fitnissen". En ze heeft een, en ik citeer, 'brede muzieksmaak'; top-40, house en dance.

Oud 13-03-2013, 19:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Huh, je hebt het in een berichtje achtergelaten? Lijkt me toch iets wat je beter 'live' kunt zeggen, als ie gewoon online is?
Oud 13-03-2013, 19:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Huh, je hebt het in een berichtje achtergelaten? Lijkt me toch iets wat je beter 'live' kunt zeggen, als ie gewoon online is?
We zijn echt nog nooit tegelijkertijd online geweest.
Oud 13-03-2013, 19:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Daar word ik ook altijd zo verdrietig van. Gekapte bomen
Ja Ik las trouwens eens in een tijdschrift over twee meubelmakers in Amsterdam, die meubels maken van de gekapte bomen in Amsterdam Die hebben het op een akkoordje gegooid met de gemeente, en elke keer als er bomen worden gekapt, laat de gemeente hen dat weten en dan komen ze de stammen halen voor hun meubels. Ze maken echt gave dingen ermee. Wel reteduur, want ze doen alles van stam tot kast helemaal zelf. Maar natuurlijk wel een gaaf concept en supergoed enzo

Edit: deze doet het ook, maar die van het artikel waren geloof ik andere mensen.

Laatst gewijzigd op 13-03-2013 om 19:52.
Oud 13-03-2013, 19:43
Carn
Carn is offline
er komt een Veronica Mars film <3.
Oud 13-03-2013, 19:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
We zijn echt nog nooit tegelijkertijd online geweest.
Oh, oke.
Oud 13-03-2013, 19:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar ik voel me nu wel nóg lulliger
Oud 13-03-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Wen er maar rap aan; álles komt aan een einde vroeg of laat.
Oud 13-03-2013, 20:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wen er maar rap aan; álles komt aan een einde vroeg of laat.
Wat zijn we weer lekker optimistisch
Oud 13-03-2013, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn we weer lekker optimistisch
Jazeker, het zonnetje in huis spreekt tot u.
Oud 13-03-2013, 20:15
Verwijderd
Citaat:

Eh? Paiq? Ik praat nu al een tijdje met iemand die wel echt ok over komt. Mijn vraag verwart ze blijkbaar, dat filtert al een beetje.

Citaat:
Ja Ik las trouwens eens in een tijdschrift over twee meubelmakers in Amsterdam, die meubels maken van de gekapte bomen in Amsterdam Die hebben het op een akkoordje gegooid met de gemeente, en elke keer als er bomen worden gekapt, laat de gemeente hen dat weten en dan komen ze de stammen halen voor hun meubels. Ze maken echt gave dingen ermee. Wel reteduur, want ze doen alles van stam tot kast helemaal zelf. Maar natuurlijk wel een gaaf concept en supergoed enzo

Edit: deze doet het ook, maar die van het artikel waren geloof ik andere mensen.
Oh, gaaf project!
Oud 13-03-2013, 20:16
Verwijderd
En mijn allergrootste liefde is weer thuis

Ik zit nu met een glaasje rode wijn (alcoholvrij uiteraard) mijn voeten aan hem te warmen <3
Oud 13-03-2013, 20:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nouja, als je geen keus had, boeiend. Zoiets uberhaupt zeggen, niet lullig, beter dan hem aan het lijntje houden en hem laten denken dat ie hoop heeft (als ie jou wel leuk vond).
Oud 13-03-2013, 20:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Pip, wtf heb je over me liggen dromen?
Gelukkig was ik wel 'in character'.
Oud 13-03-2013, 21:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
haha het liedje kan ik me niet herinneren, maar ik hoor wel altijd Randy zeggen crieeem friieeesj? met dat schuine hoofd idd
was het niet de trololololo-song?
Oud 13-03-2013, 21:02
Martiño
Martiño is offline
(en die heb ik nu dus in mijn hoofd )
Oud 13-03-2013, 21:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Thanks he.
Oud 13-03-2013, 21:05
Verwijderd
Ik heb geen idee over welk liedje het gaat, maar volgens mij hoef ik het ook niet te weten
Oud 13-03-2013, 21:08
Verwijderd
Nu heeft Argentinië én de beste voetballer van de wereld, én de paus. En wat heeft Nederland? Gregory van der Wiel.
Oud 13-03-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:

Oud 13-03-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Nu heeft Argentinië én de beste voetballer van de wereld, én de paus. En wat heeft Nederland? Gregory van der Wiel.
<3
Oud 13-03-2013, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Oud 13-03-2013, 21:34
ßuerp
ßuerp is offline
Ah, dat verklaart Veronica Mars tussen alle pauselijke trending topics.

Citaat:

#LosArgentinosDominosElMundo is trending. :')
Oud 13-03-2013, 21:50
Verwijderd
Vijf dozen oud papier
Oud 13-03-2013, 21:51
Verwijderd
Grapje, zes
Oud 13-03-2013, 21:52
Turk February
Turk February is offline
Oud 13-03-2013, 21:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Your point being..?
Oud 13-03-2013, 21:58
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Gregory van der Wiel.
Oud 13-03-2013, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Grapje, zes
Troost je, na de verkiezingen, grote opruiming en een half nieuw interieur en het gebrek aan spierkracht om alles naar beneden te dragen had ik genoeg verzameld om 1/4e van de voortuin vol te zetten met papier en karton.
Oud 13-03-2013, 22:09
Verwijderd
La la la, volgens mij heb ik een soort van overdosis en nu ben ik heel moe en hyper tegelijk, met hartkloppingen als bonus. Hopelijk heeft de huisarts morgen nog een gaatje.

Snebbeltje naamzoek: ben jij nog online?
Citaat:
Your point being..?
Duckface? Slechte fotoshop?
Oud 13-03-2013, 22:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
La la la, volgens mij heb ik een soort van overdosis en nu ben ik heel moe en hyper tegelijk. Hopelijk heeft de huisarts morgen nog een gaatje.
Een overdosis van wat?

Citaat:
Duckface? Slechte fotoshop?
Ik probeerde het in de context te plaatsen, maar ik kwam er niet uit
Oud 13-03-2013, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Een overdosis van wat?

Ik probeerde het in de context te plaatsen, maar ik kwam er niet uit
Mijn medicijnen, die nogal moeilijk ''goed'' te doseren zijn in het begin. Dus nee, verder en een blowtje kom ik niet qua drugs dus zo'n soort OD zal er niet snel in zitten. Had even niet in de gaten dat dat in het normale spraakgebruik natuurlijk het eerste is waar mensen aan denken.
Oud 13-03-2013, 22:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja, een overdosis van sommige medicijnen kan ook kwaad. Maar ik weet natuurlijk niet waar het precies om gaat Er staat toch wel in de bijsluiter wat je moet doen als je teveel hebt gebruikt?
Oud 13-03-2013, 22:23
Verwijderd
De huisarts contacteren. En rustig blijven. Dus dat ga ik maar doen, nog een filmpje van het een of ander in bed en proberen te slapen.
Oud 13-03-2013, 22:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Misschien overdrijf ik hoor, maar is het niet verstandig even te checken met een dienstdoend huisarts of het nu geen probleem is?
Oud 13-03-2013, 22:36
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Your point being..?
Ik had gewoon even zin om mensen aan Ally McBeal te herinneren, want ik hoorde laatst de naam en toen dacht ik: oh ja, Ally McBeal!
Oud 13-03-2013, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Troost je, na de verkiezingen, grote opruiming en een half nieuw interieur en het gebrek aan spierkracht om alles naar beneden te dragen had ik genoeg verzameld om 1/4e van de voortuin vol te zetten met papier en karton.
Ja ik ben wel heel benieuwd hoeveel puin dat we uit ons kleine appartement halen als we zo gaan verhuizen. En ik denk serieus dat mijn rotzooi nog wel mee valt, mijn vriend heeft nogal de neiging alles te bewaren "voor het geval dat". Leuk allemaal hoor, maar ik ga niet alles inpakken en uitpakken om het een jaar in een vergeten kast te hebben staan en het dan alsnog weg te zetten. Opruimen en weggooien zal'ie
Oud 13-03-2013, 22:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik had gewoon even zin om mensen aan Ally McBeal te herinneren, want ik hoorde laatst de naam en toen dacht ik: oh ja, Ally McBeal!
Ah
Oud 13-03-2013, 22:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nu ben ik een beetje bezorgd om Quis
Oud 14-03-2013, 00:17
Verwijderd
Oud 14-03-2013, 00:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wist zeker dat Spock half mens was, mijn vader dacht van niet (nav de Star Trek film net op tv). Wat ben ik toch een ontzettende nerd aan het worden
Oud 14-03-2013, 01:02
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi! Ik heb een supertoffe avond gehad En ik heb een biertje gedronken ééntje, maar ik voel m goed zitten Ik vind het wel grappig. Ik heb nog 2 sigaretten die ik nog ga oproken voordat ik naar bed ga en dan ben ik gestopt. Een niet-roker!

Regels voor berichten