![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat bedoel ik vat het niet al te persoonlijk op vriend of vriendin hij of zij kan liegen ookal hou je zoveel van hem hij kan liegen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik had niet gevraagd om jou mening maar van mensen die me willen helpen en mijn vraag is mischien overbodig maar jou reactie slaat al helemaal nergens op |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De meeste SOA's worden juist overgedragen door mensen die zich er niet van bewust zijn dat ze de drager ervan zijn, omdat ze denken het nooit met iemand gedaan te hebben die er 1 heeft of had. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet met wat voor personen jullie zoal omgaan maar ik heb nog nooit iemand ontmoet die zich als clean voordoet zonder dat zij een test had gedaan. Wellicht heeft dat meer te maken met jullie sociale omgeving.
Dat, plus het feit dat ik niet zo snel met iemand in het bed duik die te dom is om zoiets simpels te begrijpen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je je niet hebt laten testen kan je niet met 100% zekerheid zeggen dat je clean bent. Zover is duidelijk. Daarom lijkt het me handig om te van te voren te verifiëren of diegene getest is.
Een intelligent (en eerlijk!) persoon (en ik neem voor het gemak maar even aan dat Ingegerd zich doorgaans laat nemen door intelligente personen) zal dus niet beweren dat hij/zij 100% soa vrij is. Wat Guarnere zegt is hoogstens relevant voor random neukertjes na een avondje uit, maar daarbij maakt het mij heel weinig uit wat zij zegt, dat gebeurt sowieso veilig. Maar als een pienter meisje waar ik al iets bekender mee ben tegen mij zegt dat ze clean is, zal ik de eerste zijn die op bijna-spirituele-wijze de condooms het raam uit gooit. Maargoed, een hele discussie omdat dat kind het topic niet begreep en over heel wat anders begon. |
![]() |
|
Je weet inderdaad nooit zeker van iemand of die wel of geen geslachtziekte heeft. Je kan iemand op zijn woord geloven natuurlijk, maar wie geeft de garantie dat hij/zij daadwerkelijk de waarheid spreekt? Lijkt me niet de verstandigste keuze om direct iemand op zijn woord te vertrouwen. Gebruik daarom ten aller tijden altijd een condoom is mijn advies! En zeker met een one night stand met een persoon die na een avond stappen die jij niet kent en voor de eerste keer ziet!
|
![]() |
||
Citaat:
Het blijft een risico factor. zonder condoom vrijen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kan niemand vertrouwen op zijn woord op dit gebied, aangezien niemand een garantie kan geven op veiligheid nogmaals. Ook omdat de meeste personen van zichzelf niet weten of ze ''save'' zijn of niet. Nogal naďef om iemand op zijn woord te geloven. Daarnaast is seks meestal (vooral met een one night stand onder invloed van alcohol etc.) een impulsieve actie waar men niet verder denkt en de lust belangrijker vind dan de veiligheid. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe zie jij dan een relatie met mensen voor je? Er kan toch ergens sprake zijn van vertrouwen.
Het is inderdaad nogal makkelijk om te weten of jezelf iets hebt of niet. Waar haal jij vandaan dat de meeste mensen niet weten of ze zelf "safe" zijn? Genoeg mensen die slim genoeg zijn om het veilig te doen ook al hebben ze zin en is het impulsief.
|
Een relatie met iemand hebben is iets anders.. Op dat punt vind ik ook dat men elkaar moet vertrouwen.
Je houd van elkaar en gaat er vanuit dat er eerlijkheid geboden word van weerszijde. Daar kan ik wel inkomen. Integendeel tot een one night stand zou ik niet zeker van zijn of iemand 'save' hoor. Ik zou dan écht niet iemand direct op zijn woord vertrouwen als ik diegene niet ken. En al helemaal niet als het een impulsieve actie (bijv. na het stappen of dergelijks) En drank heeft dergelijk een invloed aangezien dat remmingen worden weggenomen en men (in het algemeen) niet meer 100% helder kan nadenken + dat emoties mee gepaard gaan. En er loopt echt niemand met de uitslag van zijn of haar SOA test rond hoor met het stappen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik bedoelde het dan ook in een relatie. Ja, het is nooit zeker of iemand wel/geen soa heeft, maar ik wil alleen een vriendin die ik vertrouw en als ze zegt dat ze maagd is of het altijd veilig heeft gedaan zou ik haar geloven. Eventueel zou ik een tijdje nog condoom gebruiken en beiden een testje laten doen, voor de zekerheid. Wellicht heb ik iets zonder dat ik het weet.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
waar laat je je condoom? just-someone | 34 | 22-06-2015 19:37 | |
Seksualiteit |
waar laat je het..? bassgirl | 108 | 06-01-2005 10:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Waar laat jij het touwtje van je tampon? duivelaartje | 55 | 05-01-2005 18:56 | |
Seksualiteit |
tja waar laat je ze... liefiej | 66 | 24-10-2004 10:41 | |
Lifestyle |
Nu het is zomer is, waar hangt jouw winterkleding? Verwijderd | 62 | 12-08-2004 15:41 | |
Seksualiteit |
waar laat je je haar bikkie | 9 | 31-03-2004 13:46 |