Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kwam er gisteren trouwens wel weer achter dat ik een beta-mind heb. Ik begon gisterochtend met leren voor een vak waar een paar uur later een tentamen voor had en iedereen vond dat best moeilijk ofzo, maar ik vond het simpel want er waren veel schemaatjes en symbooltjes en logica.
en vandaag had ik 't vak wat ik ook al 2 keer eerder heb gedaan wat iedereen superleuk vind en zelfs toen ik voor de tigste keer doorlas dacht ik 'huuuuh. Dit is abstracte bullshit!' Ik moet feiten en toepasbare formules hebben. ![]()
||
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
FUUUUCK een hele dag niks te lezen, ik ben een half uur ergens anders bezig en ik moet bijlezen en ook nog reageren!
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maar de aanhouder wint en hierbij dan, any box will do: ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Oh god, vergeten:
Sarah 46 Mutant 44 Little Phoebe 43 Pip 34 Lusi 29 Miekje* 24 Quintiano 23 Ingegerd 22 Chick Rock 22 Paranoide 21 ßuerp 19 umberto 16 Sadye 16 Trimm Trabb 15 Etmakas 14 Lieveheersbeest 14 .sann 14 Carn 14 Uomi 13 Snebbeltje 12 Frayne 12 deadlock 9 Andijvie 7 Klaverhap 5 Lorelei 3 Noedelhap 3 MMollie 2 kid606 2 Martiño 1 Panopticon 1 Vowel 1 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb thuis een mooie foto van ma vroeger, toen ze 18 was ofzo, die heb ik stiekem achtergehouden ![]() En nu ben ik ook even aan het uploaden ^^ |
![]() |
|
Het is de avond van de tijdelijke posts. Of m'n blogz0rz heb ik zojuist een bestandje gedeeld van mijzelf die een Morrissey impressie doet, maar die ga ik ook weer eraf gooien, want mijn 'zangkunsten' horen niet voor eeuwige op de webz te staan.
![]()
|
Omg, m'n exdude post net foto's van waar hij is geweest met z'n nieuwste vriendinnetje.
Daar heeft 'ie mij ook mee naartoe genomen. en werkelijk AL z'n andere vriendinnetjes. ![]() Het is wel mooi though, Knaresborough: ![]()
|
![]() |
|
|