Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En sowieso deed ik al niet te uitbundig hupsen. ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
als ik een tijdje op m'n knieen heb gezeten, en dat hoeft niet eens een lang tijdje te zijn, duurt het daarna bij het overeind komen even voor ik m'n benen weer helemaal recht krijg
![]() Ik ben door al dat geshred van jullie wel weer gemotiveerd om weer braaf elke dag yoga te gaan doen op de wii. Alleen dan moet ik niet net ziek worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En willen ze hier de ramen komen schoonmaken dan moeten ze hun enorme machinedingetje waarmee ze op 8 hoog kunnen komen in de achtertuin van de buren zetten. Ik weet niet hoe ze daar willen komen eigenlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wij hebben voor de 6 ramen hier een glazenwasser, de enorme ramen rondom de huiskamer moeten we zelf doen, want daar hebben we een balkonnetje voor dat helemaal rondloopt. Dat doet mijn vader altijd, geen idee waarom, maar dat zal in de loop der jaren wel zo zijn afgesproken door mijn ouders. Waarschijnlijk omdat mijn moeder het gewoon haat en het haar niet kan schelen ofzo
![]() En nu doet niemand het meer, want het kan mij nog minder schelen hoe de ramen eruit zien ![]()
|
|