Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2013, 23:40
Verwijderd
En dat zijn de tenen van mijn andere voet. Toch maar noteren dat ik de dokter er nog eens naar laat kijken. Mijn tenen zijn moeilijk beginnen doen in het ziekenhuis, dat is verdwenen toen ik weer meer kon bewegen en rondlopen. Sindsdien doen ze afwisselend pijn en moeilijk en voelen dood en weetikhet. Een aantal tenen zijn nu al een tijdje heel erg gevoelig en rood op het topje en omdat ik zoveel op mijn blote voeten rondloop, stoot ik ze dus makkelijk heftiger dan met schoenen aan

Zal me leren!
Advertentie
Oud 13-04-2013, 23:40
Verwijderd
Ah! De droger is klaar, dan kan ik ook met boek naar bed!
Oud 13-04-2013, 23:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind 'm niet meer zo sexy Niet hierdoor, maar gewoon al langer niet
Oh ja, dat vermoedde ik al, maar toen ik wakker werd moest ik gewoon even aan je denken. <3

Mijn nieuwste geeky crush is trouwens Freek Vonk maar die stomme Eva Jinek heeft hem al weggekaapt gelukkig kan alles kapot
Oud 14-04-2013, 00:07
Lorelei
Lorelei is offline
Goeienavond. Ik heb net nog 3 uur zitten studeren. Nu vind ik het wel mooi geweest (ookal heb ik nog een half artikel liggen dat ik uit had willen lezen.. de concentratie is foetsie).
Oud 14-04-2013, 00:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Applaus voor Lorelei! en voor CR dat ze de afgelopen uren saai eigenhandig bezig heeft gehouden!

Ik heb net gewerkt en het was met een supervisor uit Amsterdam en ik dacht 'ohjeeee als dat maar goed gaat!', maar ze is supertof. Ze gaf ook ineens 3 zoenen toen ze naar huis ging. eeeeh, ok... Ik dacht eerst dat ze dat mss doet omdat ze Zweeds is, maar Zweden zijn volgens mij niet erg zoenerig, toch?
Anyway, chille avond en nu eet ik broodjes met komijnekaas en zongedroogde tomaatjes en straks neem ik een 'rocky road bar', want dat was over.
Oud 14-04-2013, 00:23
Martiño
Martiño is offline
Als ik een Zweedse kennis van me moet geloven zijn ze daar juist enorm ingetogen
Oud 14-04-2013, 00:23
Martiño
Martiño is offline
Hee, Love Me in Slow Motion op mn iPod
Oud 14-04-2013, 00:56
Swlabr
Swlabr is offline

Oud 14-04-2013, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Applaus voor Lorelei! en voor CR dat ze de afgelopen uren saai eigenhandig bezig heeft gehouden!

Ik heb net gewerkt en het was met een supervisor uit Amsterdam en ik dacht 'ohjeeee als dat maar goed gaat!', maar ze is supertof. Ze gaf ook ineens 3 zoenen toen ze naar huis ging. eeeeh, ok... Ik dacht eerst dat ze dat mss doet omdat ze Zweeds is, maar Zweden zijn volgens mij niet erg zoenerig, toch?
Anyway, chille avond en nu eet ik broodjes met komijnekaas en zongedroogde tomaatjes en straks neem ik een 'rocky road bar', want dat was over.
Misschien deed ze dat wel omdat 3 zoenen typisch Nederlands is
Oud 14-04-2013, 00:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat denk ik. Want in Zweden geven ze elkaar een knuffel als ze al iets doen.
Oud 14-04-2013, 01:04
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh god, ik heb morgen een picknick in een bos met mensen die ik niet echt ken en de organisatrice heeft zichzelf zojuist een druïde genoemd.
Maar jullie kunnen het vast prima vinden
Oud 14-04-2013, 01:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als ik een Zweedse kennis van me moet geloven zijn ze daar juist enorm ingetogen
Ja zie je, dat dacht ik dus ook al.

Citaat:
Ze woont hier al jaren, dus mss heeft ze dat zo wel aangewend ja. Maar dan nog... m'n Nederlandse collega's doen dat ook nooit. Ik was er een beetje door overrompeld. echt zo 'eeeh...ok. ja, jij ook doei?'
Oud 14-04-2013, 02:42
Verwijderd
Nacht allen
Oud 14-04-2013, 02:57
Verwijderd
er was hier net zo'n kklekkere bebaarde ambulancebroeder
Oud 14-04-2013, 03:34
Verwijderd
Citaat:
er was hier net zo'n kklekkere bebaarde ambulancebroeder
wat kwam die doen
Oud 14-04-2013, 03:51
Verwijderd
hij en zijn collega kwamen mn favoriete honderdjarige ophalen omdat er een vermoeden was dat ze haar been had gebroken maar dat was gelukkig niet zo en nu is ze weer terug.
Oud 14-04-2013, 07:09
Verwijderd
Tuurlijk vind ik ontstoken amandelen niet erg
Oud 14-04-2013, 08:16
Verwijderd
Fuck Frayne, je krijgt ook wel alles nu!

Ik ben wat duffig en ik heb toch eigenlijk prima geslapen. Wat ik bizar vind is dat je ogen dichtvallen tijdens het lezen en dat je daarna nog makkelijk een uur ligt te woelen in je bed.
Oud 14-04-2013, 08:36
Verwijderd
Vandaag mag ik mijn zomerkleren aan
Oud 14-04-2013, 08:38
Verwijderd
Ik heb ook niet veel geslapen want we gingen naar de late voorstelling van Oblivion om half elf. Het was eigenlijk ook geen slaapgebrek waard.
Oud 14-04-2013, 08:44
Verwijderd
haha ik had de wasmachien zo ingesteld dat ie om 9 uur klaar zou zijn zodat ik dan voor het eerst een wasje in het lentezonnetje kon hangen ladida (ja vind ik leuk), maar volgens buienradar blijft het hier gewoon plenzen tot sowieso 12 uur
Oud 14-04-2013, 08:44
Verwijderd
Ik vind het bizar dat mijn verwarming uit staat en dat het 21 graden binnen is terwijl er geen zon schijnt. Dadelijk mijn kop eens uit het raam steken om te voelen wat de temperatuur buiten is.
Oud 14-04-2013, 08:45
Verwijderd
eigenlijk hou ik niet van klagen over het weer, maar ik verheugde me de hele week al op vandaag want alle weermannen beloofden gouden bergen en nu ben ik teleurgesteld
Oud 14-04-2013, 08:51
Verwijderd
Ik kijk nooit naar weerberichten, tenzij ik een hele dag buiten ga doorbrengen, dan kijk ik de dag er voor of 's ochtends nog.
Oud 14-04-2013, 09:57
Verwijderd
Ooohh het beslag van die citroen-yoghurtcake de cake zelf zal dan wel tegenvallen straks, dat is altijd zo als het beslag te lekker is *likkebaard*
Oud 14-04-2013, 09:57
Verwijderd
Oud 14-04-2013, 10:04
Verwijderd
Ik ken zat mensen die het niet 'kunnen', al is het vaker een geval van niet willen
Oud 14-04-2013, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Ik ken zat mensen die het niet 'kunnen', al is het vaker een geval van niet willen
Haha ik snapte niks van deze opmerking, totdat ik het volgende topic (stel een vraag aan de volgende forumer) las
Oud 14-04-2013, 10:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
eigenlijk hou ik niet van klagen over het weer, maar ik verheugde me de hele week al op vandaag want alle weermannen beloofden gouden bergen en nu ben ik teleurgesteld
Het was gistermiddag heerlijk weer in Roermond <3 lekker lang stuk gewandeld bij mijn ouders
Oud 14-04-2013, 10:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Citaat:
Ooohh het beslag van die citroen-yoghurtcake de cake zelf zal dan wel tegenvallen straks, dat is altijd zo als het beslag te lekker is *likkebaard*
De cake zelf is ook fucking lekker
Oud 14-04-2013, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Mja precies.
Oud 14-04-2013, 10:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hoopte voor vanmiddag eigenlijk op veel zon, zodat we bij opa en oma in de tuin kunnen zitten, maar op weeronline staat een donker wolkje met een klein zonnetje. Meh. Maar blijkbaar wordt het dinsdag heel mooi weer en dan is m'n moeder jarig, lekker daar in de tuin
Oud 14-04-2013, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Mja precies.
Ik heb ook eens zo'n tutje gehad die echt niks 'kon'. We gingen kipjes maken voor paasslingers, maar zij wou er ook een voor haarzelf. Maar ze 'kon' (wou) niet naaien. Maar ook geen kammetje (van de kip) knippen uit een stukje vilt, of een snavel (gewoon een fucking driehoekje), ik heb de kam en de snavel uiteindelijk maar geknipt. Een lapje stof van 10 bij 20 knippen vormde al een uitdaging op zich. Uiteindelijk kwam ze dat lapje bij mij leggen (ik was de andere kipjes aan het naaien aan de machine), of ik die ook meteen even deed. Ik zei dat ze dat zelf ook kon. Nee, want ze kon niet met de naaimachine werken. Dan doe je het met de hand, naald pakken, draad erdoor, knoop erin en door de stof halen, hoe moeilijk kan het zijn.
En toen barstte ze in janken uit omdat ik zo 'gemeen' was en heeft iemand anders haar kip genaaid, want ik vertikte het. Ik wil best iets voor iemand in elkaar zetten als ze het vriendelijk vragen, maar alles wat je niet wilt benoemen als iets dat je niet kunt en het zelfs niet eens wil proberen, of luisteren naar de uitleg en dan met een air van hier tot Tokio alles bij mij droppen, 'of ik dat even doe'? HOEIST zou Phoebe tegenwoordig zeggen ^^
Oud 14-04-2013, 10:36
Verwijderd
Sowieso was het bij alles wel een ontzettende zeur/jankmuil die het bloed onder mijn nagels vandaan haalde, dus veel credits had ze op dat moment ook niet meer
Oud 14-04-2013, 10:49
Verwijderd
Stoofvlees staat op en ik heb vandaag nu al 2 keer mijn tenen gruwelijk pijnlijk gestoten. En dat zijn toch maar miezerige tikjes eigenlijk. Misschien toch maar schoenen aantrekken binnen, al haat ik dat.
Oud 14-04-2013, 11:13
Verwijderd
Als je de laatste tijd slecht doorbloede tenen hebt en altijd op blote voeten loopt, zijn die hypergevoelige, rode tenen die je nu hebt dan niet gewoon wintertenen?
Oud 14-04-2013, 11:14
Verwijderd
Waarom stoot je je tenen zo vaak? De vorige keer dat ik mijn tenen stootte was in 2009 ofzo.
Oud 14-04-2013, 11:17
Verwijderd
Ik ging 23 push-ups doen maar het ging niet zo goed. Ik deed ze nu met pauzes ertussen per 10-4-3-3-3 mijn plan voor morgen is 11-7-5
Oud 14-04-2013, 11:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
De chocolade-yoghurtcake met frambozen voor opa staat in de oven. Ik ben zeer benieuwd of het gaat lukken, want dit is een probeerseltje en bovendien gebakken in zo'n stomme siliconenbakvorm, waar ik 'm straks vast met geen mogelijkheid meer uit krijg.
Oud 14-04-2013, 11:20
Verwijderd
Toen gleed ik uit op een reclamefolder en kwam met die glijdende voet heel hard tegen een drempel aan, waarna ik een onbedoeld gracieuze knieval maakte van de pijn en een tijdje op de grond bleef kermen. Wekenlang mank van gelopen
Oud 14-04-2013, 11:21
Verwijderd
Die siliconenvormen lijken me juist handig! Omdat ze buigbaar zijn.
Oud 14-04-2013, 11:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe zit het eigenlijk met baktijd? De citroen-yoghurtcake die ik heb aangepast ging 40 minuten in de oven. Ik heb voor deze cake 2/3 van de ingrediënten van die cake genomen. Een minuut of 30 in de oven..?
Oud 14-04-2013, 11:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Die siliconenvormen lijken me juist handig! Omdat ze buigbaar zijn.
Ik hou veel van vormen waar je de randen af kan halen. Hoe heten die dingen ook alweer? Dan hoef je de taart niet te storten, dus minimaal kans op in tweeën gebroken taarten
Oud 14-04-2013, 11:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik denk dat ik 'm straks echt een tijd moet laten afkoelen, zodat 'ie steviger is als 'ie uit de vorm moet. Misschien dat ik dat ook wel pas bij opa en oma doe, want ik geloof niet dat ik een bord oid heb waar het ding op past :')

Ik weet ook nog niet hoe ik de cake daar krijg trouwens, want ik moet op de fiets
Oud 14-04-2013, 11:25
Verwijderd
Ja, ik zou eerst eens dertig minuten doen en dan met een sateprikker gaan prikken
Oud 14-04-2013, 11:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, dankje
Oud 14-04-2013, 11:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kunnen siliconenvormen eigenlijk zó op een bakplaat staan? Ik had geen bakpapier meer
Oud 14-04-2013, 11:28
Verwijderd
Zou er zoiets bestaan als herbruikbare taartdozen? Koektrommels zijn bijna altijd te klein. Hmm, misschien moet ik dat voor m'n verjaardag vragen.
Oud 14-04-2013, 11:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zou er zoiets bestaan als herbruikbare taartdozen? Koektrommels zijn bijna altijd te klein. Hmm, misschien moet ik dat voor m'n verjaardag vragen.
Ik heb wel laatst in de folder van.. Blokker? bakvormen met deksels gezien. Dat leek me uitermate handig
Oud 14-04-2013, 11:34
Martiño
Martiño is offline
idd, van die grote ronde plastic bakken.

Regels voor berichten