Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2013, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me wel iets voorstellen bij 'groen en paars tegelijkertijd' maar dat is dan een soort olieweerspiegeling. Zoals die oliebikkels die je vroeger had
Ja, mooi Ik stel me er ook iets glitterigs bij voor. Glitters kun je alleen in het echt zien, niet tekenen of fotograferen, want iets gaat pas echt glitteren door de dubbele input van je ogen. Als in, dat je door het kleine verschil in afstand/lichtval met één oog groen en met 't andere oog blauw ziet.

Maar dit was volgens mensen die de test ondergaan echt een solide eigen kleur. Ze konden 'm niet met woorden beschrijven, behalve 'groen en paars tegelijkertijd' en 'niet bruin'.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Ik zou nooit zoveel kleuren willen zien. Dan zie je ineens allemaal verschrikkelijke combinaties die verder niemand ziet... hoe kan je dan nog kleding kopen? Het is waarschijnlijk net zoiets als dat je de slimste mens van de wereld bent, en je hebt verzonnen hoe je honger kan uitbannen, maar niemand gelooft je, en je moet maar aanzien hoe er mensen doodgaan enzo.

Arme Hollande. Dit is net als oma die me vergulden engeltjes geeft, maar dan erger.
Het is Hollande ook echt. Poetin oid zou er nog mee vechten. Of op rijden ofzo.
Verwijderd
Misschien was het ook wel groen en rood, trouwens. Ik kan het artikel niet meer vinden, jammer genoeg.
Verwijderd
Citaat:
Zo'n bril hadden ze op mijn middelbare school, zo tof Vooral dat als je die bril een tijdje op hebt gehad, je hersens het beeld weer hebben aangepast (en je alles dus weer normaal ziet), en als je dán de bril afzet zie je de wereld weer op de kop.
cool ik zou dat graag een keer willen proberen.
Oud 09-04-2013, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Het is Hollande ook echt. Poetin oid zou er nog mee vechten. Of op rijden ofzo.
Ja, of er seks mee hebben. Als het een vrouwtje is dan.
Oud 09-04-2013, 20:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik vind het trouwens wel zorgwekkend dat ik nu kennelijk opeens bekend ben om mijn buren in plaats van om allerlei internetsmerigheid. Even rechtzetten.

Hahaha fuck <3
Oud 09-04-2013, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Misschien was het ook wel groen en rood, trouwens. Ik kan het artikel niet meer vinden, jammer genoeg.
https://www.google.nl/url?sa=t&sourc...sn3T4KXAI2Gkmg is wel een aanrader, qua kleurperceptie. Vooral de invloed van taal daarop is mindblowing
Oud 09-04-2013, 20:29
Verwijderd
Citaat:
De politie is dinsdag bij een grootscheepse actie tegen mensenhandel 13 panden in Utrecht, Almere en Oosterhout binnengevallen. Drie mannen uit Utrecht zijn aangehouden. Bij de actie waren 120 tot 130 agenten betrokken, meldt de politie.
Honderddertig mensen inzetten en dertien panden overhoop halen... en drie mannen aanhouden. Wat een GOEDE manier om met je geld om te gaan in tijden van crisis.
Oud 09-04-2013, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Ik zou nooit zoveel kleuren willen zien. Dan zie je ineens allemaal verschrikkelijke combinaties die verder niemand ziet... hoe kan je dan nog kleding kopen? Het is waarschijnlijk net zoiets als dat je de slimste mens van de wereld bent, en je hebt verzonnen hoe je honger kan uitbannen, maar niemand gelooft je, en je moet maar aanzien hoe er mensen doodgaan enzo.

Arme Hollande. Dit is net als oma die me vergulden engeltjes geeft, maar dan erger.
Dit doet me denken aan een ex-klasgenoot die op een gegeven moment een antieke piano kreeg van Zuid-Afrikaanse familie. Met de post. Terwijl hij op een Amsterdams studentenkamertje woonde. Ze hebben hem er ook nooit over verteld, totdat hij dus n.a.v. zo'n standaard postbriefje bij het postkantoor stond om een onverwacht pakketje op te halen en het opeens een piano bleek te zijn.

Laatst gewijzigd op 09-04-2013 om 20:42. Reden: Dubbel woord -O-
Oud 09-04-2013, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Dit doet me denken aan een ex-klasgenoot die op een gegeven moment een antieke piano kreeg van Zuid-Afrikaanse familie. Met de post. Terwijl hij op een Amsterdams studentenkamertje woonde. Ze hebben hem er ook nooit over verteld, totdat hij dus n.a.v. van zo'n standaard postbriefje bij het postkantoor stond om een onverwacht pakketje op te halen en het opeens een piano bleek te zijn.
haha
Oud 09-04-2013, 20:30
Carn
Carn is offline
haha pedrobear

Oud 09-04-2013, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Dit doet me denken aan een ex-klasgenoot die op een gegeven moment een antieke piano kreeg van Zuid-Afrikaanse familie. Met de post. Terwijl hij op een Amsterdams studentenkamertje woonde. Ze hebben hem er ook nooit over verteld, totdat hij dus n.a.v. van zo'n standaard postbriefje bij het postkantoor stond om een onverwacht pakketje op te halen en het opeens een piano bleek te zijn.
Oud 09-04-2013, 20:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
cool ik zou dat graag een keer willen proberen.
Ik wil het ook nog een keer doen ja, heel tof was het

Citaat:
Dan sta je daar toch wel even van WTF
Oud 09-04-2013, 20:40
Verwijderd
Citaat:
oh Paranoide; jij volgt indiegames een beetje toch? Dit lijkt me wel komisch:
http://kotaku.com/the-many-memes-ref...elee-471782520
Hmm, wel het in de gaten houden waard, maar ik vrees dat het al heel snel een 'HIHI KIJK DIT INTERNETDING'-game wordt. En daar heb je er al een hoop van, want met memes opdreunen is het makkelijk scoren.

Hoewel deze er wel mooi uitziet en makkelijke humor niets hoeft af te doen aan gameplay, dus als je 'm gaat spelen ben ik benieuwd naar je mening
Oud 09-04-2013, 20:41
Verwijderd
Zo mijn praktisch examen kunst afgerond en de laatste Se opdracht van kunst. voelt goed alle SE's af te hebben.
Oud 09-04-2013, 20:43
Verwijderd
Shalom
Oud 09-04-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Shalom
oy gevalt?!

Laatst gewijzigd op 09-04-2013 om 21:31.
Oud 09-04-2013, 20:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
O trouwens, dit jaar komt Sinterklaas in Groningen aan
Oud 09-04-2013, 20:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hmm, wel het in de gaten houden waard, maar ik vrees dat het al heel snel een 'HIHI KIJK DIT INTERNETDING'-game wordt. En daar heb je er al een hoop van, want met memes opdreunen is het makkelijk scoren.

Hoewel deze er wel mooi uitziet en makkelijke humor niets hoeft af te doen aan gameplay, dus als je 'm gaat spelen ben ik benieuwd naar je mening
Nou ja, het is een Metroidvania game en je kan coöp spelen, dus het zal sowieso prima tijdverdrijf zijn. Koddige humorsaus erover en we have a winner.
Oud 09-04-2013, 20:46
Verwijderd
Nee haal weg ik ben dit keer echt incognito
Oud 09-04-2013, 20:47
Verwijderd
Hahaha een simpele begroeting en de kogel is door de kerk, de adelaar uit de koffer, de boterham in de soep.
Oud 09-04-2013, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Hahaha een simpele begroeting en de kogel is door de kerk, de adelaar uit de koffer, de boterham in de soep.
Oud 09-04-2013, 20:49
Verwijderd
Na één post van één woord <3
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb honger en stond al voor de vriezer om ijs te pakken, maar mijn verstandige innerlijke stemmetje vertelde bij een banaan te pakken.
Carn
Carn is offline
Reviews:
Gamer Limit : 10/10
PSN Stores : 5/5
PSNation : 9.5/10
GamingTrend: 9.4/10
IGN: 9/10
Destructoid : 9/10
GamesRadar : 4.5/5
Gamerhub.TV : 9/10
The Sixth Axis: 9/10
Polygon : 9/10
FinancialPost : 9/10
pocketgamer : 9/10
ZTGD: 9/10
Entertainment Weekly: A-
DigitalChumps: 88/100
N4G : 8.6/10
Playstation Lifestyle: 8.5/10
The Vita Lounge : 8.5/10
The Globe and Mail (Toronto) : 8/10

Oud 09-04-2013, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb honger en stond al voor de vriezer om ijs te pakken, maar mijn verstandige innerlijke stemmetje vertelde bij een banaan te pakken.
Zodat je een bananasplit kunt maken?
Verwijderd
Citaat:
Reviews:
Gamer Limit : 10/10
PSN Stores : 5/5
PSNation : 9.5/10
GamingTrend: 9.4/10
IGN: 9/10
Destructoid : 9/10
GamesRadar : 4.5/5
Gamerhub.TV : 9/10
The Sixth Axis: 9/10
Polygon : 9/10
FinancialPost : 9/10
pocketgamer : 9/10
ZTGD: 9/10
Entertainment Weekly: A-
DigitalChumps: 88/100
N4G : 8.6/10
The Vita Lounge : 8.5/10
The Globe and Mail (Toronto) : 8/10

Zo dan Goed, hij mag wel op 't verlanglijstje. Maar wel onderaan.
Miekje*
Miekje* is offline
Eigenlijk moet ik pathologie leren voor morgen, maar ik heb absoluut geen zin Ik moet luchtwegen en genitaalstelsel leren, maar de laatste is wel echt een bitch, dus ik zal toch aan de slag moeten.
Oud 09-04-2013, 20:52
Carn
Carn is offline
Oud 09-04-2013, 20:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zodat je een bananasplit kunt maken?
Nee ik hou me in. Maar nu heb ik nog steeds honger, dus die chocoladereep hier voor me wordt zo iets kleiner
Oud 09-04-2013, 20:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nu fijn GoT kijken Wat is Bran ineens groot geworden!
Oud 09-04-2013, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Na één post van één woord <3
ongelofelijk zeg
Oud 09-04-2013, 20:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nu fijn GoT kijken Wat is Bran ineens groot geworden!
Ja ik ben wel benieuwd of ze daar nog iets "mee doen". In de boeken zijn alle kinderen een stuk jonger; maar ik gok dat men doet alsof dat gegroei gewoon nooit heeft plaatsgevonden ;o
Oud 09-04-2013, 21:05
Verwijderd
Pip, woon jij nou in den haag in dat ene dierlijke straatje? Zo ja, daar loop ik redelijk vaak langs
Oud 09-04-2013, 21:05
Verwijderd
Wie van het forum woont er eigenlijk nog meer in Den Haag?
Oud 09-04-2013, 21:12
Verwijderd
De nick valt ook wel in het straatje
Oud 09-04-2013, 21:13
Verwijderd
Dan mag jij het straatje benoemen!
Oud 09-04-2013, 21:13
Verwijderd
Citaat:
https://www.google.nl/url?sa=t&sourc...sn3T4KXAI2Gkmg is wel een aanrader, qua kleurperceptie. Vooral de invloed van taal daarop is mindblowing
Ja, zulke dingen zijn interessante kost Ik heb hier ook een aantal boeken over kleur liggen, hoewel vooral vanuit tekenaarsperspectief.

Omnomnom.

Lekker perceptie manipuleren.
Oud 09-04-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Pip, woon jij nou in den haag in dat ene dierlijke straatje? Zo ja, daar loop ik redelijk vaak langs
Waarom ben je eigenlijk verhuisd? Of is dat geheimmm?
Oud 09-04-2013, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Waarom ben je eigenlijk verhuisd? Of is dat geheimmm?
Nee hoor! Ik was het daar gewoon beu, het huis was natuurlijk geweldig en de mensen ook maar gewoon, het steeds in dezelfde stad ronddwalen, dezelfde gezichten, ergernissen met betrekking tot mensen die zich steeds vergissen qua naam. Steeds die pijnlijke momenten van met oud klasgenoten van de middelbare school in de bus staan. Getverpillepap! Ik ben blij dat ik hier gewoon rondloop en geen enkel gezicht herken, een verademing. En het is ook goed voor me om ergens opnieuw te beginnen, anti-autisme.
Oud 09-04-2013, 21:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja ik ben wel benieuwd of ze daar nog iets "mee doen". In de boeken zijn alle kinderen een stuk jonger; maar ik gok dat men doet alsof dat gegroei gewoon nooit heeft plaatsgevonden ;o
Ik denk dat ze het negeren ja. Dat soort leeftijdsverschil is natuurlijk inherent aan het verschillende tijdsbestek van serie en opnames. Je kan er weinig aan doen lijkt me.
Oud 09-04-2013, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Dan mag jij het straatje benoemen!
Straatje kunstzinnig ruziezoekertje
Oud 09-04-2013, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Straatje kunstzinnig ruziezoekertje
Ik moest hardop lachen
Oud 09-04-2013, 21:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik denk dat ze het negeren ja. Dat soort leeftijdsverschil is natuurlijk inherent aan het verschillende tijdsbestek van serie en opnames. Je kan er weinig aan doen lijkt me.
Ze zien er gewoon wat ouder uit door al het trauma . Maar bij kinderen in series is dat lastig ja, gezien de veranderende bouw; bij volwassenen kom je heel lang wel weg met een laag makeup volgens mij.
Oud 09-04-2013, 21:29
Verwijderd
ja, en in de meeste series met kinderen erin (sitcoms en dramaseries enzo) is een jaar in het echt ook een jaar in de serie, maar in GoT is een jaar in het echt ongeveer drie/vier maanden in de serie, dus dan gaat het wringen.
Oud 09-04-2013, 21:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ze zien er gewoon wat ouder uit door al het trauma . Maar bij kinderen in series is dat lastig ja, gezien de veranderende bouw; bij volwassenen kom je heel lang wel weg met een laag makeup volgens mij.
Dat denk ik ook ja. En ik denk dat het met de leeftijdscategorie van Bran nóg lastiger is. Z'n stem is volgens mij ook veel lager, blijkbaar begint 'ie te puberen. Binnenkort krijgt 'ie ook een vlassnorretje
Oud 09-04-2013, 21:32
Verwijderd
Wat is eh, GoT?
Oud 09-04-2013, 21:33
Verwijderd
Game of Thrones
Verwijderd
Citaat:
Nee haal weg ik ben dit keer echt incognito
zo goed?
Citaat:
zeker weten! Waar woon jij dan?? Ik had al begrepen dat je tegenwoordig in dit stadje woont!
Verwijderd
Citaat:
Ik moest hardop lachen
Hoe is het? ik las ergens dat je iets hebt gewonnen. En dan niet een bak ijs bij de postcodeloterij
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten