Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Wel een leuk topic verder.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() // Zal ik dit jurkje aan doen (met legging en bolero dan wel, maar dan vind ik hem minder leuk) of iets simpelers? Ik heb ook nog een leuk grijs jurkje die ik aan kan doen, maar daar heb ik geen foto's van.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
o wacht het was trouwens een tweedelig ding ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Prijzig grapje want het is wol. En het ergste is, die is gejat (jarenlang heeft mijn portefeuille tijdens die larp op bed kunnen liggen zonder dat er iemand naar keek, een tijdje hadden we een stel onbekendere mensen en toen gebeurde het dus dat ik de jas vergeten was, een vriend hem niet durfde mee te nemen, bang dat hij hem zou vergeten, hij bij de spullen van de larp werd gelegd die zeker mee zouden komen de volgende keer en daar is ie 'verdwenen'). Ik heb pas een tijd terug een nieuwe kunnen laten maken. Even duur, zonder voering, want de wollen stof was duurder dan bij de eerste en aangezien het een haastklus was, moest ik zelf nog de knoopsgaten opentornen en de knopen aanzetten. En gaaf dat jurkje, doen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmmm, ik doe denk ik toch de grijze aan. Die is wat minder opvallend ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn methode tijdens het proteïnedieet was vooral veel eieren te bakken, zonder eigeel dan wel (dat vond de dokter niet slim, anderen zeggen weer dat het geen kwaad kan blabla ik weet het niet, ik luisterde naar de dokter). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog triester is een diefstal in het echte leven van spelgeld. En nou en? 'Daar had ik zin in' is een perfecte reden. |
![]() |
|
Ik denk dat ik maar eens moet gaan slapen. Morgen om 9 uur opstaan voor behandeling, gelukkig hoef ik alleen maar in de auto te stappen en brengt m'n vader me naar Lelystad
![]() Slaap lekker laiverds!
|
![]() |
|
|