Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2013, 18:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik hoef pas een half jaar voor mezelf te koken hè en ik kan ook wel koken, ik durf gewoon niet zo goed random dingen bij elkaar te pleuren. Dus hou ik vast aan veilig. Ook niet goed, maar dan weet ik wel zeker dat het lekker is.
gewoon beginnen met AH-recepten proberen; tenzij je niet kan lezen en/of niet goed kan afwegen etc doorgaans kan je er weinig aan verknallen.
Oud 20-03-2013, 19:01
Verwijderd
Allerhande-recepten inderdaad, daar heb ik ook behoorlijk fatsoenlijk door leren koken
Oud 20-03-2013, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Op het moederforum waar ik kom zitten ook wel vrouwen van mannen die alleen "erpel, vlees en groente-uit-pot" lusten sommigen koken ook echt iedere avond twee verschillende maaltijden
En dan ook alles prakken natuurlijk he!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Op het moederforum waar ik kom zitten ook wel vrouwen van mannen die alleen "erpel, vlees en groente-uit-pot" lusten sommigen koken ook echt iedere avond twee verschillende maaltijden
Dan ben je toch hartstikke gek
Verwijderd
Citaat:
Sterkte! Hoe gaat het met haar?
Citaat:
He bah, naar sterkte!
Dankjulliewel!
Oud 20-03-2013, 19:03
Verwijderd
Sterkte Lieveheersbeest!
Oud 20-03-2013, 19:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Allerhande-recepten inderdaad, daar heb ik ook behoorlijk fatsoenlijk mee leren koken
ja, en als je een er een paar hebt die je vaak gebruikt en misschien wat beu bent kan je ook wat gaan experimenteren zonder het direct te verknallen.
Oud 20-03-2013, 19:04
Verwijderd
Citaat:
ja, en als je een er een paar hebt die je vaak gebruikt en misschien wat beu bent kan je ook wat gaan experimenteren zonder het direct te verknallen.
Yes, beetje shit erbij gooien en het lijkt zowaar een origineel recept

Zijn jij en Absinthe volgende week vrijdag ook bij Kloosterfeest?
Oud 20-03-2013, 19:05
Verwijderd
Mijn meest succesvolle recepten zijn allerhande-recepten met wat meuk erbij of weg of vervangen bedenk ik me nu. Vanavond at ik weer de wondergroente BIMI
Oud 20-03-2013, 19:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zijn jij en Absinthe volgende week vrijdag ook bij Kloosterfeest?
Ik niet, ik zit op Paaspop. De wederhelft misschien ook, maar die was er nog niet over uit.
Oud 20-03-2013, 19:08
Miekje*
Miekje* is offline
Absinthe en Carn samen, ik heb echt iets gemist?
Oud 20-03-2013, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Ik niet, ik zit op Paaspop. De wederhelft misschien ook, maar die was er nog niet over uit.
Ah zonde

Citaat:
2010 wil z'n nieuws terug, jezus
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, dat is heel recent allemaal. Ongeveer sinds eind 2010.
Verwijderd
Nou ja Paaspop is best awesome natuurlijk, maar ik had wel zin in een avondje ouderwets bier
Oud 20-03-2013, 19:11
Miekje*
Miekje* is offline
*terug onder steen gaat*
Oud 20-03-2013, 19:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou ja Paaspop is best awesome natuurlijk, maar ik had wel zin in een avondje ouderwets bier
Dat kan sowieso ook buiten feesten om natuurlijk. Er ligt hier nog een flesje Gents bier voor je; nog cadeau van gekregen van Rationeel-en-Lorelei-in-betere-tijden; ik was vergeten dat ik die in een plastic zak ergens in een hoekje had weggezet
Oud 20-03-2013, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Sterkte Lieveheersbeest!
Dankjewel
Verwijderd
Citaat:
Prakjes zijn voor een keer best lekker ^^

Citaat:
Ze heeft van mij ook een simpel recept gekregen dat ze toch lekker vond, met groenten en alles! En dat kan met kip en zalm! Maar ik heb ook moeten informeren wat wel en wat niet ^^

Ik experimenteer nu meer dan vroeger, vroeger was het vooral belangrijk dat het snel en veel was. Nu heb ik nog niet altijd zin om moeite te doen, maar wel zin om te proberen en dingen te proeven. Ik heb al een heleboel dingen voor de eerste keer gemaakt sinds ik weer op mezelf ben.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
gewoon beginnen met AH-recepten proberen; tenzij je niet kan lezen en/of niet goed kan afwegen etc doorgaans kan je er weinig aan verknallen.
Citaat:
Allerhande-recepten inderdaad, daar heb ik ook behoorlijk fatsoenlijk door leren koken
Goeie tip, thanks!

Overigens is mijn vader een type dat Klaverhap beschrijft. En mijn moeder moest ook vaak iets anders voor mij maken. Mijn vader en ik eten ook zelden tot nooit hetzelfde.
Oud 20-03-2013, 19:15
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind het leuk om op de verpakking te kijken welke smaak jelly bean ik heb gepakt en dan te proeven of het ook echt zo smaakt. Mandarijn doet het goed, net als de cola en de vanille (die is wel vies, overigens, want ik houd niet van vanille.) De kers is ook kersig, en de perzik is perzikachtig. Maarja, dat zijn ook allemaal van die uitgesproken smaakjes. Aan de bubblegumsmaak zit echt zo'n roze plakkauwgomsmaak, dat hebben ze ook goed gedaan.
Oud 20-03-2013, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Dat kan sowieso ook buiten feesten om natuurlijk. Er ligt hier nog een flesje Gents bier voor je; nog cadeau van gekregen van Rationeel-en-Lorelei-in-betere-tijden; ik was vergeten dat ik die in een plastic zak ergens in een hoekje had weggezet
Schandalig

Maar yeah, je hebt gelijk natuurlijk, maar feestjes zijn altijd lekker handig Ik zal binnenkort een facebook-eventje maken voor een avond bierplezier oid.
Oud 20-03-2013, 19:16
Verwijderd
Citaat:
ja
Citaat:
Dan ben je toch hartstikke gek
en ja :') heropvoeden zul je
Oud 20-03-2013, 19:17
Miekje*
Miekje* is offline
De kiwi smaakt in de verste verte niet naar kiwi
Oud 20-03-2013, 19:17
Verwijderd
Citaat:
De kiwi smaakt in de verste verte niet naar kiwi
Haha Miekje wat een hobby
Oud 20-03-2013, 19:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Smekkies in alle smaken! Of hoe heetten ze ook alweer in het Engels? Berties all-flavored beans of zoiets.

edit: Ah, Bertie Bott's Every Flavor Beans dus
Oud 20-03-2013, 19:19
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Haha Miekje wat een hobby
Ja nou Je moet wat met je leven.

De lime is zurig, maar wel synthetisch. Toffee smaakt in de verte een klein beetje naar caramel. De appel smaakt naar appellollies.

Daar gaat mijn gezond-eten-dag
Oud 20-03-2013, 19:20
Miekje*
Miekje* is offline
Gelukkig zit hier geen oorsmeersmaak tussen. Of snotsmaak. Of braakselsmaak
Oud 20-03-2013, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Prakjes zijn voor een keer best lekker ^^
Oh zeker, ik maak ook wel eens een stamppot, maar er zijn mensen die íedere dag hun eten prakken en het niet ongeprakt lusten
Maar goed, ik ben volgens mij wel een beetje een hippie qua eten
Oud 20-03-2013, 19:22
Miekje*
Miekje* is offline
Passievrucht smaakt inderdaad erg naar passievrucht. Vanille eet ik nu zo snel mogelijk op vanwege de ranzigheid. Ik ga die maar eruit laten, denk ik. Lemon is heel zuur <3
Oud 20-03-2013, 19:27
Miekje*
Miekje* is offline
Je iet het verschil niet tussen framboos, aardbei of mandarijn Je proeft het verschil wel. De aarbei en framboos hebben echt een synthetisch fruitsnoepsmaakje.
Oud 20-03-2013, 19:32
Verwijderd
Is het forum bij jullie ook zo tering traag ineens?
Oud 20-03-2013, 19:35
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, super irritant

En de jelly beans van de HEMA zijn lekkerder dan die van de Jumbo, heb ik besloten.
Oud 20-03-2013, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Is het forum bij jullie ook zo tering traag ineens?
Ja, maar ik dacht dat mijn verbinding het was aan het begeven.

Van de week is het nog eens geweest.
Oud 20-03-2013, 19:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godverdomme, wat is het forum tyfuslangzaam. Gelukkig voor mij moet ik nu toch weg kusjes
Oud 20-03-2013, 19:37
Verwijderd
Die was moet naar het einde van de zin, maar het forum is te traag om een poging te wagen het te verbeteren ^^
Oud 20-03-2013, 19:39
Verwijderd
En dan krijg ik opeens dit tussenin:

Citaat:

Bedankt voor je reactie. Je keert nu terug naar het bericht. Als je hebt aangegeven dat je een poll wilt maken, kun je dat nu doen.

Klik hier als de browser je niet automatisch doorstuurt.

Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed ^^ Ik ga wel even douchen.
Verwijderd
En dan krijg ik opeens dit tussenin:

Citaat:

Bedankt voor je reactie. Je keert nu terug naar het bericht. Als je hebt aangegeven dat je een poll wilt maken, kun je dat nu doen.

Klik hier als de browser je niet automatisch doorstuurt.

Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed ^^ Ik ga wel even douchen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wilde hier net komen zeuren over het trage forum, en vragen of dat aan mij lag, maar niet dus
Oud 20-03-2013, 19:41
Miekje*
Miekje* is offline
Nou, dan ga ik nog maar even breien. En stoppen met pure suiker naar binnen te stouwen
Oud 20-03-2013, 20:02
Verwijderd
Soms is er een liedje dat helemaal niet binnen mijn gebruikelijke muzieksmaak past, maar dat ik toch zo leuk vind dat ik het maandenlang meerdere malen per dag joeptjoep. De vorige keer was dat Sterrenstof, en nu is het Thrift Shop

<3
Oud 20-03-2013, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Nouja, het werkt gewoon aanstekelijk En ik weet nog heel goed dat ik bij mijn verhuizing echt niet zo opgewekt werd. Ik begon enthousiast, maar na een halve muur en de eerste blaren, was ik er wel klaar mee
Late reactie - ik word er heel blij van! Vooralsnog wel. We zijn zaterdag ook pas begonnen, voor hetzelfde geld ben ik het over vier dagen ook wel weer moe. Maar dit is ook pas mijn Eerste Echte Eigen klusproject, ik heb nog nooit een huis opgeknapt of geverfd ofzo waar ik zelf in ging wonen. Ik hou hier wel van, ik word er blij van en elke dag wordt het een beetje mooier en een beetje meer van ons en sowieso, fysiek bezig zijn en dingen mooier maken dan ze zijn <3 Daar heb ik straks ook eindelijk de ruimte voor We krijgen een vet mooie buffetkast, die wil ik, als we verhuisd zijn, helemaal schuren en verven. Omg, ik word er zo blij van

En sterkte met je oma, dat is naar Is ze opgenomen in het ziekenhuis nu?
Oud 20-03-2013, 20:08
Carn
Carn is offline
De laatste keer dat ik dat had was bij dit nummer.

Oud 20-03-2013, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik een goed excuus om niet meer naar de supermarkt te gaan.
je kunt wel gebroken lijnzaadjes kopen maar ik weet niet of dat in de supermarkt kan.
Oud 20-03-2013, 20:10
Verwijderd
Citaat:
De laatste keer dat ik dat had was bij dit nummer.

[filmpje]
oei
Oud 20-03-2013, 20:11
Carn
Carn is offline
ja, als ik naar crap luister dan drijf ik het ook meteen goed door
Oud 20-03-2013, 20:13
Carn
Carn is offline
de boy is lauw de boy is aan als je met met focked kan je betuurrr gaaaan
Oud 20-03-2013, 20:13
Carn
Carn is offline
ik maak monnie ik kan nie stoppe!
Oud 20-03-2013, 20:14
Verwijderd
ik heb net 2 x verloren met rummikub
Oud 20-03-2013, 20:16
Verwijderd
Hotter than my daughter
Oud 20-03-2013, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Soms is er een liedje dat helemaal niet binnen mijn gebruikelijke muzieksmaak past, maar dat ik toch zo leuk vind dat ik het maandenlang meerdere malen per dag joeptjoep. De vorige keer was dat Sterrenstof, en nu is het Thrift Shop

[filmpje]

<3
Wat zingen ze nou, want ik hoor alleen maar "I'm gonna pop some fags, I've got twenty dollars in my pocket" maar dat is het vast niet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten