Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2013, 02:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ludo tegen Bassie en Adriaan: Ik vind je geweldig! En jou ook, ik heb al je puzzels!

Godverdomme, Pittige tijden is echt nog steeds grappig
Ik heb er een DVD van volgens mij. Na een tijdje is het echt niet leuk meer. Too much slechtheid achter elkaar.
er zijn 4 DVD's van.
Oud 26-04-2013, 02:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vinden jullie die plaaggeest ook zo scary?
Oud 26-04-2013, 02:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vinden jullie die plaaggeest ook zo scary?
Neuh. Die kerel kende ik al van iets anders, dus ik vond 'm toen al niet eng. Maar eigelijk is't toch gewoon een ontsnapte Brabander met een carnavalspakje?
Oud 26-04-2013, 02:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik dacht even aan Hans Otjes, maar dat was die groene kerel...
Oud 26-04-2013, 02:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb er een DVD van volgens mij. Na een tijdje is het echt niet leuk meer. Too much slechtheid achter elkaar.
er zijn 4 DVD's van.
Amg piraat heeft alleen deel 4. B&A staat wel in de download, gewoon om het even te checken. Maar zoals het er nu uitziet, kan ik beter voor de tv gaan zitten wachten tot het langskomt, want het is allemaal nogal langzaam
Oud 26-04-2013, 02:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Neuh. Die kerel kende ik al van iets anders, dus ik vond 'm toen al niet eng. Maar eigelijk is't toch gewoon een ontsnapte Brabander met een carnavalspakje?
Nee joh, kijk wat een engnek die dude is!

Met zijn freaky hamsterwangen

Overigens fokt Google met me, want ik kwam IT tegen en Justin Bieber
Oud 26-04-2013, 02:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh hier, vanaf 3:30, rest is onzin over andere onzin.

Dat lachje deed het hem ook wel. Ik word er nu nog naar van dus nou goed, slaaptijd. Kusjes.
Oud 26-04-2013, 03:20
Verwijderd
Heuj Maarten
Oud 26-04-2013, 04:34
Verwijderd
Citaat:
Aww, '98. Als dat z'n geboortejaar is dan hebben jullie een vijftienjarige zijn zakgeld afgetroggeld.

Moet-ie zich maar niet in de grote mensen-wereld begeven waar dat niet toegestaan is. Hij speelde echt als een malloot trouwens
Oud 26-04-2013, 06:56
Verwijderd
Citaat:
Is deze hier al voorbij gekomen?

https://www.youtube.com/watch?v=qnydFmqHuVo
We hebben nu Youtubetags

En ik geloof dat ik hem hier inderdaad al heb gezien en al heel vaak op FB.
Oud 26-04-2013, 06:56
Verwijderd
Citaat:

Moet-ie zich maar niet in de grote mensen-wereld begeven waar dat niet toegestaan is. Hij speelde echt als een malloot trouwens
Oud 26-04-2013, 07:01
Verwijderd
Of 'zij', trouwens. Voor ik weer de gebeten hond ben 'Boehoehoe vooroordelen!!!1!!2' of 'Vrouwen staan niet alleen in de keuken HAUWWRRR!!!!' EN ALLES.
Oud 26-04-2013, 07:05
Verwijderd
Eh?

Hier staan wel een paar leuke dingen tussen ^^
http://www.buzzfeed.com/daves4/what-...ng-to-be-a-dru
Oud 26-04-2013, 07:08
Verwijderd
Die noobstick met ex-fiches! Ik noemde het gemakshalve een 'hem'. Dat is me al vaker duur komen te staan door mensjes die geen kans onbenut laten open deuren in te trappen

Oud 26-04-2013, 07:08
Verwijderd
sam heeft 'doe eens raar met je haar' dag op school. Hij heeft heel veel mini staartjes en spuitkleuren erin. Heel leuk staat het
Oud 26-04-2013, 07:12
Verwijderd
Foto!
Oud 26-04-2013, 07:14
Verwijderd
ik ben te lui om te uploaden maar ik zal het je whatsappen
Oud 26-04-2013, 07:16
Verwijderd
done, en nu ga ik weer verder slapen want ik heb mijn nacht weer gevuld met mijn nieuwe dingetje: prank video's van koppels kijken. DOEI.
Oud 26-04-2013, 07:16
Verwijderd
Oud 26-04-2013, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Die noobstick met ex-fiches! Ik noemde het gemakshalve een 'hem'. Dat is me al vaker duur komen te staan door mensjes die geen kans onbenut laten open deuren in te trappen

Dat had ik in de gaten Maar voor zover ik weet zitten er hier toch geen mensjes die zo zouden reageren?

Citaat:
sam heeft 'doe eens raar met je haar' dag op school. Hij heeft heel veel mini staartjes en spuitkleuren erin. Heel leuk staat het
<3

Citaat:
Foto!
Idd!
Oud 26-04-2013, 07:21
Verwijderd
Citaat:
ik ben te lui om te uploaden maar ik zal het je whatsappen
Hmpf.

Als ik op L&R kijk, vraag ik me af hoe wij vroeger toch maar liefjes kregen zonder de hulp van het alwetende internet. Al waren er toen wel liefdesrubrieken in de 'boekjes' natuurlijk.
Oud 26-04-2013, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Dat had ik in de gaten Maar voor zover ik weet zitten er hier toch geen mensjes die zo zouden reageren?
Nou heb ik er natuurlijk een handje van her en der schromelijk te overdrijven. Dat gezegd hebbende; ik ben geen verrader
Oud 26-04-2013, 08:11
Verwijderd
Citaat:
Nou heb ik er natuurlijk een handje van her en der schromelijk te overdrijven. Dat gezegd hebbende; ik ben geen verrader
Goh

En 'Ik ben geen verrader' <3 Dat is het standaard antwoord van mijn ouders als ik vragen stel over dingen waar ik niks mee te maken heb of gewoon als ze willen grappen
Alleen is het dan 'Iech bin geine verraojer!' ongeveer.
Oud 26-04-2013, 08:29
Verwijderd

Each morning, like clockwork, they board the subway, off to begin their daily routine amidst the hustle and bustle of the city.

But these aren’t just any daily commuters. These are stray dogs who live in the outskirts of Moscow Russia and commute on the underground trains to and from the city centre in search of food scraps.

Then after a hard day scavenging and begging on the streets, they hop back on the train and return to the suburbs where they spend the night.

Experts studying the dogs, who usually choose the quietest carriages at the front and back of the train, say they even work together to make sure they get off at the right stop – after learning to judge the length of time they need to spend on the train.

Scientists believe this phenomenon began after the Soviet Union collapsed in the 1990s, and Russia’s new capitalists moved industrial complexes from the city centre to the suburbs.

Dr Andrei Poiarkov, of the Moscow Ecology and Evolution Institute, said: “These complexes were used by homeless dogs as shelters, so the dogs had to move together with their houses. Because the best scavenging for food is in the city centre, the dogs had to learn how to travel on the subway – to get to the centre in the morning, then back home in the evening, just like people.”

Dr Poiarkov told how the dogs like to play during their daily commute. He said: “They jump on the train seconds before the doors shut, risking their tails getting jammed. They do it for fun. And sometimes they fall asleep and get off at the wrong stop.”

The dogs have also amazingly learned to use traffic lights to cross the road safely, said Dr Poiarkov. And they use cunning tactics to obtain tasty morsels of shawarma, a kebab-like snack popular in Moscow.

With children the dogs “play cute” by putting their heads on youngsters’ knees and staring pleadingly into their eyes to win sympathy – and scraps.

Dr Poiarkov added: “Dogs are surprisingly good psychologists.”

tl;dr FUCK YOU, dit is awesome.

Linky linky! En nog maar eentje, clicketyclickz0r Diertjes
Oud 26-04-2013, 08:33
Verwijderd
<3

En dat doet me er aan denken, vorige week heb ik een kraai een langsrijdende auto zien gebruiken om een noot te kraken <3 Ik had erover gelezen, nu heb ik het gezien!
Oud 26-04-2013, 09:15
Verwijderd
Goeiemorgen is ben dus net voor niks naar de examentraining geweest. De leraar zei: hier het examen en maak maar.
Oud 26-04-2013, 09:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
[afbeelding]

Each morning, like clockwork, they board the subway, off to begin their daily routine amidst the hustle and bustle of the city.

But these aren’t just any daily commuters. These are stray dogs who live in the outskirts of Moscow Russia and commute on the underground trains to and from the city centre in search of food scraps.

Then after a hard day scavenging and begging on the streets, they hop back on the train and return to the suburbs where they spend the night.

Experts studying the dogs, who usually choose the quietest carriages at the front and back of the train, say they even work together to make sure they get off at the right stop – after learning to judge the length of time they need to spend on the train.

Scientists believe this phenomenon began after the Soviet Union collapsed in the 1990s, and Russia’s new capitalists moved industrial complexes from the city centre to the suburbs.

Dr Andrei Poiarkov, of the Moscow Ecology and Evolution Institute, said: “These complexes were used by homeless dogs as shelters, so the dogs had to move together with their houses. Because the best scavenging for food is in the city centre, the dogs had to learn how to travel on the subway – to get to the centre in the morning, then back home in the evening, just like people.”

Dr Poiarkov told how the dogs like to play during their daily commute. He said: “They jump on the train seconds before the doors shut, risking their tails getting jammed. They do it for fun. And sometimes they fall asleep and get off at the wrong stop.”

The dogs have also amazingly learned to use traffic lights to cross the road safely, said Dr Poiarkov. And they use cunning tactics to obtain tasty morsels of shawarma, a kebab-like snack popular in Moscow.

With children the dogs “play cute” by putting their heads on youngsters’ knees and staring pleadingly into their eyes to win sympathy – and scraps.

Dr Poiarkov added: “Dogs are surprisingly good psychologists.”

tl;dr FUCK YOU, dit is awesome.

Linky linky! En nog maar eentje, clicketyclickz0r Diertjes
<333333

Citaat:
<3

En dat doet me er aan denken, vorige week heb ik een kraai een langsrijdende auto zien gebruiken om een noot te kraken <3 Ik had erover gelezen, nu heb ik het gezien!
Ah awesome, dat heb ik ook gelezen
Oud 26-04-2013, 09:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Awhhhh die honden!
Oud 26-04-2013, 10:05
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hmmm, ik ben snipverkouden of ik heb spontaan hooikoorts ontwikkeld En ik weet ook niet of ik slecht geslapen heb doordat ik met minder pillen probeer te slapen, of dat ik gewoon wakker lag omdat ik verkouden was
Wat een lastige levensvragen weer!
Oud 26-04-2013, 10:06
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Haat aan smilies die op de volgende regel vallen!
Oud 26-04-2013, 10:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Gaan jullie eigenlijk iets speciaals doen met Koninginnedag?
Oud 26-04-2013, 10:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Neuh. Althans, nóg niet. Ik denk dat ik wat over de vrijmarkt ga lopen.
Oud 26-04-2013, 10:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik ga mooi naar Duitsland.
Oud 26-04-2013, 10:16
Verwijderd
Nooit hebben we iets gedaan. Ja voor de tv hangen maar meer ook niet. als het mooi weer is wilt mijn moeder iets leuks gaan doen. Maar waarschijnlijk is ze er te lui voor.
Oud 26-04-2013, 10:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En ga je de abdicatie kijken op tv?
Oud 26-04-2013, 10:17
Verwijderd
Ja, zolang het niet saai wordt. Anders ga ik gewoon met vrienden ergens heen.
Oud 26-04-2013, 10:19
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het verschil tussen Koninginnedag in Limburg en Utrecht vond ik verbazingwekkend groot. In Limboland wordt er wel iets van gevierd, maar in Utrecht is het echt een groot feest. In Limburg kennen ze Koninginnenacht ook niet. Koninginnenacht is het carnaval van de randstad denk ik.
Oud 26-04-2013, 10:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik ga mooi naar Duitsland.
Vroeger vluchtte ik ook met mijn ouders het land uit tijdens carnaval.
Oud 26-04-2013, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Het verschil tussen Koninginnedag in Limburg en Utrecht vond ik verbazingwekkend groot. In Limboland wordt er wel iets van gevierd, maar in Utrecht is het echt een groot feest. In Limburg kennen ze Koninginnenacht ook niet. Koninginnenacht is het carnaval van de randstad denk ik.
Ik was ook verbijsterd ik ging eerst de 29e richting stad en toen bleek daar vanaf 18u 24 uur lang vrijmarkt te zijn gewoon al vanaf de molen naar de stad
Oud 26-04-2013, 10:33
Verwijderd
Met carnaval vlucht ik ook liever.
Oud 26-04-2013, 10:35
Verwijderd
Citaat:
haha ja! Ik woon nog niet eens in Utrecht maar ben van noord Limburg naar het oosten verhuisd en het is de eerste keer dat ik koninginnedag hier vier. Ik ben gewend aan een marktplein met vijftien mama's in een witte legging die al hun vergane speelgoed en puzzels willen verkopen, en later een rockcafé waar punk- en rockabillybandjes de hele dag muziek maken en veel zatte mensen. Meer niet. Nu komt mijn zusje deze kant op en moet mijn vriendje optreden en k verwachtte een soort koopzondag-drukte met wat podia waar muziek gemaakt wordt. Maar toen zei mijn vriendje dat het ebt heel druk is, je-kunt-over-de-koppen-lopen, zo druk. Nu ben ik dus wel heel benieuwd!
Oud 26-04-2013, 10:36
Verwijderd
Doei ik ga lunchen met mijn lieve oudjes.
Oud 26-04-2013, 10:36
Verwijderd
En omg, ik heb vers sinaasappelsap met kaneel en oranjebloesemwater en rietsuiker <3
Oud 26-04-2013, 10:41
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
haha ja! Ik woon nog niet eens in Utrecht maar ben van noord Limburg naar het oosten verhuisd en het is de eerste keer dat ik koninginnedag hier vier. Ik ben gewend aan een marktplein met vijftien mama's in een witte legging die al hun vergane speelgoed en puzzels willen verkopen, en later een rockcafé waar punk- en rockabillybandjes de hele dag muziek maken en veel zatte mensen. Meer niet. Nu komt mijn zusje deze kant op en moet mijn vriendje optreden en k verwachtte een soort koopzondag-drukte met wat podia waar muziek gemaakt wordt. Maar toen zei mijn vriendje dat het ebt heel druk is, je-kunt-over-de-koppen-lopen, zo druk. Nu ben ik dus wel heel benieuwd!
enschede? Daar is het best druk op koninginnedag ja, ben er nu 2 koninginnedagen geweest, best oke maar net niet helemaal my cup of tea.
Misschien ook eens koningennenacht proberen...? Eerst wat mensen zien te fixen daarvoor
Oud 26-04-2013, 10:42
Verwijderd
Wie kan mij vertellen hoe het weer in de buurt van Nijmegen nu is, want ik snap er niks meer van. Ik zeik niet graag over het weer, het is het weer maar, ik weet alleen niet meer wat ik aan moet trekken.

Gisteren stikte ik van de hitte (25 graden ofzo) omdat we fris begonnen waren en ik toch wat meer aan had getrokken. Vanmorgen begonnen we met zon, ik trek een rokje aan, het begint te regenen, buiten voelt het koud, ik check voor een keer de weersvoorspelling rond Nijmegen: 11 graden met regen ofzo. Geen rokjesweer, dus ik verander naar een broek. Ik ga naar de markt om nog wat dingen te halen, ik vertrek in miezerig fris weer en ben blij dat ik een zomerjas draag, nog geen half uur later kom ik puffend thuis in volle zon en niet wetend hoe ik het heb van de warmte. Wat is dit en wat moet ik nou?
Oud 26-04-2013, 10:45
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
In Zwolle is het momenteel in elk geval erg regenachtig en ik heb niet de indruk dat dat in Nijmegen anders is. Als ik de radarbeelden zo zie heb ik trouwens wel het idee dat het in de loop van de dag droog gaat worden.

Laatst gewijzigd op 26-04-2013 om 10:53.
Oud 26-04-2013, 10:48
Verwijderd
Citaat:
enschede? Daar is het best druk op koninginnedag ja, ben er nu 2 koninginnedagen geweest, best oke maar net niet helemaal my cup of tea.
Misschien ook eens koningennenacht proberen...? Eerst wat mensen zien te fixen daarvoor
Ik ben er dus nog noot geweest op koninginnedag. En we zien wel, mijn zusje komt deze kant op en misschien belanden we wel op het terras of hangen we een uurtje -tijdens het concert van mijn vriendje- daar rond en gaan we weer naar huis. We zien wel. Misschien gaan we inderdaad koninginnenacht nog even kijken, maar ook dat zien we wel. Zuslief is twee keer eerder hier geweest en we zijn twee keer op de bank beland met een fles wijn, een doos nagellak en hele slechte tv.
Oud 26-04-2013, 10:59
Verwijderd
Citaat:
In Zwolle is het momenteel in elk geval erg regenachtig en ik heb niet de indruk dat dat in Nijmegen anders is. Als ik de radarbeelden zo zie heb ik trouwens wel het idee dat het in de loop van de dag droog gaat worden.
Dank je! Ik weet dat het weer behoorlijk kan verschillen op iets dat eigenlijk niet erg ver uit elkaar ligt. Ik ben hier een keer in volle zomer vertrokken en in Ommen was het storm met pijpenstelen.
Normaal kijk ik ook geen weerberichten omdat ik er niet op vertrouw, enkel bij het kamperen vind ik dat een beetje handig. Ik zie wel op de neerslagradar dat het inderdaad allemaal boven Limburg langs trekt.
Oud 26-04-2013, 11:01
Verwijderd
Dat hondjesverhaal doet me denken aan het verhaal over mussen (?) in Amerika die in van die gemeenschappen leven. De ene mussengemeenschap leerde dat je de dopjes op melkflessen op de veranda's (toen waren die dopjes nog van aluminium of zo) kon doorprikken en dan melk kon drinken. Ineens gingen mussen in heel Amerika dat gedrag vertonen, terwijl ze het nooit van elkaar gezien of geleerd hadden.
Oud 26-04-2013, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Dat hondjesverhaal doet me denken aan het verhaal over mussen (?) in Amerika die in van die gemeenschappen leven. De ene mussengemeenschap leerde dat je de dopjes op melkflessen op de veranda's (toen waren die dopjes nog van aluminium of zo) kon doorprikken en dan melk kon drinken. Ineens gingen mussen in heel Amerika dat gedrag vertonen, terwijl ze het nooit van elkaar gezien of geleerd hadden.
Is dat niet de zwermgedragtheorie ofzo? Ik heb daar iets over gelezen in Mobiel van Stephen King.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten