Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2013, 10:20
Verwijderd
Je kunt geluk hebben of een pechvogel zijn, een kuffelbeest of een proefkonijn, word je arm of rijk of door een tijger opgegeten, er zijn mensen die beweren dat de sterren het al weten. Lariekoek en apekool!
Advertentie
Oud 17-04-2013, 10:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Iedereen is bang voor nummer dertien. Bang voor zwarte katten en ladders op straat, iedereen is bang voor nummer deeeertieeen. Bang bang bang, voor nummer dertien, bang bang bang, voor zwarte katten, bang bang bang, voor ladders op straat, bang bang bang, voor als de klok gaat slaan
Verwijderd
Ik ga nog maar even weer slapen
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Bang bang bang. Lariekoek en Apekool!
Oud 17-04-2013, 10:23
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ken wel aardig wat KvK-liedjes, maar ik geloof dat deze me even is ontgaan
Oud 17-04-2013, 10:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Die is van voor jouw tijd Miekje
Oud 17-04-2013, 10:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ken ze denk ik allemaal t/m KvK 18 Alleen de liedjes van nr 4 heb ik niet in mijn hoofd.
Oud 17-04-2013, 10:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En check mijn nieuwe sig
Miekje*
Miekje* is offline
Jamaar ik ken ook veel liedjes van voor mijn tijd Dus dat treft geen blaam.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En check mijn nieuwe sig
Emg
Oud 17-04-2013, 10:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
KvK 13 begint ermee!
Oud 17-04-2013, 10:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn opa komt niet eens op mijn verjaardag, omdat dat van mijn oma de dertiende niet mag. Hij heeft het wel een keer geprobeerd, maar zag een zwarte kat en is toen omgekeerd. Lariekoek en apekool!
Oud 17-04-2013, 10:39
Verwijderd
Citaat:
En check mijn nieuwe sig
<3 Ik ken alleen 13 van buiten (buiten Zilvermijn ofzoiets, dat zette ik nooit op, kutnummer) en ik ken Waanzinnig gedroomd en Onbewoond eiland. Voor de rest niks eigenlijk.
Oud 17-04-2013, 10:50
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb op youtube een "full album" van de backstreet boys opgezet om op te studeren Het werkt toch niet zo goed.
Oud 17-04-2013, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb op youtube een "full album" van de backstreet boys opgezet om op te studeren Het werkt toch niet zo goed.
had je verwacht dat het wel goed zou werken dan?
Oud 17-04-2013, 11:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
had je verwacht dat het wel goed zou werken dan?
Nou ja, ik studeer echt prima op kerstliedjes bijvoorbeeld. Ik heb de hele maand december sky radio Christmas hits aan gehad
Oud 17-04-2013, 11:10
Verwijderd
Dat is wel heel stoer ik kan dat echt biet, zodra het een beetje te bekend wordt, begin ik mee te wippen en wiebelen enzo! Misschien moet ok eens proberen te studeren op klassieke muziek want complete stilte werkt ook niet. Ik kan me dan wel weer heel goed concentreren op mn werk, tussen alle gehandicapten en de bijbehorende geluiden Maar goed. Dat wordt op z'n minst september, als ik weer ga studeren

Tering, volgens mij heeft mijn baarmoeder besloten eigenhandig een weg naar buiten te vinden. Goeiedag zeg, niet te filmen dit
Oud 17-04-2013, 11:54
Verwijderd
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalaaaaaaaaaaaa.
Oud 17-04-2013, 12:00
Lorelei
Lorelei is offline
Tumtidum
Oud 17-04-2013, 12:07
Miekje*
Miekje* is offline
Ik studeer goed op pianomuziek en op het album van Passenger

En zojuist heb ik gehoord dat ik een 9,4 had voor het schrijvenexamen van Engels Jeej! En bij de vorige minitoets patholgie heb ik ook alle punten gehaald die er te halen vielen. En nu heb ik daar weer een minitoets van gemaakt, die ietsje minder goed ging, maar wel goed genoeg voor een voldoende.
Oud 17-04-2013, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Ruilen tegen biologische appelstroop van de hippiesupermarkt? Ik vind 'm niet genoeg naar ijzer smaken, maar jij vindt dat misschien juist beter.
ja! wat me eraan helpt herinneren dat je die vieze gore hero troep ook van me krijgt, heb er maar één keer uit gegeten.
Oud 17-04-2013, 12:14
Verwijderd
oh ja en ik zit ook al eeuwen roggebrood voor je te bewaren
Oud 17-04-2013, 13:04
Verwijderd
Ik voelde vanmorgen koppijn beginnen, intussen wordt het steeds erger. Ik ben buiten gaan zitten omdat ik het binnen niet meer uithou, maar met zonnebril omdat de zon me te fel is. Pffff.

Kan hier iemand trouwens met een heftruck rijden?
Oud 17-04-2013, 13:26
Verwijderd
Heuj ik ben weer wakker. Misschien is het inderdaad toch wel een beetje een slaap tekort, ondanks dat ik gewoon 9 uur op een dag slaap.

En er zit een mug in mijn kamer.
Oud 17-04-2013, 13:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja hoor, bijzondere bijstand aangevraagd, krijg ik nu een brief dat ik niet alle gevraagde stukken heb aangeleverd en dus die bijstand niet krijg. Heb de betreffende stukken 8 april op de bus gedaan. Nou moeten ze overleggen of ik een nieuwe aanvraag moet gaan doen
Oud 17-04-2013, 13:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb net even buiten gezeten Dat is een heel karwei want daar moet ik een trap voor af en heb ik twee mensen voor nodig, maar euuj, buiten! Vet lekker weer!
Oud 17-04-2013, 13:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, het is super lekker hoewel het hier inmiddels niet meer zonnig is, helemaal bewolkt.
Oud 17-04-2013, 14:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja, het is super lekker hoewel het hier inmiddels niet meer zonnig is, helemaal bewolkt.
Hier is het andersom, eerst was het bewolkt, nu zonnig. Maar nu lig ik weer in bed.
Oud 17-04-2013, 14:04
Verwijderd
Waarom bellen ze nou niet voor een date om mijn glasvezelabonnementje aan te sluiten
Oud 17-04-2013, 14:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zaterdag is het ineens weer 11 graden. Wel vrij zonnig though, dus dan kan ik het wel aan.
Oud 17-04-2013, 14:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wow, weeronline zegt dat het de komende twee weken behoorlijk goed weer wordt
Oud 17-04-2013, 14:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hahaha, datejongen ziet het nu toch ook niet meer zitten blijkbaar Eerst kapte ik het af, toen vond hij dat jammer en haalde me over, tussendoor geen tijd gehad voor een nieuwe date, alleen sms-contact, en nu twijfelt hij ook
Oud 17-04-2013, 14:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens mij is dit niet echt meant to be.
Oud 17-04-2013, 14:31
Verwijderd
Nooit gebeld?
Oud 17-04-2013, 14:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bellen, bleh
Oud 17-04-2013, 14:40
Verwijderd
Ah, dacht dat jij wel van 't bellen zou zijn
Oud 17-04-2013, 14:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hahaha, datejongen ziet het nu toch ook niet meer zitten blijkbaar Eerst kapte ik het af, toen vond hij dat jammer en haalde me over, tussendoor geen tijd gehad voor een nieuwe date, alleen sms-contact, en nu twijfelt hij ook
Waarom kapte jij het toen af? Omdat er maar niks gebeurde?
Oud 17-04-2013, 14:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah, dacht dat jij wel van 't bellen zou zijn
Met heel goede vriendinnen en mijn moeder, daar houdt het op

Citaat:
Waarom kapte jij het toen af? Omdat er maar niks gebeurde?
Ja, en omdat ik hem wel erg aardig vond, maar ik er verder niet zoveel bij voelde.
Oud 17-04-2013, 15:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
You're just not that into him.

Ik doe vandaag 2 experimenten. 1: Ik kijk hoe lang ik mijn haar niet kan wassen voordat het uit zichzelf naar de douche loopt en 2: Ik heb mijn nieuwe broek alvast aan om te zien of hij me aan het eind van de dag nóg beter staat, zodat ik dit weekend helemaal de blits kan maken.
Oud 17-04-2013, 15:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kijk de Big British Bake Off. Nooit geweten dat het zo'n gedoe is om goed pastry/croissantdeeg te maken. Je moet een hele plak boter tussen het deeg frutten, whut?
Oud 17-04-2013, 15:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Volgens mij is dit niet echt meant to be.
Het klinkt niet alsof hier een vurige romance aan het opbloeien is, nee
Oud 17-04-2013, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk de Big British Bake Off. Nooit geweten dat het zo'n gedoe is om goed pastry/croissantdeeg te maken. Je moet een hele plak boter tussen het deeg frutten, whut?
Echt ziek veel gedoe ja! Ik wil het nog wel een keer doen, maar zo veel werk enzo
Oud 17-04-2013, 15:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het klinkt niet alsof hier een vurige romance aan het opbloeien is, nee
Ze kunnen altijd nog doen aan hatesex.
Oud 17-04-2013, 15:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ze kunnen altijd nog doen aan hatesex.
Helaas, we vinden elkaar wel aardig
Oud 17-04-2013, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Yeh, ik wou het een keer zelf maken en toen zag ik dat en toen heb ik het maar niet gedaan
Oud 17-04-2013, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Yeh, ik wou het een keer zelf maken en toen zag ik dat en toen heb ik het maar niet gedaan
Kings of Pastry gezien, de docu? Moeilijk awesome.
Oud 17-04-2013, 15:26
Verwijderd
Aaah wat is die Chanel een tandoedomme kut!!! Als excuus waarom het niet erg is dat ze heeft gerookt tijdens haar zwangerschap en bij haar baby in de buurt:

"Maar ik denk als je bij iemand thuis komt die rookt, ga je toch ook niet zeggen van: nou gaan jullie maar buiten staan hoor, want mu ki-hind. Als je bij iemand thuis komt, dat is zijn huis, klaar."

Ja, DUS? Moet die baby maar 24/7 in de freaking rook zitten? Als ik die baby was, zou ik nu vurig hopen dat ik stierf aan leukemie voordat ik een bewustzijn kreeg.
Oud 17-04-2013, 15:28
Verwijderd
Of wiegendood, mij om het even.
Oud 17-04-2013, 15:28
Verwijderd
IK heb maar 1 korte broek die past.
Oud 17-04-2013, 15:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja hoor, bijzondere bijstand aangevraagd, krijg ik nu een brief dat ik niet alle gevraagde stukken heb aangeleverd en dus die bijstand niet krijg. Heb de betreffende stukken 8 april op de bus gedaan. Nou moeten ze overleggen of ik een nieuwe aanvraag moet gaan doen
Werd net teruggebeld door dame die gepikeerd was dat ze de bewijsstukken nog niet van me had. Ja doos, daar kan ik dus ook niks aan doen. Ik heb ook twee keer een brief gekregen dat ik die dingen nog op moest sturen, van twee verschillende mensen en met een verschillende deadline. Ik heb maar één random gekozen en ik denk dat dus nu iemand anders dit in behandeling heeft en dat dit mens daar niet va op de hoogte is :') Lekker onderlinge communicatie daar

Regels voor berichten