Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2013, 21:32
Verwijderd
Allemachtig, stelletje amateurs
Advertentie
Oud 23-04-2013, 21:32
Verwijderd
Helicopter dick, hellooooo.
Oud 23-04-2013, 21:32
Verwijderd
Haha ik ben nog steeds na aan het denken over die helicopter van Klaverhap
Oud 23-04-2013, 21:33
Rationeel
Rationeel is offline
Vrijwilligers mogen zich inschrijven per PM!

Laatst gewijzigd op 23-04-2013 om 21:51.
Oud 23-04-2013, 21:33
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
He maar, dan heb je dus de helicoptermove, maar dan wil ik niet weten hoe het straalvliegtuig moet
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 23-04-2013, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Helicopter dick, hellooooo.
Als in: gewoon meatspin? Pfff.
Oud 23-04-2013, 21:34
Verwijderd
Maar dan snap ik de eventuele rol van Jillian niet
Oud 23-04-2013, 21:37
Verwijderd
Een paar uur patroontekenen en knippen. Ik zie nog steeds allemaal lijntjes Als ik al geen lenzen had, dan zou ik ze nu kunnen aanschaffen. Het was zo'n patroon uit een naaiboekje, met alle stukken in alle maten door elkaar op één blad.

Citaat:
Ik laat niks over mijn hand lopen, alleen lieveheersbeestjes
Ik vind lieveheersbeestjes echt heel smerig, op de kleuterschool hadden we een pleintje met bosjes die die beesten met honderden aantrokken. Maar op dat pleintje werd ook geparkeerd. En dat pleintje was dus altijd heel erg geel van geplette beestjes. En misschien was het niet zo dramatisch, maar als kleuter heeft dat behoorlijk indruk gemaakt op me blijkbaar

Citaat:
Ik had het niet specifiek over ziektes, dat is natuurlijk een geval apart, maar om daarnaast nog een half topic te vullen met een lamme arm en buikpijn lijkt me zowel de genezing als de sfeer niet bevorderen. Je kunt ook in geklaag blijven hangen. Ik begrijp bijvoorbeeld ook dat sommige mensen in het lucht-je-hart-topic echte problemen hebben, en het oprecht nodig hebben om daarover te praten, maar dat betekent nog niet dat iedereen het wil lezen.
Tering, lees er dan overheen zeg, ik lees ook over jouw zure geneuzel heen als het me niet boeit. We hebben mensen die zich laten bannen omdat het teveel over eten ging, het valt me nog mee dat we geen banaanvragen hebben omdat we het zo lang over enge spinnen hebben gehad!
Ik blijf niet ergens in hangen, ik praat gewoon over wat er gebeurt op een dag. Ik heb ook iets over Japanners gezegd en iets gevraagd over Facebook, maar daar gaat niemand over door, over mijn arm en andere dingen wel, ja het is wel logisch dat ik daar dan op terug reageer. En misschien dat jouw lichaam precies doet wat je wil, wees daar dan extra blij mee.
Oud 23-04-2013, 21:39
Verwijderd
Goed, werkgroep er door gejaagd in belachelijk tempo Ben benieuwd, maar ik heb nog tijd voor Yoga Meltdown Hoe lang duurt ie Klaverhap?
Oud 23-04-2013, 21:40
Verwijderd
35 min
Oud 23-04-2013, 21:43
Verwijderd
Oke, even een puike yoga-outfit fixen en dan ga ik ervoor
Oud 23-04-2013, 21:44
Verwijderd
Wat draag je bij yoga?
Oud 23-04-2013, 21:45
Verwijderd
Oh een exscharrel zat blijkbaar in Take me out vanavond. Ik weet niet of ik wel of niet wil kijken
Oud 23-04-2013, 21:45
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat ik een legging aan moet /uitstel
Oud 23-04-2013, 21:45
Verwijderd
KLAVERHAP RED ME MET JE ALMACHTIGE YOGAKENNIS
Oud 23-04-2013, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Wat draag je bij yoga?
Yogapants!

Al denk ik eerder aan losse dingen, maar ik heb nog nooit yoga gedaan.
Oud 23-04-2013, 21:46
Verwijderd
Lieveheersbeestjes zijn echt kksmerig inderdaad. Net als vlinders.

Spoiler


Spinnen zijn tenminste eerlijk over hun insectenstatus.
Oud 23-04-2013, 21:50
Verwijderd
iig blote voeten en verder gewoon je shredoutfit i'd say
Ads door Google
Oud 23-04-2013, 21:51
Verwijderd
Ja vlinders waarom zijn mensen massaal vlinderfan. denk die vleugels eens weg and smell the coffee ;(
Oud 23-04-2013, 21:52
Verwijderd
Citaat:
iig blote voeten en verder gewoon je shredoutfit i'd say
en vooral niet stiekem je sokken aanhouden omdat je denkt lekker warm. want dan glijd je uit.
Oud 23-04-2013, 21:52
Verwijderd
En succes met de chaturanga push ups, die zijn echt ONMOGELIJK
Oud 23-04-2013, 21:53
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Als reactie op umberto: sorry als ik teveel zeur. Ik maak op een dag niets anders mee dan wat om ziekte draait op dit moment. Ik probeer vooral het positieve te benadrukken, maar dan nog praat ik inderdaad vooral over ziek-zijn. Over schredden kan ik niet meepraten, over seks ook niet Over liefheersbeestjes wil ik zeggen dat ik die wel leuk vind.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 23-04-2013, 21:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Als in: gewoon meatspin? Pfff.
Neeeee. .sann heeft mij er ooit een filmpje van laten zien.

Zij op handen en knieën en hij er in doggie achterop/bovenop. Dan hij handjes en voetjes in de lucht en proberen te spinnen!

Oud 23-04-2013, 21:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja vlinders waarom zijn mensen massaal vlinderfan. denk die vleugels eens weg and smell the coffee ;(
Omdat kleurtjes. Maar als een vliegend beest bruin is, issie ineens vies. Een mot motten de mensen niet!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-04-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Neeeee. .sann heeft mij er ooit een filmpje van laten zien.

Zij op handen en knieën en hij er in doggie achterop/bovenop. Dan hij handjes en voetjes in de lucht en proberen te spinnen!

WAT Maardan moet ze wel echt in downward dog, anders kan dat toch toch helemaal nieeeeet
Advertentie
Oud 23-04-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ja vlinders waarom zijn mensen massaal vlinderfan. denk die vleugels eens weg and smell the coffee ;(
Ja, precies. Ik heb er zelfs ooit een toelichtend plaatje bij getekend:

Oud 23-04-2013, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Omdat kleurtjes. Maar als een vliegend beest bruin is, issie ineens vies. Een mot motten de mensen niet!
omg racisme
Oud 23-04-2013, 21:56
Verwijderd
Ik moet die linker nog een stukje blijer maken, eigenlijk. MAAR JAAAA.
Oud 23-04-2013, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies. Ik heb er zelfs ooit een toelichtend plaatje bij getekend:

[afbeelding]
hoe mooi en treffend <3
Oud 23-04-2013, 21:57
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja, precies. Ik heb er zelfs ooit een toelichtend plaatje bij getekend:

[afbeelding]
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 23-04-2013, 21:58
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
WAT Maardan moet ze wel echt in downward dog, anders kan dat toch toch helemaal nieeeeet
Het lijkt me dan ook geen makkelijke opgave...
Oud 23-04-2013, 21:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mensen, ik wil even mijn dilemma van de dag kwijt:
M'n dudes willen voor koninginnedag naar een festival in Roffa, maar ik twijfel of ik mee zal gaan. Eén van hun zei al dat 'ie alleen ging omdat het grietje van afgelopen zaterdag ook gaat, bij een andere heb ik ook een beetje dat gevoel, en toen ik het filmpje bekeek van het feest vorig jaar zag ik alleen maar een bepaald soort hippe, mooie mensen. Ik heb geen zin om er weer als enige chick een beetje bij te staan en genegeerd te worden terwijl zij flirten met dronken smatjes.
Wat zouden jullie doen?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-04-2013, 21:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, precies. Ik heb er zelfs ooit een toelichtend plaatje bij getekend:

[afbeelding]
Omg, dat is awesome!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-04-2013, 21:59
Verwijderd
Motten vind ik wel lief.



Koetsjiekoee.
Oud 23-04-2013, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Mensen, ik wil even mijn dilemma van de dag kwijt:
M'n dudes willen voor koninginnedag naar een festival in Roffa, maar ik twijfel of ik mee zal gaan. Eén van hun zei al dat 'ie alleen ging omdat het grietje van afgelopen zaterdag ook gaat, bij een andere heb ik ook een beetje dat gevoel, en toen ik het filmpje bekeek van het feest vorig jaar zag ik alleen maar een bepaald soort hippe, mooie mensen. Ik heb geen zin om er weer als enige chick een beetje bij te staan terwijl zij flirten met dronken smatjes.
Wat zouden jullie doen?
Ja dat klinkt niet zo gezellig. Heb je een alternatief?
Oud 23-04-2013, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Motten vind ik wel lief.

[afbeelding]


Koetsjiekoee.
oh god
Ads door Google
Oud 23-04-2013, 22:00
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mensen, ik wil even mijn dilemma van de dag kwijt:
M'n dudes willen voor koninginnedag naar een festival in Roffa, maar ik twijfel of ik mee zal gaan. Eén van hun zei al dat 'ie alleen ging omdat het grietje van afgelopen zaterdag ook gaat, bij een andere heb ik ook een beetje dat gevoel, en toen ik het filmpje bekeek van het feest vorig jaar zag ik alleen maar een bepaald soort hippe, mooie mensen. Ik heb geen zin om er weer als enige chick een beetje bij te staan en genegeerd te worden terwijl zij flirten met dronken smatjes.
Wat zouden jullie doen?
Kun je nog iemand meevragen?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 23-04-2013, 22:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
omg racisme
Ja, zo zijn mensen! Stinklijers!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-04-2013, 22:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja vlinders waarom zijn mensen massaal vlinderfan. denk die vleugels eens weg and smell the coffee ;(
Ja, vlinders zijn nasty man. Er kwam ooit een op me zitten en toen vond ik het awesome, tot ik recht in zijn ogen keek en een trauma opliep nu vind ik vlinders alleen nog leuk als ze vliegen, want dat geeft een zomergevoel, maar verder moeten ze oppleuren lieveheersbeestjes (ik schrijf altijd lieveheerst) moet je ook niet van te dichtbij bekijken. Als ze zo over je hand lopen, zijn ze hartstikke leuk. Tot ze gaan vliegen en je je realiseert dat het een insect is
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-04-2013, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, vlinders zijn nasty man. Er kwam ooit een op me zitten en toen vond ik het awesome, tot ik recht in zijn ogen keek en een trauma opliep
Oud 23-04-2013, 22:03
Verwijderd
Ik ben na 10 minuten gestopt want ik vind het saai en langzaam en zwaar en kut Overmogen even ripped proberen.
Oud 23-04-2013, 22:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja dat klinkt niet zo gezellig. Heb je een alternatief?
Citaat:
Kun je nog iemand meevragen?
Nee, dit is mijn vaste vriendengroepje. M'n beste vriendin woont niet meer in Nederland, dus die kan niet mee.
Ik ken natuurlijk wel wat andere mensen, maar die kennen mijn vriendengroep niet en hebben wrs al plannen met hun eigen vriendengroep.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-04-2013, 22:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb trouwens een leuk avondje gehad. Mijn beste vriendin zei dat ik net 5 moest aanzetten en ik wist gelijk dat het over onze film ging, zo ongeveer het enige dat wij gemeen hebben met elkaar. En toen hebben we op Facebook samen met de film mee zitten lullen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-04-2013, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Mensen, ik wil even mijn dilemma van de dag kwijt:
M'n dudes willen voor koninginnedag naar een festival in Roffa, maar ik twijfel of ik mee zal gaan. Eén van hun zei al dat 'ie alleen ging omdat het grietje van afgelopen zaterdag ook gaat, bij een andere heb ik ook een beetje dat gevoel, en toen ik het filmpje bekeek van het feest vorig jaar zag ik alleen maar een bepaald soort hippe, mooie mensen. Ik heb geen zin om er weer als enige chick een beetje bij te staan en genegeerd te worden terwijl zij flirten met dronken smatjes.
Wat zouden jullie doen?
Maar voel je je dan one of the guys of ben je gefriendzoned? Want in het eerste geval zou je er hetzelfde naar kunnen kijken als wanneer je met vriendinnen uitgaat die met mannen flirten. In het tweede geval is het lastiger.
Oud 23-04-2013, 22:04
Verwijderd
Citaat:
oh god
Helpt het als je 'm een beetje op kat-formaat voorstelt, of maakt dat dingen juist erger?
Oud 23-04-2013, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Helpt het als je 'm een beetje op kat-formaat voorstelt, of maakt dat dingen juist erger?
ERGER. dan zou hij alleen doen alsof hij een aaibaar onschuldig zoogdier is. een wolf in schaapskleren.
Oud 23-04-2013, 22:10
Verwijderd
Ik helikopter graag
Oud 23-04-2013, 22:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar voel je je dan one of the guys of ben je gefriendzoned? Want in het eerste geval zou je er hetzelfde naar kunnen kijken als wanneer je met vriendinnen uitgaat die met mannen flirten. In het tweede geval is het lastiger.
Nou ja, ik ga weinig uit met vriendinnen en als ik dat wel doe zijn die nooit keihard aan het flirten. Ik ben altijd al 'one of the guys' geweest, maar straal genegeerd worden is gewoon niet tof. Het is idd keihard friendzonen en zeker van 1 bepaald persoon vind ik dat vrij pijnlijk.
Het komt ook wel vaker voor dat vrienden ineens totaal geen aandacht meer hebben voor mij als er een ander vrouwmens in de buurt is. Ik krijg dan het gevoel dat ik er niet toe doe en dat ik minderwaardig ben aan andere vrouwen en dat is ronduit kut. Zo'n onzekere miep wil ik ook helemaal niet zijn, maar ja, wat doe je eraan he.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-04-2013, 22:11
Verwijderd
Als ik het zo hoor, zou ik niet meegaan, Trimm.
Oud 23-04-2013, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Mensen, ik wil even mijn dilemma van de dag kwijt:
M'n dudes willen voor koninginnedag naar een festival in Roffa, maar ik twijfel of ik mee zal gaan. Eén van hun zei al dat 'ie alleen ging omdat het grietje van afgelopen zaterdag ook gaat, bij een andere heb ik ook een beetje dat gevoel, en toen ik het filmpje bekeek van het feest vorig jaar zag ik alleen maar een bepaald soort hippe, mooie mensen. Ik heb geen zin om er weer als enige chick een beetje bij te staan en genegeerd te worden terwijl zij flirten met dronken smatjes.
Wat zouden jullie doen?
Gaan en zelf scoren. Je hebt borsten dus dat lukt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.