Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2013, 18:49
Verwijderd
Goed topic
Advertentie
Oud 17-03-2013, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Oh hemel, naast breien nu ook nog eens een naaigolf?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb ook mijn oude naaimachine nog, die is van mijn oma geweest. Hij ging steeds kapot, dus nu heb ik een nieuwe Die van mijn oma is geloof ik 35 jaar oud, dus hij mag met pensioen. Maar ik bewaar hem wel.
Ik denk dat deze misschien nog wel ouder is
Verwijderd
Citaat:
Ja, natuurlijk <3
Ik heb die van mijn oma gekregen en toen wou ze toch een nieuwe en toen wou ze hem toch niet, dus die staat hier óók nog in reserve ^^

Ik zou heel graag die 160 Limited Edition hebben, maar die is naar het schijnt alleen maar mooi en niet zo goed voor die prijs.

Verwijderd
Mutant kun je wat aan dat topic doen?
Oud 17-03-2013, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Mutant kun je wat aan dat topic doen?
Dat kan, maar eigenlijk valt het niet onder mijn bevoegdheid en sommige mensen staan nogal op hun strepen wat betreft bevoegdheid (ik weet niet hoe de mensen van Seks daarin staan, dus...) ik zal even kijken hoe ernstig het is.
Oud 17-03-2013, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Dat is dat Russische ballerinabloed in je aderen
Ik ben een lomp molenpeerd, dus dat ballerinabloed weet zich handig te verstoppen.
Oud 17-03-2013, 18:53
Verwijderd
Mwah. Het is bijna 2,5 uur open & gemeld dus die strepen komen een andere keer wel
Oud 17-03-2013, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een lomp molenpeerd, dus dat ballerinabloed weet zich handig te verstoppen.
Blijkbaar niet helemaal

Citaat:
Mwah. Het is bijna 2,5 uur open & gemeld dus die strepen komen een andere keer wel
Mja, slotjeuh en dan kijken ze maar.
Oud 17-03-2013, 18:56
Verwijderd
Mutant heb jij geen geschwister eigenlijk? Want ik wilde je net een fikse mutante noemen maar ik wist niet of je tante bent.
Oud 17-03-2013, 18:58
Verwijderd
Waarom een slotje, er is toch niks mis met de openingspost? TS kan er ook weinig aan doen dat ze zulke reacties krijgt.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb die van mijn oma gekregen en toen wou ze toch een nieuwe en toen wou ze hem toch niet, dus die staat hier óók nog in reserve ^^

Ik zou heel graag die 160 Limited Edition hebben, maar die is naar het schijnt alleen maar mooi en niet zo goed voor die prijs.

[afbeelding]
Wat een mooi machientje.

Die van mij heeft echt een speelgoeduiterlijk Ach, hij doet 't prima en ik kan er ondertussen ook al knoopgaten mee maken
Verwijderd
Ja de OP plus zinvolle reacties moeten naar het piltopic. Maar een stop aan kutposts scheelt al een heel stuk.
Oud 17-03-2013, 18:59
Verwijderd
Ik ben helemaal alleen ^^ dat wil zeggen, als de huidige vrouw van mijn verwekker zo slim is geweest hem niet meer te laten kweken. Maar dat weet ik dus niet, dus dat boeit ook niet

En ik vind dat ook dikke prima
Allen ja, als je in het ziekenhuis ligt, dan merk je het wel als je vrienden zo ver wonen en je niet echt heel veel dichte familie hebt maar goed.
Oud 17-03-2013, 19:00
Verwijderd
Je vader is niet je biologisch vader of?
Oud 17-03-2013, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Waarom een slotje, er is toch niks mis met de openingspost? TS kan er ook weinig aan doen dat ze zulke reacties krijgt.
Nee, maar ik ga hun beslissingen niet nemen omdat sommige mensen dat gewoon niet waarderen. Reclame en spam enzo kan ik gewoon overkoepelend aanpakken. Dit soort dingen wordt meestal aan de plaatselijke bevoegdheden overgelaten. Dus nu een slotje en dan kunnen zij verplaatsen, opschonen, whatever, maar dan kan er niet meer verder gereld worden.

Citaat:
Wat een mooi machientje.

Die van mij heeft echt een speelgoeduiterlijk Ach, hij doet 't prima en ik kan er ondertussen ook al knoopgaten mee maken
Zwedenkleurtjes ^^
Oud 17-03-2013, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Je vader is niet je biologisch vader of?
Nee, hij is niet diegene die voor het zaad gezorgd heeft maar voor mij telt gewoon niemand anders, de biologische heeft al zijn rechten verspeeld op die titel (en ik weet dat je dit leest, dus onthou het maar goed. Niemand anders dan jijzelf hebt gezorgd dat ik jou niet meer wil kennen, waag het niet het op mijn ouders te steken, miserabel stuk mens ).

Ehm *kuch*

Ja, ik weet dat hij me stalkt online, behoorlijk zielig, maar ach ja, wat doe je eraan.
Oud 17-03-2013, 19:07
Verwijderd
Nou blijkbaar trap je hem de grond in Dat doe je eraan
Oud 17-03-2013, 19:08
Verwijderd
Mjuh, als het erover gaat, laat ik het altijd wel even weten, voor de duidelijkheid.
Oud 17-03-2013, 19:16
Verwijderd
Oh nouja. Het is wat lastig. Misschien is het inmiddels ook niet meer zo extreem en zit je er onnodig veel mee? Ik weet niet hoeveel er echt vastligt van wat hij doet.
Oud 17-03-2013, 19:27
Verwijderd
Nou ja, ik heb op mijn 12e gezegd dat ik hem niet meer wou zien. Daar is de politie aan te pas gekomen omdat meneer stond te roepen, tieren en dreigen aan de deur. Politie heeft op me ingepraat, maar ik ben blijven weigeren. Sindsdien heb ik niks meer te maken willen hebben met hem of die kant van de familie. Kaartjes en toestanden blijven krijgen, vooral met verwijten dat mijn ouders me weghielden en me hadden voorgelogen. Integendeel, vaak genoeg smeekten mijn ouders om alsjeblieft een kaartje te schrijven, het waren toch mijn grootouders en blabla, later zou ik misschien spijt krijgen, toestanden. Maar ik wou zelf niet.
Jaren later krijgen mijn ouders een brief over me dat ze mijn Livejournal hadden gelezen (dat toen nog openbaar was) en dat ik depressief was enzo (toen niet eens, maar goed). Dus tja, mijn nickname en website was dus al bekend en dus daarmee is het niet moeilijk Scholieren te vinden en al mijn posts te achterhalen. Maar ik heb er nooit bij stilgestaan hoeveel verder het zou gaan. En nu kan ik niet teveel vertellen, maar ik ben te weten gekomen dat hij zeker kortgeleden nog bezig was met het lezen van mijn posts hier. 18 jaar later maar liefst.

Ik hou er soms rekening mee, maar lang niet altijd. Dingen die echt persoonlijk mijn ouders of mij betreffen, zal ik niet onder deze naam of zomaar openbaar plaatsen. Toch dingen die hij zou kunnen gebruiken tegen ons (nou ja, vooral tegen hen, mij boeit het niet zo, maar ik wil niet dat hij de mensen waar ik zielsveel van hou kwetst en daar is ie heeeeeeel erg goed in. Gelukkig heb ik dat op mijn 12e al doorzien en liet ik me niet meer voor het karretje spannen om zo anderen te treffen).
Oud 17-03-2013, 19:29
Verwijderd
En nu moet ik met mijn snotkop even iets gaan halen. Bah.
Oud 17-03-2013, 21:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo, ik heb net voor het eerst sushi gegeten en ik vond het lekker!
Oud 17-03-2013, 21:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Op sbs is een programma met een vrouw die zich laat neuken door haar honden en een beer (varken). Ik word er heel naar van
Oud 17-03-2013, 21:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Eww.

Ik heb een problemette: Ik heb morgenochtend een mondeling tentamen, en ten eerste werd dit pas een paar dagen geleden bekend gemaakt en ten tweede stond er ineens dat elke groep op een ander tijdstip moet komen...maarrr ik kan werkelijk nergens vinden of ik nou in groep A, B, C, D of E zit. Dafuq. Oh en een deadline van een essay is ineens niet vrijdag maar morgen.
Dikke haat aan de kakhoerenwebsite van de uni.
Oud 17-03-2013, 21:31
Verwijderd
Och, bestialiteit. Als je de ballen van je kat eraf laat knippen kraait er geen haan naar, maar als je je varken een pleziertje gunt in plaats van hem op te eten is opeens de wereld te klein.

Het is wel vies, daar niet van.
Oud 17-03-2013, 21:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vraag me dan af hoeveel plezier dat varken er aan beleeft.
Oud 17-03-2013, 22:08
Carn
Carn is offline

Oud 17-03-2013, 22:39
Verwijderd
Ik heb net meer dan 2 uur gespendeerd aan een gevecht met fb om vakantiefoto's online te krijgen. Ffs.
Oud 17-03-2013, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me dan af hoeveel plezier dat varken er aan beleeft.
Hoe wou je een varken dwingen om je te neuken als 'ie dat niet wil? Ik neem aan dat ze niet zelf bovenop die beesten klimt (dat zou wel nogal twijfelachtig zijn) maar ze meer probeert te lokken als ze loops zijn. Zodra zo'n beest geen zin meer heeft gaat hij vanzelf weer weg. De varkens in de bioindustrie hebben het stukken minder leuk.

Bestialiteit is ook pas sinds 2010 illegaal in Nederland, he. Daarvoor had iedereen breeduit /care, wat logisch is, want dierenmishandeling was wél gewoon verboden. Het is pas sinds de crisis dat er ophef over is. Dergelijke symboolpolitiek leidt altijd zo lekker de aandacht af.
Oud 17-03-2013, 23:03
Verwijderd
2,5 kg sinds m'n suiker-in-koffiestop
Oud 17-03-2013, 23:05
Verwijderd
Citaat:
2,5 kg sinds m'n suiker-in-koffiestop
Noh!
Oud 17-03-2013, 23:06
Verwijderd
Nou ja suiker-in-koffiestop is wel uitgebreid naar uberhaupt geen suiker, behalve uit fruit en gezonde shizzle, maar toch
Oud 17-03-2013, 23:08
Verwijderd
Wat in de praktijk nog steeds vooral neerkomt op geen suiker in m'n koffie
Oud 17-03-2013, 23:09
Verwijderd
Ik drink dan ook achterlijk veel koffie. Die 6 kopjes per dag was een erg positieve schatting.
Oud 17-03-2013, 23:09
Verwijderd
Goed, einde mededeling.
Oud 17-03-2013, 23:14
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Goed bezig Sann! Ik krijg de laatste tijd van veel mensen te horen dat ik er goed uitzie en dat ik afgevallen ben. Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan maar dat klinkt in ieder geval goed!
Oud 17-03-2013, 23:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Overigens heb ik mijn dieet ook wel aangepast. Daar begon ik mee toen ik last van mijn maag had, maar daarna heb ik het maar doorgezet. Ik eet nu best wel veel fruit en ik koop geen cola meer. Ik dronk alleen cola light, dus wat dat betreft maakt het niet uit, maar ik heb het idee dat het ook mijn trek in zoetigheid vermindert. Dus nu drink ik ineens heel veel thee en af en toe nog een kopje koffie. En ik koop ook geen koekjes of chips meer, als ik bij anderen wat krijg aangeboden eet ik het wel.
Oud 17-03-2013, 23:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh en nu ik gestopt ben met roken kan ik een abbo op de sportschool betalen, dus daar ga ik deze week ook achteraan
Oud 17-03-2013, 23:19
Verwijderd
Lekker bezig
Oud 17-03-2013, 23:21
Verwijderd
Hou je van de sportschool, zo ja, ga je gang, zo nee, spaar je geld. Als je het echt niet leuk vindt, dan gaat ook het geld je niet dwingen en dan verdwijnt er elke maand voor niks geld van je rekening. Dat is mijn ervaring en die van een heleboel mensen die er ook over klagen ^^
Oud 17-03-2013, 23:22
Verwijderd
Goed bedtijd, want mijn leven is ook nog steeds tamelijk ernstig georganiseerd en morgen moet ik VROEG UIT DE VEREN om nuttige dingen te doen.

Spoiler
Oud 17-03-2013, 23:23
Verwijderd
Oh mooi liedje, even afluisteren
Oud 17-03-2013, 23:24
Verwijderd
Ik ga doen alsof ik kan slapen en hopen dat het tij morgen eindelijk keert.
Oud 17-03-2013, 23:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hou je van de sportschool, zo ja, ga je gang, zo nee, spaar je geld. Als je het echt niet leuk vindt, dan gaat ook het geld je niet dwingen en dan verdwijnt er elke maand voor niks geld van je rekening. Dat is mijn ervaring en die van een heleboel mensen die er ook over klagen ^^
Ik vind de sportschool wel leuk, want je kunt alles meten Ik kan nu ook gratis fitnessen bij de zorginstelling, maar dat is alleen op dinsdag, woensdag en donderdag een uurtje in de ochtend. Drie dagen achter elkaar is niet fijn, bovendien zit ik dan vervolgens stinkend aan de lunch, vind ik ook niet fijn. Ik sport altijd liever 's avonds want dan kan ik daarna neerploffen, douchen en verder niets doen. Een jaar of 7 geleden ben ik ooit lid geweest van een sportschool wat wel een mislukking was, maar daar liepen alleen maar bodybuilders en afgetrainde vrouwen rond, dus daar voelde ik me totaal niet op mijn gemak. Ik ga deze week eerst eens een keer met een vriendinnetje mee en dan pas beslis ik of ik ook daadwerkelijk me aan ga melden.
Oud 17-03-2013, 23:45
Verwijderd
Geen tijd om te douchen voor de lunch
Oud 17-03-2013, 23:53
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Geen tijd om te douchen voor de lunch
Nope. Je kunt dan van half 12 tot half 1 sporten en om kwart voor 1 is de lunch. En als je wil douchen moet je eigenlijk bij sport douchen als je niet opgenomen bent en dus voor half 1 wat weer van je sporttijd af gaat.
Oud 18-03-2013, 01:09
Verwijderd
hee
Oud 18-03-2013, 05:50
Verwijderd
Waarom is het verboden om seks met dieren te hebben?
Oud 18-03-2013, 06:35
ßuerp
ßuerp is offline
Geen flauw idee.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten