Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2013, 18:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee. Vrijdag weer uitslag van de nieuwste bloedtesten.
Wordt er specifiek naar iets gezocht?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bah, buikpijn
Verwijderd
Citaat:
Is er hier toevallig iemand die weet wat diffusion MRI precies meet en of je er ook activity van neural pathways mee kunt meten / zichtbaar maken? /long shot
Volgens mij niet. Je meet weefsel, activity zit 'm in de lading.
Oud 23-04-2013, 18:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Is er hier toevallig iemand die weet wat diffusion MRI precies meet en of je er ook activity van neural pathways mee kunt meten / zichtbaar maken? /long shot
Eh.. ik weet er wel het een en ander van. Denk ik
Oud 23-04-2013, 18:12
Verwijderd
Het lijkt wel een beetje een algemeen klaagtopic.
Oud 23-04-2013, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Wordt er specifiek naar iets gezocht?
Nee, gewoon controle van mn schildklier, wat ik eerder PMde dus. (ik hou maar op met dat geheimzinnig gedoe want ik merk dat ik het er vaak -zijdelings- over wil hebben hier omdat het mn leven zo beheerst). Er zijn bepaalde bloedwaardes die omhoog en omlaag moeten en daar moet mn medicatie op worden afgestemd. Het is de bedoeling dat dat over een poosje goed is ''ingesteld'' en dan kan ik heel rustig proberen wat spieren te kweken. Dus die uitslagen nu zijn een soort van tussenstand.
Oud 23-04-2013, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt wel een beetje een algemeen klaagtopic.
Sann naamzoek, gooi er eens iets in over seks of zo.
Oud 23-04-2013, 18:19
Lorelei
Lorelei is offline
Uomi: De kort door de bocht uitleg is dit: Met diffusion MRI meet je lokaal de diffusie van watermoleculen in de hersenen. Aan het diffusiepatroon kun je zien waar het water vrij kan gaan en waar de begrenzingen zijn. Dit is in het bijzonder handig voor het lokaliseren van fiber tracts. Diffusie MRI wordt dus gebruikt om anatomische connectiviteit tussen gebieden te laten zien. Dit zegt niets over de activiteit. Voor zover ik weet kun je dat met diffusion weighted MRI niet meten.

Edit: Oh en er is eigenlijk een nuance-verschil tussen diffusion weighted MRI (dw-MRI) and diffusion tensor imaging (DTI), wat invloed heeft op waar het voor gebruikt wordt. Maar in beide gevallen wordt de diffusie van de watermoleculen gemeten en gaat het om een structurele scan en niet om activiteit van neurons.

Laatst gewijzigd op 23-04-2013 om 18:27.
Oud 23-04-2013, 18:20
Verwijderd
Ik heb wel iets leuks! Vind ik. Gisterochtend op het werk was een normaal heel opstandige moeilijke agressieve vrouw super goed gehumeurd! Ik kreeg kusjes en knuffels en ze kletste er vrolijk op los. Ze liep ook heel goed, iets wat normaal biet zo goed gaat 's ochtends. Ze zat op het toilet en begon hele dikke stinkende vieze winden te laten. Toen ze daarmee klaar was, applaudisseerde ze voor zichzelf en riep heel hard "goed gedaan, grote meid!" ik kwam niet meer bij van het lachen.
Oud 23-04-2013, 18:20
Verwijderd
Oke, een positieve noot van mij dan. Ik ontdekte dit en vond het een van de mooiste dingen die ik ooit zag:

http://www.youtube.com/watch?v=BhEwNdKJ8wM
Oud 23-04-2013, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel iets leuks! Vind ik. Gisterochtend op het werk was een normaal heel opstandige moeilijke agressieve vrouw super goed gehumeurd! Ik kreeg kusjes en knuffels en ze kletste er vrolijk op los. Ze liep ook heel goed, iets wat normaal biet zo goed gaat 's ochtends. Ze zat op het toilet en begon hele dikke stinkende vieze winden te laten. Toen ze daarmee klaar was, applaudisseerde ze voor zichzelf en riep heel hard "goed gedaan, grote meid!" ik kwam niet meer bij van het lachen.
jezus wat leuk.
Oud 23-04-2013, 18:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hee zure zeiktiet, post dan zelf eens wat leuks. Je loopt nu ook alleen maar te klagen.
Oud 23-04-2013, 18:24
Verwijderd
Citaat:
jezus wat leuk.
Ik vond het hilarisch en heb er met collega's smakelijk om gelachen
Oud 23-04-2013, 18:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, gewoon controle van mn schildklier, wat ik eerder PMde dus. (ik hou maar op met dat geheimzinnig gedoe want ik merk dat ik het er vaak -zijdelings- over wil hebben hier omdat het mn leven zo beheerst). Er zijn bepaalde bloedwaardes die omhoog en omlaag moeten en daar moet mn medicatie op worden afgestemd. Het is de bedoeling dat dat over een poosje goed is ''ingesteld'' en dan kan ik heel rustig proberen wat spieren te kweken. Dus die uitslagen nu zijn een soort van tussenstand.
In dat geval duim ik voor je dat je een goede uitslag krijgt
Oud 23-04-2013, 18:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Trimm, wat fijn trouwens dat het beter lijkt te gaan met je vriend
Oud 23-04-2013, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Oke, een positieve noot van mij dan. Ik ontdekte dit en vond het een van de mooiste dingen die ik ooit zag:

Oud 23-04-2013, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Oh is dat zo? Jeej.
Oud 23-04-2013, 18:29
Verwijderd
Vergeet deel 2 en 3 niet tot je te nemen!
Oud 23-04-2013, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Vergeet deel 2 en 3 niet tot je te nemen!
Ik zit nog te genieten van deel één, maar ik ga ze zeker even meepakken Die verslaggever z'n stem en dictie, de vragen die hij stelt.. Hilarisch
Oud 23-04-2013, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Ben je verpleegster of bejaardeverzorgster of?
Oud 23-04-2013, 18:31
Verwijderd
Citaat:

Jajaja, fantastisch he Er is ook een aflevering met een conflict rondom een man die de hele tijd vrolijk is en dan, volgens zijn buren, te veel fluit.
Oud 23-04-2013, 18:32
Verwijderd
Nee, ik ben begeleidster van verstandelijk gehandicapten van laag niveau. Per augustus verpleegkundige in opleiding!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Citaat:
Oh is dat zo? Jeej.
Yup!
er was ineens een groeps-whatsappje waarin stond "Wanneer begint de derde helft? Ik ben er klaar voor!" (hij is bij 't voetballen in de rust ingestort) en daarna kwamen er nog wat grappen over hand- en spandiensten van de verpleegster.
Verwijderd
Citaat:
En dit, uiteraard!
Oud 23-04-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:

Tvp
Oud 23-04-2013, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Jajaja, fantastisch he Er is ook een aflevering met een conflict rondom een man die de hele tijd vrolijk is en dan, volgens zijn buren, te veel fluit.
Link!! Ik vind Probleemwijken ook zo'n pracht van een 90's cultprogramma.
Oud 23-04-2013, 18:41
Verwijderd
Tjongejonge, dat die mensen echt (hebben) bestaan Wat een goede wereld is dit toch.
Oud 23-04-2013, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Beste serie ooit ja <3
Oud 23-04-2013, 18:54
Verwijderd

Ook vrij geestig trouwens
Oud 23-04-2013, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ik was al aan het zoeken, maar hij staat zo te zien niet meer online Je hebt wel Bonje met de Buren, dat is de recentere reboot.
Oud 23-04-2013, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik ben begeleidster van verstandelijk gehandicapten van laag niveau. Per augustus verpleegkundige in opleiding!

Citaat:
Yup!
er was ineens een groeps-whatsappje waarin stond "Wanneer begint de derde helft? Ik ben er klaar voor!" (hij is bij 't voetballen in de rust ingestort) en daarna kwamen er nog wat grappen over hand- en spandiensten van de verpleegster.
Oud 23-04-2013, 19:12
Verwijderd
Ik heb ook iets leuks, trouwens. Vandaag las ik dat het tijdschrift waar ik onlangs iets voor schreef een oplage heeft van 50.000.

Oud 23-04-2013, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook iets leuks, trouwens. Vandaag las ik dat het tijdschrift waar ik onlangs iets voor schreef een oplage heeft van 50.000.

[afbeelding]
Welk dan?

Nomnomnom. Gevulde pasta met uit en venkel en kaas en crème freche.
Oud 23-04-2013, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Welk dan?

Nomnomnom. Gevulde pasta met uit en venkel en kaas en crème freche.
Deze. Het is een pilot-uitgave dus ik had eerder 5k dan 50k verwacht.
Oud 23-04-2013, 19:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die Buren-aflevering
Oud 23-04-2013, 19:35
Miekje*
Miekje* is offline
Tijd voor een rustgevend kopje thee *rooibosthee en groene thee met lavendel in topic zet*
Oud 23-04-2013, 19:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
00's bedoel je!
Oud 23-04-2013, 19:37
Verwijderd
Mijn groente-kaascarré bestaat voor 39% uit groente en voor 18% uit kaas.

Dat is ongeveer de helft.
Oud 23-04-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Oh leuk!
Oud 23-04-2013, 19:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Tijd voor een rustgevend kopje thee *rooibosthee en groene thee met lavendel in topic zet*
Mjammie *gooit nog wat chocolaatjes het topic in*
Oud 23-04-2013, 19:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Tof!
Oud 23-04-2013, 19:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mjammie *gooit nog wat chocolaatjes het topic in*
Ik pik een kopje thee en een chocolaatje. /Dipje
Oud 23-04-2013, 19:45
Verwijderd
wij zijn verliefd geworden op een huis en we hebben een date met een makelaar geregeld. Vanmiddag al schaamteloos naar binnen zitten gluren daar. Het is wel een krot waar overduidelijk een bejaarde in heeft gewoond, maar daar zien we doorheen.
Oud 23-04-2013, 19:46
Verwijderd
Citaat:
00's bedoel je!
Ja ik bedoel 00's inderdaad. 2005 zelfs zie ik nu. Maar in die wijken lopen ze wel een jaar of 10 achter de feiten aan, dus vandaar mijn verwarring.

Wat een mongolen zijn de 3 J's zeg, teringjantje.
Oud 23-04-2013, 19:47
Verwijderd
Op fokforum heb je een heel subfora dat gaat over klussen en er zijn allemaal mensen die hun eigen projecten (als in, huizen verbouwen enzo) daar op zetten. Het is een beetje zoals die Engelse programma's van mensen die huizen zoeken enzo
Oud 23-04-2013, 19:48
Verwijderd
Even The Doors verkrachten.
Oud 23-04-2013, 19:50
Verwijderd
het gebeurt niet vaak dat ik enthousiast ben over een huis trouwens. Anne heeft me er al miljoenen laten zien die ik allemaal heb afgewezen.
Carn
Carn is offline
Ja, dat was nogal een overbodige renditie.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een nieuwsitem, de baard van Hugo Borst gaat eraf. Vergeet Boston, vergeet de Kroning, maak plaats voor de baard van Hugo Borst! Die eraf gaat.
Oud 23-04-2013, 19:51
Verwijderd
en wow para, 50000 lezers
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten