| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja hoor de school is weer lekker duidelijk. Ik krijg 12 uur mijn examendossier. dan moet ik of half 9 of 20 voor 10 op school zijn voor de sponserloop. Maar de coordinator stuurt een lekker verwarrende mail met kleurtjes en verschillende lettertypes en onduidelijkheid. Dus ik weet niet welke tijd. Laatst gewijzigd op 28-03-2013 om 20:55. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ugh, ik heb weer eens een keihard 'FML' moment. Ik kreeg een mailtje van een docente of ik nog leefde, want ik moet samen met iemand een essay schrijven. Nou ja, ik leef nog,maar ik voel me vandaag gewoon superkut en de hele week ben ik al moe en bleh... Ik heb al moeite met essays schrijven, en met samenwerken, dus die twee samen is echt een gouden combo. Hoe schrijf je een essay samen? en dan met iemand die je totaal niet kent? (Ik googlede die gast en het schijnt dat hij op TV is geweest vanwege het beste studentenhuis van Nederland ofzo. type bralballie dus).
en dan had ik me ook nog eens verheugd om m'n vrienden dit weekend eindelijk weer te zien en te ouderwets te feesten @ superstijl, maar nu haakt iedereen af en gaat 't niet door. Ik mis mijn vriendjes.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|