| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Uomi: De kort door de bocht uitleg is dit: Met diffusion MRI meet je lokaal de diffusie van watermoleculen in de hersenen. Aan het diffusiepatroon kun je zien waar het water vrij kan gaan en waar de begrenzingen zijn. Dit is in het bijzonder handig voor het lokaliseren van fiber tracts. Diffusie MRI wordt dus gebruikt om anatomische connectiviteit tussen gebieden te laten zien. Dit zegt niets over de activiteit. Voor zover ik weet kun je dat met diffusion weighted MRI niet meten.
Edit: Oh en er is eigenlijk een nuance-verschil tussen diffusion weighted MRI (dw-MRI) and diffusion tensor imaging (DTI), wat invloed heeft op waar het voor gebruikt wordt. Maar in beide gevallen wordt de diffusie van de watermoleculen gemeten en gaat het om een structurele scan en niet om activiteit van neurons.
Laatst gewijzigd op 23-04-2013 om 18:27. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb wel iets leuks! Vind ik. Gisterochtend op het werk was een normaal heel opstandige moeilijke agressieve vrouw super goed gehumeurd! Ik kreeg kusjes en knuffels en ze kletste er vrolijk op los. Ze liep ook heel goed, iets wat normaal biet zo goed gaat 's ochtends. Ze zat op het toilet en begon hele dikke stinkende vieze winden te laten. Toen ze daarmee klaar was, applaudisseerde ze voor zichzelf en riep heel hard "goed gedaan, grote meid!"
ik kwam niet meer bij van het lachen.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Oke, een positieve noot van mij dan. Ik ontdekte dit en vond het een van de mooiste dingen die ik ooit zag:
http://www.youtube.com/watch?v=BhEwNdKJ8wM |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben je verpleegster of bejaardeverzorgster of?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is ook een aflevering met een conflict rondom een man die de hele tijd vrolijk is en dan, volgens zijn buren, te veel fluit.
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() er was ineens een groeps-whatsappje waarin stond "Wanneer begint de derde helft? Ik ben er klaar voor!" (hij is bij 't voetballen in de rust ingestort) en daarna kwamen er nog wat grappen over hand- en spandiensten van de verpleegster. ![]() ![]()
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd