|
|
|
Ben totaal niet van die kinda happy hardcore / kermismuziek, vocals erger ik me ook ontiegelijk aan in dit nummer
![]() 3/10 want de sounds zijn kwalitatief wel oké voor dit genre. |
|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Verwijderd
0:00 - 0:16 ooraids
0:16 - 1:52 klinkt opzich nog wel lekker 1:52 - 2:02 ooraids 2:02 - 2:40 2:40 - 2:59 waarom ![]() 3:00 - 3:26 redelijkjes 3:26 - 3:54 lekkah |
|
|
|
nahh.. houd meer van rock/metal maar vind een nummertje hardstyle op z'n tijd ook wel lekker maar dan is dit niet echt waar ik van houd
nu maar een rustig nummertje gekozen |
|
|
|
Verwijderd
Degelijk nummer maar veel en veel en veels te vaak gehoord waardoor ik het niet meer kan verdragen.
|
|
|
|
3/10 houd sowieso niet zo veel van dat soort muziek en franse(achtige) mensen kan ik niet uitstaan en hun taal al helemaal niet..
|
|
|
|
Totaal niks voor mij, vind 't maar herrie :$ 1/10
|
|
|
|
Verwijderd
9/10
gewoon lekker nummertje van eindbaas Stephen _0_ |
|
|
|
Verwijderd
3/10 houd sowieso niet zo veel van dat soort muziek en franse(achtige) mensen kan ik niet uitstaan en hun taal al helemaal niet..]
![]() Domoor. |
|
|
|
|
|
Het nummer klinkt goed maar zou niet meteen mijn Favo
Omdat het zonnetje goed door kwam kunnen we wel summer music oproepen
|
|
Verwijderd
Twee keer bagger.
|
|
|
|
Verwijderd
Bijna vergeten: Offtopic discussie is verhuisd naar http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1877035
|
|
|
|
ik ben niet zo van muziek waar veel zang in voorkomt.. en dan helemaal niet van die rustige muziek.
|
|
|
|
klinkt trouwens het beste met een goede koptelefoon
|
|
|
|
Verwijderd
Niet mijn stijl,, beetjee oudelijk (of hoe je het ook mag zeggen)
|
|
|
|
Verwijderd
Muah niet mijn stijl, vind het nogal oud, beetje saai
|
|
|
|
Verwijderd
Respect voor die gast die dat gemixt heeft, het is totaal niet mijn stijl, maar zijn platenkeuze en manier van doormixen is wel dik. 9/10
|
|
|
|
Respect voor die gast die dat gemixt heeft, het is totaal niet mijn stijl, maar zijn platenkeuze en manier van doormixen is wel dik. 9/10
[filmpje] ![]() |
|
|
|
als je het zogenaamd loved zou je moeten weten dat Nightcore zowel geen muziekstijl is als geen producer of artiest
![]() De juiste benaming voor de muziekstijl is UK Hardcore. Het nummer van jou is een gepitchte versie van 'Alex C. feat. Yasmin K.''s 'Angel of Darkness' Het origineel is wel lekker, helaas kan ik dat niet zeggen van de 'nightcore' versie. [filmpje] Toen muziek van zenders als The Box, TMF en MTW nog goed was =D Mijn toevoeging
|
|
7/10 Lekker zomers nummertje, word er altijd wel blij van .
|
|
Ook wel nice nummertje, relaxed voor in de auto op de radio ofz
7/10 Laatst gewijzigd op 28-04-2013 om 08:29. Reden: alleen de code achter de = plakken tussen youtube-tags |
|
|
|
Niet echt mijn ding,
![]()
|
|
weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken, 2/10
|
|
|
|
ik hou niet bepaald van metal achtige muziek, vind t een beetje verwarrend 3/10
|
|
|
|
Verwijderd
Eazy E. Altijd leuk maar lyrisch is het weinig bijzonders in vergelijking met andere rappers uit die tijd/omgeving.
|
|
|
|
Nice
|
|
|
|
Verwijderd
Exact het type dubstep wat ik probeer te vermijden.
|
|
|
|
Haha die kende ik, maar was hem alweer vergeten. Best geinig, 7/10.
|
|
|
|
Niet echt mijn ding
![]() |
|
|
|
Verwijderd
Rommel. Zoek eens op Sly & Robbie. Die maken al ruim 40 jaar echte dubstep. Het enige wat bovenstaande artiest doet is er een beetje overheen WOOPWOOPen.
|
|
|
|
Begint wel lekker, ik vind het einde minder. 6.5/10
|
|
|
|
dit filmpje boven moi is wel ok 7/10
mijn suggestie hoorde ik vanmiddag op Radio Zwolle ![]() ![]() |
|
|
|
rappers vind ik nooit echt leuk xD
|
|
|
|
8/10, ik vroeg me altijd al af waarvan die beat was.
Laten we het dan maar bij elektronische muziek houden. Let niet op het filmpje, dat is een beetje weird. |
|
|
|
Totaal niks voor mij, 3/10
|
|
|
|
Verwijderd
Na 2 seconden te hebben geluisterd: 0,00000000000000/10
![]() |