Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2013, 21:14
indigo
indigo is offline
Oh en 'zachte veilige haven', mooie boel, moet je die commentaren op elkaar eens zien CR !
Verwijderd
Citaat:
Oh en 'zachte veilige haven', mooie boel, moet je die commentaren op elkaar eens zien CR !
Ja eh, het is gebaseerd op het tv-programma. Denk ik Nooit gezien
Verwijderd
En hou je bek
Oud 20-03-2013, 21:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Onzin Shopping Queens is een zachte veilige haven vol vrouwen. En betercore die dames in lingerie post. Echt Helemaal niet eng. Klaverhap post er ook
Nou okeee

Citaat:
Gelukkig is DK altijd een warm bad vol sociofobe en/of chronisch zieke mensen
Precies, BEGRIP en LIEFDE in overvloed!
Verwijderd
Citaat:
Juridisch wat dan precies? Als je het niet wil zeggen is het ook goed hoor .

Zal ik een verhuizer inhuren voor mijn verhuizing of zelf een busje huren en alles sjouwen en regelen? Scheelt maar iets van 50 euro. En ik ben bang dat in zo'n busje wat je zelf rijdt niet alles gaat passen .
Verhuizer inhuren
Verwijderd
Dit vind ik mooie bruidsjurken:

Spoiler

Verwijderd
Citaat:
Nou okeee

Precies, BEGRIP en LIEFDE in overvloed!
En looklet afstruinen met opdracht is nog veel leuker dan gewoon lookletten

en
Oud 20-03-2013, 21:16
Miekje*
Miekje* is offline
Ennnnnn, Kat heeft ook een andere smaak dan Sann. of ik! *noteert*
Oud 20-03-2013, 21:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zal ik een verhuizer inhuren voor mijn verhuizing of zelf een busje huren en alles sjouwen en regelen? Scheelt maar iets van 50 euro. En ik ben bang dat in zo'n busje wat je zelf rijdt niet alles gaat passen .
Verhuizer.
Oud 20-03-2013, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik mooie bruidsjurken:

Niet mijn smaak, beetje te prinsessenachtig, maar iig wit
Oud 20-03-2013, 21:17
indigo
indigo is offline
Citaat:
Verhuizer inhuren
Ja, denk het ook, maar vriendje zal er wel tegen zijn omdat het meer geld kost. Maar nu verdien ik geld dus hij mag niet zeuren. En nu maar hopen dat ze op zaterdag willen verhuizen.
Oud 20-03-2013, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, denk het ook, maar vriendje zal er wel tegen zijn omdat het meer geld kost. Maar nu verdien ik geld dus hij mag niet zeuren. En nu maar hopen dat ze op zaterdag willen verhuizen.
50 euro extra weegt echt zoooo extreem op tegen de moeite. Zeg maar dat Carn en .sann van het forum het zeggen
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En looklet afstruinen met opdracht is nog veel leuker dan gewoon lookletten

en
Ik geloof het direct
indigo
indigo is offline
Citaat:
Ja eh, het is gebaseerd op het tv-programma. Denk ik Nooit gezien
Citaat:
En hou je bek
Oh en ik ken het tv-programma niet, dus weet ik veel dat dat zo hoort . Maar niks niet liev en sagt altijd.

Wel een leuk topic verder.
Verwijderd
En als ze gemeen doen druk je maar op de nazi-knop, dan kom ik je redden
Oud 20-03-2013, 21:19
Verwijderd
lookletten is leuk ja, maar ik vind het wel gaar dat je alleen het hoofd van het model kunt veranderen. het lichaam blijft hetzelfde (ok, ander kleurtje).
Oud 20-03-2013, 21:19
indigo
indigo is offline
Citaat:
50 euro extra weegt echt zoooo extreem op tegen de moeite. Zeg maar dat Carn en .sann van het forum het zeggen
Ga ik doen als hij zo thuis komt. Ik zeg wel vaker dat ik hier advies gevraagd heb, en het is tot nu toe altijd goed advies . Hij denkt dat alles wel in een busje past, maar toen we hierheen gingen kwamen we allebei uit een (kleine) kamer, en ondertussen zijn er al heel wat kastjes/stoeltjes/boeken bij gekomen.
Oud 20-03-2013, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Oh en ik ken het tv-programma niet, dus weet ik veel dat dat zo hoort . Maar niks niet liev en sagt altijd.

Wel een leuk topic verder.
Voor onzinbegrippen is het liev & sagt. Of nou ja, onzin is sowieso best liev & sagt, dat snappen Dk'ers alleen niet zo goed
Oud 20-03-2013, 21:21
Verwijderd
Citaat:
lookletten is leuk ja, maar ik vind het wel gaar dat je alleen het hoofd van het model kunt veranderen. het lichaam blijft hetzelfde (ok, ander kleurtje).
Ja en je kunt het hoofd alleen van neutraal naar naar :herpderpderp: aanpassen
Oud 20-03-2013, 21:21
Verwijderd
hier, mijn jurk:
ik zou hem nu niet meer kiezen though.

Laatst gewijzigd op 20-03-2013 om 21:43.
Oud 20-03-2013, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ga ik doen als hij zo thuis komt. Ik zeg wel vaker dat ik hier advies gevraagd heb, en het is tot nu toe altijd goed advies . Hij denkt dat alles wel in een busje past, maar toen we hierheen gingen kwamen we allebei uit een (kleine) kamer, en ondertussen zijn er al heel wat kastjes/stoeltjes/boeken bij gekomen.
Dan nog, gedoe met slepen en passen en meten. Een verhuizer kan dat veel beter. Die heeft daarvoor gestudeerd. Of nou ja Is iig geoefend
Verwijderd
Citaat:
Voor onzinbegrippen is het liev & sagt. Of nou ja, onzin is sowieso best liev & sagt, dat snappen Dk'ers alleen niet zo goed
DK is té liev&sagt. onzin is gewoon normaal. en oke, wel wat intolerant jegens noobjes.
Verwijderd
Citaat:
Ennnnnn, Kat heeft ook een andere smaak dan Sann. of ik! *noteert*

Dit was trouwens de oorspronkelijke planning voor Sirra:

Spoiler
Oud 20-03-2013, 21:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En als ze gemeen doen druk je maar op de nazi-knop, dan kom ik je redden
Wat een schatje ben je toch ook <3
Oud 20-03-2013, 21:23
Verwijderd
Citaat:
hier, mijn jurk:
Ik vind hem ook niet zo heel mooi.

Nu zit ik bruidsjurken te kiezen en er zijn zoveel moooie.

Spoiler
Oud 20-03-2013, 21:24
Verwijderd
Citaat:
hier, mijn jurk:
Oh ja, jij bent natuurlijk de getrouwde vrouw hier Wat zou je nu kiezen dan?

Citaat:
DK is té liev&sagt. onzin is gewoon normaal. en oke, wel wat intolerant jegens noobjes.
Oh ja, dat is wel een betere benadering
Oud 20-03-2013, 21:24
Verwijderd
Het doet me een beetje denken aan dat programma van die kampkinderen die hun communie doen Sorry Kat
Oud 20-03-2013, 21:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind hem ook niet zo heel mooi.

Nu zit ik bruidsjurken te kiezen en er zijn zoveel moooie.

Spoiler
Jezus wat lelijk vooral die bovenste, met van die vieze barbie-glimstofjes *ril*
Oud 20-03-2013, 21:25
Verwijderd
Ruches (schrijf je dat zo? ) wil ik sowieso niet op/aan m'n trouwjurk
Oud 20-03-2013, 21:26
Verwijderd
Dunno. ik ben nogal wispelturig. die jij (sann) postte vind ik wel mooi iig, hoewel ik ook nog steeds een zwak heb voor loeistrakke lijfjes. maar ik vind het verder ook niet zulke boeiende kost dus bzzzt.
Oud 20-03-2013, 21:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Dit was trouwens de oorspronkelijke planning voor Sirra:

[afbeelding]

[afbeelding]

Spoiler
Oh, ook gaaf Jouw kostuum is ook goed gelukt, though.

// Zal ik dit jurkje aan doen (met legging en bolero dan wel, maar dan vind ik hem minder leuk) of iets simpelers? Ik heb ook nog een leuk grijs jurkje die ik aan kan doen, maar daar heb ik geen foto's van.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg P1000064.JPG (1.27 MB, 13x gelezen)
Verwijderd
Citaat:
Het doet me een beetje denken aan dat programma van die kampkinderen die hun communie doen Sorry Kat
Dit is de oostblokker in me.

Citaat:
Jezus wat lelijk vooral die bovenste, met van die vieze barbie-glimstofjes *ril*

Citaat:
Ruches (schrijf je dat zo? ) wil ik sowieso niet op/aan m'n trouwjurk
Oh ik juist wel, anders wordt het zo... kaal.
Verwijderd
Bzzzt.
Oud 20-03-2013, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Dit is de oostblokker in me.

Oh ik juist wel, anders wordt het zo... kaal.
Ja, simpel en mooi JOEPIE.
Oud 20-03-2013, 21:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
hier, mijn jurk:
Wat een engige, dunne bandjes Kreeg je daar geen pijn in je schouders van?
Oud 20-03-2013, 21:29
Miekje*
Miekje* is offline
En Etmakas, ik zou zo denken dat je van het kamp komt, als ik die jurken zie
Oud 20-03-2013, 21:29
indigo
indigo is offline
Ik ga vriendje overtuigen en dan slapen . Welterusten forum!
Oud 20-03-2013, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vriendje overtuigen en dan slapen . Welterusten forum!
Zet 'm op, trusten!
Verwijderd
Ik rook nog een sigaret en dan duik ik ook fijn m'n bed in.
Verwijderd
Citaat:
nee die bandjes zaten er voor de sier. de jurk zat meer als een strapless, het is niet alsof dat hele gewicht aan mn schouders hing ofzo
o wacht het was trouwens een tweedelig ding lijfje en rok zaten niet aan elkaar vast
Oud 20-03-2013, 21:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Schouderbandjes. Bruidsjurken zijn over het algemeen toch best zwaar? Het lijkt me dat dat in je schouders snijdt.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
nee die bandjes zaten er voor de sier. de jurk zat meer als een strapless, het is niet alsof dat hele gewicht aan mn schouders hing ofzo
o wacht het was trouwens een tweedelig ding lijfje en rok zaten niet aan elkaar vast
Oh Ik dacht al, dat moet toch pijn gaan doen.
Verwijderd

Voor iedereen die het nog niet gezien heeft, IEDEREEN MOET DIT LIEDJE LUISTEREN EN NET ZO MOOI VINDEN ALS IK
Oud 20-03-2013, 21:33
Verwijderd
the hell, volgens een site moet ik 155 gr eiwit per dag eten. dat is megaveel :/
in een bakje kwark zit maar 15, in een stukje vis 26
Oud 20-03-2013, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Oh, ook gaaf Jouw kostuum is ook goed gelukt, though.

// Zal ik dit jurkje aan doen (met legging en bolero dan wel, maar dan vind ik hem minder leuk) of iets simpelers? Ik heb ook nog een leuk grijs jurkje die ik aan kan doen, maar daar heb ik geen foto's van.
Dat heb ik niet zelf gemaakt. Wel zelf getekend, overgetekend op iets dat de juiste vorm had en dan er knopen op getekend.
Prijzig grapje want het is wol. En het ergste is, die is gejat (jarenlang heeft mijn portefeuille tijdens die larp op bed kunnen liggen zonder dat er iemand naar keek, een tijdje hadden we een stel onbekendere mensen en toen gebeurde het dus dat ik de jas vergeten was, een vriend hem niet durfde mee te nemen, bang dat hij hem zou vergeten, hij bij de spullen van de larp werd gelegd die zeker mee zouden komen de volgende keer en daar is ie 'verdwenen').
Ik heb pas een tijd terug een nieuwe kunnen laten maken. Even duur, zonder voering, want de wollen stof was duurder dan bij de eerste en aangezien het een haastklus was, moest ik zelf nog de knoopsgaten opentornen en de knopen aanzetten.

En gaaf dat jurkje, doen!
Oud 20-03-2013, 21:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat heb ik niet zelf gemaakt. Wel zelf getekend, overgetekend op iets dat de juiste vorm had en dan er knopen op getekend.
Prijzig grapje want het is wol. En het ergste is, die is gejat (jarenlang heeft mijn portefeuille tijdens die larp op bed kunnen liggen zonder dat er iemand naar keek, een tijdje hadden we een stel onbekendere mensen en toen gebeurde het dus dat ik de jas vergeten was, een vriend hem niet durfde mee te nemen, bang dat hij hem zou vergeten, hij bij de spullen van de larp werd gelegd die zeker mee zouden komen de volgende keer en daar is ie 'verdwenen').
Ik heb pas een tijd terug een nieuwe kunnen laten maken. Even duur, zonder voering, want de wollen stof was duurder dan bij de eerste en aangezien het een haastklus was, moest ik zelf nog de knoopsgaten opentornen en de knopen aanzetten.

En gaaf dat jurkje, doen!
Oh jeetje, wat stom Stomme mensen op de wereld.

Hmmm, ik doe denk ik toch de grijze aan. Die is wat minder opvallend Anders gaan mensen op school weer vragen waarom ik er zo fancy uit zie enzo
Oud 20-03-2013, 21:40
Verwijderd
Citaat:
the hell, volgens een site moet ik 155 gr eiwit per dag eten. dat is megaveel :/
in een bakje kwark zit maar 15, in een stukje vis 26
In eigeel zitten meer eiwitten dan in eiwit ^^

Mijn methode tijdens het proteïnedieet was vooral veel eieren te bakken, zonder eigeel dan wel (dat vond de dokter niet slim, anderen zeggen weer dat het geen kwaad kan blabla ik weet het niet, ik luisterde naar de dokter).
Oud 20-03-2013, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Oh jeetje, wat stom Stomme mensen op de wereld.

Hmmm, ik doe denk ik toch de grijze aan. Die is wat minder opvallend Anders gaan mensen op school weer vragen waarom ik er zo fancy uit zie enzo
Tja en heel wat mensen kennen die jas, dus dragen op de eerste de beste larp in Nederland zit er niet zomaar in. Maar zo zijn er ook al eens zelfgemaakte wapens gestolen, ook iets dat je hier niet kunt gebruiken, want die worden herkend.

Nog triester is een diefstal in het echte leven van spelgeld.

En nou en? 'Daar had ik zin in' is een perfecte reden.
Oud 20-03-2013, 21:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik denk dat ik maar eens moet gaan slapen. Morgen om 9 uur opstaan voor behandeling, gelukkig hoef ik alleen maar in de auto te stappen en brengt m'n vader me naar Lelystad

Slaap lekker laiverds!

Regels voor berichten