Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2013, 12:24
Verwijderd
Ja zoiets.
Advertentie
Oud 02-04-2013, 12:26
Verwijderd

En voor wie zich afvraagt wat in de intro gebruikt wordt:

Spoiler
Oud 02-04-2013, 13:00
Verwijderd
hallon
Oud 02-04-2013, 13:19
Verwijderd
Ik was helemaaaaaal naar Leiderdorp gefietst, gaat de training niet door want een van de roeiers had last van z'n rug en mocht niet meer van de coach. Dus nu ben ik weer thuis . Wachten op de volgende training.
Oud 02-04-2013, 13:21
Verwijderd
Lekker shredden baby

Het is eng hoe enthousiast ik er over ben
Oud 02-04-2013, 13:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Lekker shredden baby

Het is eng hoe enthousiast ik er over ben
Ja Gadver, doe es normaal man! Ik wou dat ik er zo enthousiast over kon zijn, want

Citaat:
Ik wil een andere buik. Nu.
Mijn buik is sinds een jaar ongeveer hele rare dingen aan't doen en dat bevalt me niks.
Oud 02-04-2013, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Mijn buik is sinds een jaar ongeveer hele rare dingen aan't doen en dat bevalt me niks.
:buikboks:

De mijne maakt krampen. Ik weet niet wat voor krampen en waarom, maar ik heb al jaren zóveel buikpijn, en nu ben ik weer ziek thuis en ik ben het zat.
Oud 02-04-2013, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Status zending:
Zending is onderweg
Oud 02-04-2013, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Ja Gadver, doe es normaal man! Ik wou dat ik er zo enthousiast over kon zijn, want

Ik ben erg benieuwd hoe leuk ik het blijf vinden hoor, maar voorlopig
Oud 02-04-2013, 13:44
Verwijderd
Of nou ja, leuk, meer ehm, lekker als ik klaar ben ofzo?
Oud 02-04-2013, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Of nou ja, leuk, meer ehm, lekker als ik klaar ben ofzo?
+ gewoon een energieker gevoel de rest van de dag en mijn houding verbetert ook nog
Het sporten zelf is niet leukleuk, maar ook niet vervelend.
Oud 02-04-2013, 13:55
Verwijderd
Dat energieke gevoel heb ik inderdaad ook ja <3.
Oud 02-04-2013, 13:56
Verwijderd
Ja ook dat ja Beetje trappen op en afrennen want energie voor 10. Ofzo. Ik moet wel om mezelf lachen.
Oud 02-04-2013, 13:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
:buikboks:

De mijne maakt krampen. Ik weet niet wat voor krampen en waarom, maar ik heb al jaren zóveel buikpijn, en nu ben ik weer ziek thuis en ik ben het zat.
Aww. De mijne krampt gelukkig maar 1 dag in de maand en mijn probleem ermee is eigenlijk vooral dat íe raar groeit en vreemd aanvoelt. Maar krampen en pijn zijn stom. Aai over je buik.

Citaat:
Ik ben erg benieuwd hoe leuk ik het blijf vinden hoor, maar voorlopig
Ik kwam dus niet verder dan een kwartier en had toen al veel spierpijn. Maar ik heb ook al pijn als ik gewerkt heb en daarna even ga zitten. Ik kon gisteravond serieus niet meer van m'n bank opstaan en m'n enkels deden *krak*.
Oud 02-04-2013, 14:00
Verwijderd
Ik heb ook spierpijn, maar dat vind ik stiekem wel lekker Maar enkels en pijn en meh En als je wat minder springt en dan gewoon een beetje heen en weer hupst?
Oud 02-04-2013, 14:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb ook spierpijn, maar dat vind ik stiekem wel lekker Maar enkels en pijn en meh En als je wat minder springt en dan gewoon een beetje heen en weer hupst?
Even ter verduidelijking: die moeite bij het opstaan had ik dus al zónder het shredden he. Dat shredden heb ik na de 1e keer niet meer gedaan.
En sowieso deed ik al niet te uitbundig hupsen.
Oud 02-04-2013, 14:04
Verwijderd
Meh, dan weet ik het ook niet, wel kut
Oud 02-04-2013, 14:04
Verwijderd
Oh ja, ik moet tentamens leren ipv fitnessgoeroe uithangen
Oud 02-04-2013, 14:05
Verwijderd
Oh en ik moet niet te enthousiast worden, tot nu toe ben ik steeds een kg per week afgevallen, door het shredden betrap ik mezelf erop dat ik hoop deze week 2, maar dat is niet erg realistisch.
Oud 02-04-2013, 14:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa heeft die Kärcher gekocht en staat nu heel stoer ineens de ramen van de deur schoon te maken :')

Oud 02-04-2013, 14:19
Verwijderd
Dat ding heeft mijn moeder ook, maar ze gebruikt het nooit. Ze staat altijd met een emmertje en zo'n andere ding ( ben de naam kwijt) de ramen te wassen. Endie karcher had ze een maand geleden echt heel erg nodig.
Oud 02-04-2013, 14:19
Verwijderd
als ik een tijdje op m'n knieen heb gezeten, en dat hoeft niet eens een lang tijdje te zijn, duurt het daarna bij het overeind komen even voor ik m'n benen weer helemaal recht krijg /oud

Ik ben door al dat geshred van jullie wel weer gemotiveerd om weer braaf elke dag yoga te gaan doen op de wii. Alleen dan moet ik niet net ziek worden.
Oud 02-04-2013, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Dat ding heeft mijn moeder ook, maar ze gebruikt het nooit. Ze staat altijd met een emmertje en zo'n andere ding ( ben de naam kwijt) de ramen te wassen. Endie karcher had ze een maand geleden echt heel erg nodig.
spons?
Oud 02-04-2013, 14:27
Verwijderd
Ik heb in mijn casa, waar ik nu ongeveer zeven jaar woon, nog nooit de moeite genomen de ramen aan de buitenkant schoon te maken. Toen ik hier in trok vond mijn moeder het wel nodig, dat is dan ook de enige keer dat ze gedaan zijn. Door haar
Oud 02-04-2013, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Trekkertje? Zeem? Spons?
Oud 02-04-2013, 14:31
Verwijderd
De enige keer dat de ramen zijn gedaan is toen ik er introk. Dat is 4 jaar geleden nu. Met de hoeveelheid die ik hier heb zitten roken, verwacht ik een verdubbeling van licht de dag dat ik me er ooit toe kan zetten. Waarschijnlijk de dag dat ik verhuis.
Verwijderd
De dag dat ik mijn ramen aan de buitenkant ga schoon maken is denk ik dezelfde dag dat ik dood ga :'). Op 8 hoog een beetje extreem ver uit het raam hangen om ze schoon te maken.
Verwijderd
Citaat:
Trekkertje? Zeem? Spons?
Rabarber.
Verwijderd
Ik heb nog nooit een raam gewassen. Misschien moet ik het deze zomer eens gaan proberen.
Oud 02-04-2013, 14:33
Verwijderd
Ik snap nooit dat er mensen zijn die wekelijks of maandelijks de ramen wassen. Eens in de twee jaar is echt goed genoeg
Verwijderd
Ik heb laatst een emmer sop over (de buitenkant van) de ramen gesmeten, maar toen had ik geen tijd meer om met een trekker en of doek in de weer te gaan. Nu zijn ze echt extreem goor met duizend van die opgedroogde druipers :')
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Deze is voor de binnenkant, de buitenkant doet hij gewoon met een hondenlul (ik weet echt niet hoe zo'n ding heet ) en een trekkertje. Ik vraag me vooral af waar zijn fanatisme voor schoonmaken ineens vandaan komt.
Verwijderd
Citaat:
De dag dat ik mijn ramen aan de buitenkant ga schoon maken is denk ik dezelfde dag dat ik dood ga :'). Op 8 hoog een beetje extreem ver uit het raam hangen om ze schoon te maken.
maar in buurten met veel hoge gebouwen komen toch wel vaak van die mannetjes langs! Die dan eerst een kaartje in de brief gooien met 'hoi we kosten drie euro per raam want we zijn toch de rest van de buurt aan het doen op datum x' en dan kun je ze bellen en zeggen van 'ja hallo daar neem mijn ramen ook maar mee' en dan doen ze dat.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit een raam gewassen. Misschien moet ik het deze zomer eens gaan proberen.
Oh, dat neb ik wel al gedaan, waar ik heb gewerkt en bij mijn ouders. Maar nog nooit uit mezelf voor mezelf.
Oud 02-04-2013, 14:35
Verwijderd
De autoruiten heb ik trouwens wel gewassen. Mogen ruiten van een woning ook zo (sop eroverheen, water eroverheen, droogwrijven met oude theedoek, klaar) of moet dat per se met zo'n trekkertje?
Verwijderd
Ik was in de zomer bijna elke maand de ramen. Mijn moeder doet het 's winters meestal een keer. Maar 's zomers moet het vaak, want met het zonlicht door de ramen valt viezigheid zo op.
Verwijderd
Citaat:
Ik snap nooit dat er mensen zijn die wekelijks of maandelijks de ramen wassen. Eens in de twee jaar is echt goed genoeg
Ligt ook aan waar je woont met eventuele opspattende modder en schijtende vogels
Oud 02-04-2013, 14:36
Verwijderd
Citaat:
maar in buurten met veel hoge gebouwen komen toch wel vaak van die mannetjes langs! Die dan eerst een kaartje in de brief gooien met 'hoi we kosten drie euro per raam want we zijn toch de rest van de buurt aan het doen op datum x' en dan kun je ze bellen en zeggen van 'ja hallo daar neem mijn ramen ook maar mee' en dan doen ze dat.
Iets met studenten . En iets met dat dit het enige hoge gebouw in de omgeving is.

En willen ze hier de ramen komen schoonmaken dan moeten ze hun enorme machinedingetje waarmee ze op 8 hoog kunnen komen in de achtertuin van de buren zetten. Ik weet niet hoe ze daar willen komen eigenlijk.
Oud 02-04-2013, 14:37
Verwijderd
En mijn moeder doet de ramen geloof ik elk voorjaar. Of als ze het nodig vindt, maar dat is meestal alleen in het voorjaar als de zon weer gaat schijnen en ze opmerkt dat die ramen toch eigenlijk wel vies zijn.
Oud 02-04-2013, 14:38
Verwijderd
Ik heb laatst de binnenkant gedaan en toen overwogen nooit meer binnen te roken, gatverdamme. De buitenkant is nog steeds supervies, dus je ziet er niks van :')
Oud 02-04-2013, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Iets met studenten . En iets met dat dit het enige hoge gebouw in de omgeving is.

En willen ze hier de ramen komen schoonmaken dan moeten ze hun enorme machinedingetje waarmee ze op 8 hoog kunnen komen in de achtertuin van de buren zetten. Ik weet niet hoe ze daar willen komen eigenlijk.
ja in groningen woonde ik ook in een buurt met veel studenten, maar daar kwamen ze wel eens in de vijf jaar ofzo.
Oud 02-04-2013, 14:40
Verwijderd
Tsja, ik denk niet dat hier erg ver zouden komen, want er is gewoon geen ruimte om zo'n wagendingetje neer te zetten. Er staan fietsen, of tuinen van andere mensen waar je dus niet kan komen enzo. Best wel jammer .
Oud 02-04-2013, 14:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wij hebben voor de 6 ramen hier een glazenwasser, de enorme ramen rondom de huiskamer moeten we zelf doen, want daar hebben we een balkonnetje voor dat helemaal rondloopt. Dat doet mijn vader altijd, geen idee waarom, maar dat zal in de loop der jaren wel zo zijn afgesproken door mijn ouders. Waarschijnlijk omdat mijn moeder het gewoon haat en het haar niet kan schelen ofzo de binnenkant deed ze ook alleen als het moest.

En nu doet niemand het meer, want het kan mij nog minder schelen hoe de ramen eruit zien
Oud 02-04-2013, 14:45
Verwijderd
Heerlijk weer hier
Oud 02-04-2013, 14:46
Verwijderd
Ik vind al een tijdje dat de ramen gewassen moeten worden, maar we gaan binnenkort verhuizen dus nu zie ik de noodzaak niet meer zo
Oud 02-04-2013, 14:46
Verwijderd
Het is superlekker weer. Het waait alleen echt behoorlijk hard hier, dat is het enige wat het een beetje minder maakt.
Oud 02-04-2013, 14:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sushirestaurant waar ik gesolliciteerd heb (en natuurlijk niks van gehoord) gaat morgen open en heeft alleen de eerste week all you can eat voor 17,95 en ik heb trek in sushi
Oud 02-04-2013, 14:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Probleem is dat ik ze eigenlijk de tyfus wilde laten krijgen en dat ik eigenlijk geen sushigeld heb.
Oud 02-04-2013, 14:49
Verwijderd
Mijn vriendje komt mij coachen als ik straks ga trainen . Dat is echt heel fijn.
Oud 02-04-2013, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Probleem is dat ik ze eigenlijk de tyfus wilde laten krijgen en dat ik eigenlijk geen sushigeld heb.
Doe een snor op, eet je de grutjes en meld dan aan de krant dat je onbeschoft werd behandeld als transgender
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten