Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
zo dat zijn de locaties waar je wezen moet ![]() ![]() wat doe je met die beesten, behalve kijken? snijden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind het ook echt supertof inderdaad
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wow tien miljoen jaar! wat ongelooflijk dat dat bewaard is. klinkt interessant! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik zoek een film. ja ik heb gegoogeld.
ik weet alleen nog dat er een jonge negerin in zat die gevangen was genomen door een psycho. Zij probeerde als een jekko te trainen om fit te blijven maar die gek gaf haar steeds spuitjes waardoor ze heel slap werd. Ik weet niet of ik het verzonnen heb maar volgens mij heette ze ook Naomi. En volgens mij was er ook nog een aspect met afgehakte voeten aanwezig. Het liep goed af met haar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
En m'n voedingscentrumstats zijn vandaag ook through the roof
![]() Mijn levensdoel is één dag alles in het groen hebben, dan kan ik vredig sterven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik heb vandaag mijn zusjes en zus uitgenodigd om met koninginnedag hier naar toe naar te komen en mijn zus komt niet en mijn jongste zusje misschien, maar het voelt zó luxe dat ik ze gewoon kan uitnodigen zonder datt ik na hoef te denken over "Oeh past dat wel of gaat dat wel en wat moeten ze dan meenemen en dan moet ik wel opletten dat we de was niet hebben hangen want dan past het niet meer." Zo fijn, ons nieuwe huis <3
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hmmm, ik heb een mooi patroon gevonden voor een boekentas, denk ik
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En even iets heel anders, maar vinden jullie DAH een leuke forumer? Ik weet bij hem nooit of ik hem nou heel sympathiek of een beetje een engnek (dat zei TopDrop ergens in dit topic, dat woord ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|