Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Oh mensen, youtube leidde me eergisteren naar een filmpje van Tim Key en nu zit ik weer keihard te fangirlen en te swoonen. Ik weet niet wat 't is met die man, maar jezus christus, alsie met die stem z'n 'gedichten' voorleest...uuuuugh:
Spoiler
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 26-04-2013 om 16:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Man o man, wat een vreselijk lethargische hangdag
![]()
|||||||||
Citaat:
![]() Overigens is heel graag overdreven, want hij heeft nu een nieuwe knul, hij vindt het alleen prettig dat ik alles al weet en wil me helpen. Maar meer dan 250 per week gaat het echt nevernooit worden en dat is ook echt by far niet genoeg voor 12 uur per dag staan en een half uurtje pauze. Daar zit ik de laatste tijd wel wat meer over na te denken ja. Mutant had het ook al over cursussen, dat is een bezigheid en iets voor op je cv, maar duurt niet 4 jaar en is niet achterlijk duur. Ik denk dat het wel iets is om me op z'n minst in te verdiepen ![]() Citaat:
![]() Ja, dit dacht ik ook al ja. Citaat:
Citaat:
![]() Nou ja, ik hoef niet per se teamleider oid te worden, maar kermis is stilstaan. Ik kan er niet meer ervaring opdoen dan ik al heb. Slaat dat ergens op? Zie mijn reactie op Etmakas. Ik vind MBO misschien ook een beetje eng, denk ik. Ik moet het allemaal zelf betalen en ik ben bang dat ik faal of het toch niks vind of wat dan ook. Ik weet nog steeds niet zeker wat ik wil gaan doen en daarom durf ik ook niet zomaar een opleiding te doen. Oke. Nee, ik gooi er dagelijks minimaal 5 sollicitaties uit, en op alles, 8 uur per week en 32 uur per week (40 uur is er helaas niet). Mijn moeder zegt altijd dat je beter nee tegen 3 dingen kan zeggen dan dat 1 iemand nee tegen jou zegt. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Maar goed nieuws, ik werd gebeld door dat bedrijf van You gotta move (je weet wel, met die gele auto's, Google niet naamzoek) en dit gesprek ging heel goed, ik deed superenthousiast en zij was superenthousiast. Woensdag heb ik een tweede gesprek, ook per telefoon, want zo doen zij dat. Ik ben de komende 4 dagen bezig op de kermis en heb dan ook geen tijd om iets van sollicitaties de deur uit te keilen, maar mijn god, wat hoop ik dat ik het word. Ik wil ook even zeggen dat ik het écht heel fijn vinden dat jullie zo met me meedenken en dat jullie gewoon zeggen wat jullie vinden ![]()
|
|