Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2013, 10:51
Verwijderd
Kamer, keuken en gang gestofzuigd. Nu de keuken nog dweilen en mijn eigen kleren in een tas proppen zodat die kamer niet overhoop staat en dan mogen ze komen
Advertentie
Oud 24-03-2013, 11:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Is ineens heel DK aan t diëten ofzo?
Helllll no.
Citaat:
kusjeverstop voor een speciale forumbaas
Ik hoop dat je mij hiermee bedoelt, want dit krijg ik nooit
Oud 24-03-2013, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Allereerst: . Maar weet dat zo'n eetmeter maar een richtlijn is, en dat zo'n richtlijn is gebaseerd op wat nu ''in'' is in wetenschapsland. Dat is steeds iets anders, de ene periode zijn vetten de boosdoener, tien jaar later koolhydraten (en nog geen twintig jaar geleden beweerde het Voedingscentrum dat je dood zou gaan als je niet x keer per week vlees at en stond tofu er niet eens als alternatief bij). Het is nogal relatief, dus.
Als je het onderscheid weet tussen verzadigde vetten (m.n dierlijk vet, dus ook boter en kaas) en de veel gezondere (meervoudig) onverzadigde vetten (noten, olijfolie, sesamolie) dan kom je al een heel eind. En als je van jezelf weet dat je geen chips eet e.d., dan ben je echt wel goed bezig, een beetje vet (van alle soorten), heb je gewoon nodig. Kijk maar naar Nigella Lawson of hoe ze ook heet.

Voor vlees zonder rommel zou ik of naar een erg goede slager gaan (schijnt er een te zitten op de winkelkant van het Noordeinde, maar daar ben ik zelf nog nooit geweest), en dan gewoon minder te kopen maar door de goede smaak geniet je alsnog meer. Of naar de Marqt (en ja ik weet dat dat knetterduur is en voor hippiesnobjes maar dit is een serieuze tip), daar heb ik laatst voor twee mensen een portie lamsgehakt gekocht en dat was drie euro nog iets, zeer betaalbaar dus, en zeer lekker en zeker weten zonder rommel.
hmm dus het is gewoon een trend, blijkbaar. Ik eet vooral heel veel kaas, dat kost me mijn vetkop op die lijst.
En toevallig zat ik vanmorgen te kijken op de site van marqt of ie vandaag open was! Het gaat me vooral om vlees. Hoewel ik vega kaas ook lekkerder vind dan normale, terwijl ik totaal geen fijnproever ben.
Oud 24-03-2013, 11:08
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Hoi. Ik was even nieuwsgierig hoe het hier was.
Oud 24-03-2013, 11:10
Verwijderd
En? Hoe is het hier?
Oud 24-03-2013, 11:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
dat blief ik alleen als het puur noodzakelijk is, bijvoorbeeld bij nachtdiensten.
en zéker niet zonder suiker, bah.

Ik heb weer even een powernapje gedaan net. Ik wist niet dat ik zoveel kon slapen.
Je kan er toch ook zoetjes in doen.

Of je doet het zoals de Finnen: twee delen vieze filterkoffie, één deel magere melk.
Oud 24-03-2013, 11:19
Vowel
Vowel is offline
Mutant naamzoek! Ik lig nog steeds helemaal krom door die stomme site met die rampverhalen. Wat zijn er toch veel debielen.

"I have kidnapped(dognapped?) your dog…if you date me he will be returned unharmed."

Oud 24-03-2013, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Mutant naamzoek! Ik lig nog steeds helemaal krom door die stomme site met die rampverhalen. Wat zijn er toch veel debielen.

"I have kidnapped(dognapped?) your dog…if you date me he will be returned unharmed."

Ja, die site heeft mij ook behoorlijk vermaak bezorgd!

Overigens naamzoek ik niet ^^ maar ik lees wel altijd topics bij, dus ik zie het sowieso als je het hier post
Oud 24-03-2013, 11:27
ßuerp
ßuerp is offline
Eet je (veel) vis, pip?
Oud 24-03-2013, 11:30
Verwijderd
Vis vis lange vis die vannacht geboren is!

Hoor ik nu in mijn hoofd.
Oud 24-03-2013, 11:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zoetjes zijn juist slecht voor je.
Oud 24-03-2013, 11:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Krijg je kanker van!!!111~
Oud 24-03-2013, 11:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vast ook wel, want dat krijg je tegenwoordig overal van, maar mijn vader is ermee gestopt omdat het zo slecht is. Die doet nu ook gewoon suiker in zijn koffie. En die heeft suiker
Oud 24-03-2013, 11:37
Verwijderd
En van leven ga je dood.

Mijn ouders hangen boven Tsjechië nu. En ik moet iets verzinnen om te eten dat niet de hele keuken overhoop zet, want die is netjes nu (buiten alle potten vervallen voedsel die ze moeten keuren ^^)
Oud 24-03-2013, 11:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een broodje Nutella
Oud 24-03-2013, 11:46
Verwijderd
oh ik ben ook niet aan het diëten hoor, maar ik ben gestopt met snoepen omdat ik niet meer blow (ik neem heus af en toe een snoepje maar ik eet geen bergen meer) en ik wilde stoppen met cola drinken omdat ik alleen nog maar dat dronk.
Oud 24-03-2013, 11:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vacatures die in de ik-vorm schrijven : Ik ben een flexibele kandidaat die op basis van een 0-uren contract bij *censuur voor Google* aan de slag kan. Dit betekend dus dat ik geen zekerheid hebt ten aanzien van het aantal uren dat ik wekelijks kan werken.

Inclusief spelfout.
Oud 24-03-2013, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Een broodje Nutella
Nah, ik spring niet meer hoog voor Nutella. Is lekker voor een keer (oh ja ik heb nog pannenkoeken liggen) maar ik wil iets stevigs. Vanmorgen was ook al een drama, toen had ik nog wel brood, maar eigenlijk alleen zoet voor er op en zoet ontbijt valt me niet goed, dus gezocht tot ik smeerkaas vond
Oud 24-03-2013, 11:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mmmm Nutella. Dat heb ik gelijk gekocht toen mijn moeder verhuisd was, die gooide het altijd weg omdat ze er niet vanaf kon blijven en twee dagen later zei dat Nutella haar een puist had gegeven.
Oud 24-03-2013, 12:03
Verwijderd
Ik heb een test gezien met iemand die een week of twee weken lang zoveel mogelijk chocola vrat zonder dat het gevaarlijk werd. Er was geen verschil te zien in zijn huid dat er op zou kunnen wijzen dat chocolade werkelijk puisten veroorzaakt.

Science bitch!

Nutella is van Ferrero, die Rocher dingen waren wel mijn kryptonite vroeger, nu heb ik ze nog niet geproefd. Gelukkig zijn die krengen veel te duur om je er vol mee te proppen.
Oud 24-03-2013, 12:10
Verwijderd
Ik ben het gezeik over het weer nu wel een beetje zat. Vorig jaar zaten we te braden op het terras, dat was ook niet normaal. Het weer doet toch elk jaar wat anders, who cares, suck it up.
En ja ik postte hier ook over de witte wereld vanmorgen, maar ik spam fb niet onder

Al moest ik hier wel om lachen:
Oud 24-03-2013, 12:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet dat het niet wetenschappelijk bewezen is, daarom zei ik niet dat het daardoor kwam ik eet de laatste tijd heel veel chocola, ik heb niet meer puisten dan normaal.
Of nou ja, wel, maar dat komt door de pil.
Oud 24-03-2013, 12:21
Verwijderd
Ik weet dat jij dat niet zei, maar ik vind het een veel te leuk onderzoek om erover te zwijgen als het ter sprake komt!
Oud 24-03-2013, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Je kan er toch ook zoetjes in doen.

Of je doet het zoals de Finnen: twee delen vieze filterkoffie, één deel magere melk.
nee liever de real deal als ik het al drink.

en bah.
Citaat:
Eet je (veel) vis, pip?
ja! Gerookte makreel is mijn nieuwe lievelings.
Citaat:
valt mee hoor, heb daar vanmorgen nog allerlei info over opgezocht.
Citaat:
Ik heb een test gezien met iemand die een week of twee weken lang zoveel mogelijk chocola vrat zonder dat het gevaarlijk werd. Er was geen verschil te zien in zijn huid dat er op zou kunnen wijzen dat chocolade werkelijk puisten veroorzaakt.

Science bitch!

Nutella is van Ferrero, die Rocher dingen waren wel mijn kryptonite vroeger, nu heb ik ze nog niet geproefd. Gelukkig zijn die krengen veel te duur om je er vol mee te proppen.
ik heb van sarah geleerd dat je geen puisten krijgt van chocola eten. Tenzij je het op je gezicht smeert en/of allergisch ervoor bent.
Oud 24-03-2013, 12:23
Verwijderd
Je hebt ook die stevia zoetjes, daar schijn je geen kanker van te krijgen.. maar die zijn minder lekker
Oud 24-03-2013, 12:26
Verwijderd
onze albert heijntje heeft die niet, ik ga eens kijken bij de grote als ik daar ben. Ik ben benieuwd, ik heb er eigenlijk alleen maar negatieve verhalen over gehoord.
Oud 24-03-2013, 12:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik weet dat jij dat niet zei, maar ik vind het een veel te leuk onderzoek om erover te zwijgen als het ter sprake komt!
Fair enough
Oud 24-03-2013, 12:30
Verwijderd
Citaat:
onze albert heijntje heeft die niet, ik ga eens kijken bij de grote als ik daar ben. Ik ben benieuwd, ik heb er eigenlijk alleen maar negatieve verhalen over gehoord.
Negatief qua gezondheidsfactor of smaak? Of prijs kan ook nog, ze zijn best duur
Oud 24-03-2013, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Negatief qua gezondheidsfactor of smaak? Of prijs kan ook nog, ze zijn best duur
qua smaak! Hoe duur is duur?
Oud 24-03-2013, 12:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zus, heb je wel frisdrank in huis of moet ik voor mezelf wat meenemen?
Oud 24-03-2013, 12:32
Verwijderd
Denk ong drie keer zo duur als gewone
Oud 24-03-2013, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Zus, heb je wel frisdrank in huis of moet ik voor mezelf wat meenemen?
ja natuurlijk gek denk je dat we hier één dag zonder prik leven
spa fruit hebben we.
Citaat:
Denk ong drie keer zo duur als gewone
hmm als zoetjes 1,40 ongeveer per pakkie kosten dan is dat wel aardig aan de prijs ja.
Oud 24-03-2013, 12:38
Verwijderd
Je kunt stevia ook in pot kopen enzo ^^ Ik heb ze vandaag gezien bij het opruimen van de suikerkast.

En ik zie dat ze zijn aan het aanvliegen! Ze gaan nu over Tielt-Winge.
Oud 24-03-2013, 12:40
Verwijderd
Oh en het voordeel van Stevia zou zijn dat je er veel minder van nodig hebt omdat het 10 keer zo zoet is als suiker. Maar dat zijn dingen van horen zeggen.
Oud 24-03-2013, 12:43
Verwijderd
En nog iets dat me te binnen schiet, mijn moeder heeft zelf een tijdje een steviaplantje gehad. Zij verwerkte dat dan zelf.
Oud 24-03-2013, 12:43
Verwijderd
Vies eten > kanker.
Oud 24-03-2013, 12:44
Verwijderd
Citaat:
ja natuurlijk gek denk je dat we hier één dag zonder prik leven
spa fruit hebben we.

hmm als zoetjes 1,40 ongeveer per pakkie kosten dan is dat wel aardig aan de prijs ja.
Ik heb altijd cheapass toetjes van 99 ct zon redelijk klein busje stevia van natrena kost tussen 2,50 en 3 iirc.
Oud 24-03-2013, 12:45
Verwijderd
Argh aurocorrect. Vet handig joh
Oud 24-03-2013, 12:55
Verwijderd
Ze staan! http://www.flightradar24.com/ is wel leuk om te zien waar ze zitten tijdens een vlucht
Oud 24-03-2013, 13:14
Verwijderd
Klaverrrrhap mag je al weer eens bier drinken?
Oud 24-03-2013, 13:31
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ze staan! http://www.flightradar24.com/ is wel leuk om te zien waar ze zitten tijdens een vlucht
Jeetje, zo ziet de lucht er ineens druk uit.
Oud 24-03-2013, 13:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey Soija, heb jij al een decent versie van TfA de film voorbij zien komen? Of ben je verdorie nog steeds niet klaar met de serie?
Oud 24-03-2013, 13:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En holy shit, moet je de westcoast van de VS eens kijken
Oud 24-03-2013, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, zo ziet de lucht er ineens druk uit.
Ja, ik vond het ook wel grappig ^^ en ik zag ze wel allemaal met een boogje om Syrië heen gaan Ik weet niet of dat aan het gebrek aan vliegvelden/routes ligt of aan de toestand, maar het viel me op.
Oud 24-03-2013, 13:38
ßuerp
ßuerp is offline
Grappig om op wereldniveau te zien hoe tjokvol Europa en de VS zitten. De rest (nagenoeg) leeg. En Australië met dat kringetje rond de stranden.
Oud 24-03-2013, 13:39
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zou het bijna eng gaan vinden om het vliegtuig in te stappen.
Oud 24-03-2013, 13:40
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Hey Soija, heb jij al een decent versie van TfA de film voorbij zien komen? Of ben je verdorie nog steeds niet klaar met de serie?
Niks meer van gekeken.

Citaat:
Ja, ik vond het ook wel grappig ^^ en ik zag ze wel allemaal met een boogje om Syrië heen gaan Ik weet niet of dat aan het gebrek aan vliegvelden/routes ligt of aan de toestand, maar het viel me op.
Hahah. Blijkbaar is Syrisch luchtruim verboden/gevaarlijk terrein.
Oud 24-03-2013, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het verschil Parijs/Londen opvallend ^^
Oud 24-03-2013, 13:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zou het bijna eng gaan vinden om het vliegtuig in te stappen.
Echt he
Citaat:
Niks meer van gekeken.

Hahah. Blijkbaar is Syrisch luchtruim verboden/gevaarlijk terrein.
Trut, waarom niet!
Citaat:
Ik vind het verschil Parijs/Londen opvallend ^^
Ja, wie wil er dan ook naar Frankrijk
Oud 24-03-2013, 13:43
Verwijderd
Ik wil best naar Frankrijk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten