Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2013, 12:40
Rationeel
Rationeel is offline
Hmm, ciabatta carpaccio en koffie zijn de perfecte ingrediënten voor een antikaterbrunch. Ik ben weer onder de mensen
Advertentie
Oud 01-05-2013, 12:41
Rationeel
Rationeel is offline
Kut. Koffie. Dat was wat ik nog moest halen
Oud 01-05-2013, 12:54
Verwijderd
Snotverdomme, was ik de logeerfik toch bijna kwijt Bazin gaat altijd met haar stokken in het water gooien in een park, ik heb dat ook al eens eerder met haar en haar bazin gedaan, en dat ging altijd goed. Braaf stokjes terug brengen, goed luisteren. Ik op de fiets naar dat park, na vijftien keer de stok erin was ze het ineens moe en liep ze heel erg parmantig gewoon het bos in. Ik een hele tijd gewacht en haar af en toe geroepen, maar komen, ho maar. In een keer hoor ik haar heel hard keffen, dus ik in paniek ZE ZAL VAST WEL IN HET PRIKKELDRAAD VAST ZITTEN. Ren ik die kant op, steekt er in eens een ree de weg over en ja hoor, daar zat mevrouw achteraan. En maar rennen en het verrekken om te reageren op mijn geroep. Op m'n fiets d'r achteraan, maar ik zag haar gewoon echt helemaal nergens meer. Meneer zei "Ja, die kleine zwarte? Die ging hard, die zal al wel de grote weg overgestoken zijn en in het bos aan de overkant zitten." Paniek bij mij, niet normaal. Maar toen zag ik haar ineens En toen heb ik alsnog tien minuten op de grond moeten liggen en achter haar aan moeten fietsen om haar bij me te krijgen. Een aantal keer stak ze op vijf meter bij me vandaan het fietspad over en negeerde me gewoon compleet Maar ineens was ze het moe en kwam ze uit zichzelf weer naar me toe gehuppeld. Tering jongen, ik dacht echt dat we de mensen konden gaan vertellen dat ik hun hond was kwijtgeraakt.
Oud 01-05-2013, 13:20
Miekje*
Miekje* is offline
Lang leve het terriërkarakter Dat soort fratsen flikte de mijne ook wel eens. Nu ben ik daarop berekend en komt het nooit meer voor, maar
Oud 01-05-2013, 13:23
Verwijderd
Aargh dat lijkt me verschrikkelijk... Dat zou ik met mijn eigen hond al vreselijk vinden, laat staan de hond van een ander!
Oud 01-05-2013, 13:41
Verwijderd
Ja, de tering Ik was echt doodsbang Maar ze is goed teruggekomen! En ergens wist ik ook wel dat ze terug zou komen, want het is ook een vele te grote schijterd om alleen de wijde wereld in te trekken. Maar toch. Het is ook niet je eigen hond. Bij de vorige hond van mijn ouders, die dat ook nog wel eens flikte, kon ik goed naar huis gaan, dat beest kwam wel terug. Ik zou het mezelf echt nooit vergeten als daar iets mee zou gebeuren, het is niet eens mijn hond. Maar mijn vriendje is wel enthousiast en zie hoe blij ik er van word. En hij heeft ook wel in de gaten hoe goed zo'n beest voor me zou zijn. Als er bij ons een hond komt, zal dat altijd wat meer mijn hond dan zijn hond zijn en ik vind dat ook niet erg. Het is wel heel tof om te merken dat we daar samen zo in groeien, dat hij er over nadenkt en steeds meer er voor open staat, en dat ik leer om geduld te hebben en ook echt te luisteren naar wat hij graag wil en niet heel impulsief te zijn over zoiets. Het is zo fijn <3
Oud 01-05-2013, 13:43
Verwijderd
Kak. Er is toch iets met overbelasting in mijn arm. Vanmorgen met tillen schoot het er opnieuw in en buigen en strekken is opnieuw een drama. Bah. Maar weer smeren en laten rusten dan maar zeker?

Intussen een nieuwe lak bedenken, ik wou gisteren iets met oranje en goud, maar omdat ik toch nergens heen ging, had het niet veel nut.
Oud 01-05-2013, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Kut. Koffie. Dat was wat ik nog moest halen
Hihi, ik like stiekem je leed
Oud 01-05-2013, 13:45
Verwijderd
Mocht je overigens ooit een hond in het bos kwijtraken en je kunt hem echt niet meer vinden, laat dan een trui of iets achter van je. Grote kans dat hij daar naar terug komt als jij weg bent en daar gaat liggen wachten omdat die naar jou ruikt. Maar misschien is dat een fabeltje, ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb, misschien in Braaf.
En ik weet natuurlijk ook niet of dat zou lukken bij een hond die bij je logeert
Oud 01-05-2013, 13:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zometeen een gesprek, spanning ende sensatie.
Oud 01-05-2013, 13:54
Verwijderd
Succes!
Oud 01-05-2013, 13:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, dank je. Het lullige is dat ik dus nergens die vacature meer kan terugvinden en ook nergens meer mijn brief. Nou weet ik wel dat mijn brief de standaardbrief is die ik altijd stuur, maar het zou an sich wel helpen als ik de vacature kon vinden maar ach, ik kan nu elk moment gebeld worden, dus we gaan het meemaken.

OMG NEEM ME AAAAAAAN!
Oud 01-05-2013, 14:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
O wauw, supernaar als je andermans hond kwijt bent! Onze hond peerde 'm -vooral in het begin- ook met enige regelmaat. Voornamelijk omdat hij gek was op water (en dan bedoel ik ook echt GEK), hij luisterde gewoon niet meer als hij water zag of rook. Omdat hij als pup mishandeld is, durfde hij echter niet meer terug te komen als hij eenmaal weg was. Hij wist dan natuurlijk donders goed dat hij iets fut had gedaan en was bang voor slaag. Eén keer was echt dramatisch eng. Hij was ontzettend bang voor vuurwerk en op oud-en-nieuw liet iemand de deur open staan en rende hij weg. Het was dat jaar dat het zo ontzettend mistig was, echt geen hand voor ogen kon je zien. Maar die stomme hond natuurlijk volledig in paniek en springt uit gewoonte toch het kanaal voor ons huis is. Het heeft volgens mij bijna een uur geduurd voor we 'm terug hadden, pfoeh
Oud 01-05-2013, 14:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, dank je. Het lullige is dat ik dus nergens die vacature meer kan terugvinden en ook nergens meer mijn brief. Nou weet ik wel dat mijn brief de standaardbrief is die ik altijd stuur, maar het zou an sich wel helpen als ik de vacature kon vinden maar ach, ik kan nu elk moment gebeld worden, dus we gaan het meemaken.

OMG NEEM ME AAAAAAAN!
Voor wat voor baan? Succes!
Oud 01-05-2013, 14:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mocht je overigens ooit een hond in het bos kwijtraken en je kunt hem echt niet meer vinden, laat dan een trui of iets achter van je. Grote kans dat hij daar naar terug komt als jij weg bent en daar gaat liggen wachten omdat die naar jou ruikt. Maar misschien is dat een fabeltje, ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb, misschien in Braaf.
En ik weet natuurlijk ook niet of dat zou lukken bij een hond die bij je logeert
Klopt, ja Maar dat werkt eigenlijk alleen als het ook echt jouw hond is, inderdaad. Of hij loopt regelrecht naar huis als 'ie jou kwijt is, dat gebeurt ook wel vaak.
Oud 01-05-2013, 14:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, gevonden ik wist alleen nog dat ik me door het MBOdeel had gebluft
Oud 01-05-2013, 14:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Voor wat voor baan? Succes!
Administratief medewerker bij dat ene bedrijf met die gele auto's (You gotta move)
Oud 01-05-2013, 14:04
Miekje*
Miekje* is offline
Oh jongens, ik moet nog boodschappen doen. En bedenken wat ik vanavond ga eten. Met mijn zus that is, want ik ga bij mijn zus eten en heb aangeboden boodschappen te doen c.q. te bedenken wat we gaan eten Iemand tips? Ik ben vegetariër en zij heeft geen geweldige oven.
Oud 01-05-2013, 14:05
Miekje*
Miekje* is offline
En c.q. is in dit geval verkeerd gebruikt. Excuus.
Oud 01-05-2013, 14:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh jongens, ik moet nog boodschappen doen. En bedenken wat ik vanavond ga eten. Met mijn zus that is, want ik ga bij mijn zus eten en heb aangeboden boodschappen te doen c.q. te bedenken wat we gaan eten Iemand tips? Ik ben vegetariër en zij heeft geen geweldige oven.
Pizza!
Oud 01-05-2013, 14:06
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik duim voor je LP!

Ik heb vandaag een erg slechte dag, maar gisteren heerlijk een dik uur de stad in geweest met drie vriendinnetjes En het was lekker weer (wel nog fris, maar toch). Oh en ik kwam nog langs fizzles huis! En ik heb voor het eerst in weken een glaasje cola gehad Dat smaakte ook heel prima. Dus het was het wel waard.
Oud 01-05-2013, 14:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Administratief medewerker bij dat ene bedrijf met die gele auto's (You gotta move)
Ah

Citaat:
Ik heb gisteren echt superlekker gegeten. Een salade van gekookte krieltjes (in stukjes), tomaatjes, komkommer, kidneybonen, veldsla, geroosterde pijnboompitten, feta (van koe wel) en een yoghurtachtige dressing met wat rode peper en olijfolie. En dan met een volkoren stokbrood erbij met brie en roomkaas
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh wacht, een oven. Pasta

Edit: Dank je Snebbel!
Verwijderd
Pasta met spinazie en boursin en cashewnoten!
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Pizza!
Zonder oven?
Oud 01-05-2013, 14:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja dat is lekker! met cherrytomaatjes en dan ipv cashewnoten, pijnboompitten En een uitje natuurlijk.
Oud 01-05-2013, 14:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb laatst een heel leuk jurkje gepast bij de h&m, en die wilde ik net gaan kopen. Uitverkocht natuurlijk, maar nog wel online. Alleen vind ik 'm nu een beetje kort op 't plaatje. Hm.
Oud 01-05-2013, 14:10
Miekje*
Miekje* is offline
Fijn om te lezen dat je het gisteren fijn had, Snebbel!

Bedankt voor de snelle reacties, allemaal!
Citaat:
Oeh, dit klinkt hemels In welke verhoudingen moet dat ongeveer? En heb je dan gewoon boursin in zo'n kuipje?
Oud 01-05-2013, 14:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja dat is lekker! met cherrytomaatjes en dan ipv cashewnoten, pijnboompitten En een uitje natuurlijk.
Tomaatjes <3
Citaat:
Ik heb laatst een heel leuk jurkje gepast bij de h&m, en die wilde ik net gaan kopen. Uitverkocht natuurlijk, maar nog wel online. Alleen vind ik 'm nu een beetje kort op 't plaatje. Hm.
Plaatje?
Oud 01-05-2013, 14:13
Miekje*
Miekje* is offline
En dan wil ik wel cashewnoten, maar ongezouten En ik heb geen tijd om naar de notenwinkel te gaan. Hmmm.
Oud 01-05-2013, 14:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze belt maar niet en nu moet ik plassen en dan gaat ze zeker bellen als ik nog zit te plassen. Ik voel me even net weer als toen ik te horen zou krijgen of ik was geslaagd of niet
Oud 01-05-2013, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Fijn om te lezen dat je het gisteren fijn had, Snebbel!

Bedankt voor de snelle reacties, allemaal!

Oeh, dit klinkt hemels In welke verhoudingen moet dat ongeveer? En heb je dan gewoon boursin in zo'n kuipje?
Ja, ik pak altijd een huismerk. En eh pfff Net wat je lekker vind. Ik doe er voor mezelf altijd twee eetlepels boursin door, maar Klaverman een half kuipje (en die doet er ook spekjes door). Spinazie hetzelfde, ik eet VEEL spinazie, dus wij eten samen wel een heel diepvriespak a 450 gram op. Maar als je niet zo'n grote eter bent is dat wel veel voor 2 pers.
Oud 01-05-2013, 14:16
Verwijderd
Ik gebruik ook altijd ongezouten cashewnoten, die hebben ze gewoon bij de supermarkt hoor.
Oud 01-05-2013, 14:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Plaatje?
http://www.hm.com/nl/product/09358?article=09358-B
Oud 01-05-2013, 14:23
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, ik pak altijd een huismerk. En eh pfff Net wat je lekker vind. Ik doe er voor mezelf altijd twee eetlepels boursin door, maar Klaverman een half kuipje (en die doet er ook spekjes door). Spinazie hetzelfde, ik eet VEEL spinazie, dus wij eten samen wel een heel diepvriespak a 450 gram op. Maar als je niet zo'n grote eter bent is dat wel veel voor 2 pers.
Citaat:
Ik gebruik ook altijd ongezouten cashewnoten, die hebben ze gewoon bij de supermarkt hoor.
Ok, thanks!
Leuk En dat model is achterlijk lang, dus dat toont ook korter.
Oud 01-05-2013, 14:24
Miekje*
Miekje* is offline
Bwuh, ik had tutti frutti opgezet en mijn moeder is beneden in slaap gevallen en nu was het heul erg aangebrand En ik had zo'n trek in tutti frutti.
Oud 01-05-2013, 14:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa: Hoe laat had je die afspraak dan?
Ik: 3 uur.
Hij: Ben je dan niet wat laat?
Ik: Nee hoor, zij is laat.
Hij: Oh, zij zou jou bellen.

Duh, ik heb het pas 10x gezegd ofzo in de afgelopen paar dagen. En daarna nog zeggen "Ik hoop het voor je dat ze je terugbellen, want ze zitten niet zo op bellen tegenwoordig."
Hij heeft dus echt helemaal niet geluisterd
Oud 01-05-2013, 14:28
Verwijderd
Miekje, ik raad couscous met feta en gedroogde abrikozen en gedroogde pruimen aan! (qua groente bijv. courgette, komkommer en paprika).
Oud 01-05-2013, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Mijn pa: Hoe laat had je die afspraak dan?
Ik: 3 uur.
Hij: Ben je dan niet wat laat?
Ik: Nee hoor, zij is laat.
Hij: Oh, zij zou jou bellen.

Duh, ik heb het pas 10x gezegd ofzo in de afgelopen paar dagen. En daarna nog zeggen "Ik hoop het voor je dat ze je terugbellen, want ze zitten niet zo op bellen tegenwoordig."
Hij heeft dus echt helemaal niet geluisterd
Kun je niet toch maar even zelf bellen om te vragen hoe het nou zit? Ze is wel erg laat...
Oud 01-05-2013, 14:30
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje, ik raad couscous met feta en gedroogde abrikozen en gedroogde pruimen aan! (qua groente bijv. courgette, komkommer en paprika).
Die ga ik onthouden voor de volgende keer Danq voor de tip!
Oud 01-05-2013, 14:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Leuk En dat model is achterlijk lang, dus dat toont ook korter.
True
Oud 01-05-2013, 14:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze kan me niet verder helpen met deze functie, omdat ze echt een diploma nodig heeft. Dat eerste meisje dat me van de week belde heeft daar helemaal niks over gezegd en ze was enorm enthousiast, dus dit is wel echt een enorme dode mus.
Het gesprek was ook binnen een minuut over.
Oud 01-05-2013, 15:05
Verwijderd
Aah, wat duf van ze.
Oud 01-05-2013, 15:06
Verwijderd
Wat naar Phoebe. Je moet niet snel overenthousiaste mensen geloven die zijn meestal niet te vertrouwen.

Ik had vandaag ook een domme muts aan de telefoon voor het sollicitatiegesprek. Ik ben wel aangenomen, nu alleen een nieuwe rekening openen en mijn burgerservice nummer doorgeven. Maar die vrouw komt daarvoor persoonlijk naar mijn huis toe. Het is alleen kut dat ik in de examenweek moet beginnen. Maar ja. Geld
Oud 01-05-2013, 15:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Aah, wat duf van ze.
Ja, ik vind het echt ontzettend kut. Dit is echt een nog grotere domper dan al mijn afwijzingen bij elkaar.
Citaat:
Wat naar Phoebe. Je moet niet snel overenthousiaste mensen geloven die zijn meestal niet te vertrouwen.

Ik had vandaag ook een domme muts aan de telefoon voor het sollicitatiegesprek. Ik ben wel aangenomen, nu alleen een nieuwe rekening openen en mijn burgerservice nummer doorgeven. Maar die vrouw komt daarvoor persoonlijk naar mijn huis toe. Het is alleen kut dat ik in de examenweek moet beginnen. Maar ja. Geld
Als iemand enthousiast is over mij in een functie, waarom zou ik dat dan niet geloven? Was een heel leuk gesprek, het klikte heel goed.

Gefeliciteerd met je baan trouwens
Oud 01-05-2013, 15:17
Verwijderd
Phoebe wat kut! Bwugh...
Oud 01-05-2013, 15:19
Miekje*
Miekje* is offline
Lekker kut dan Phoebe
Oud 01-05-2013, 15:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zeker kut! Pff, had me hier echt op verheugd, juíst omdat dat eerste gesprek zo goed en leuk verliep.
Oud 01-05-2013, 15:25
Verwijderd
Wat een doos! Die eerste dan. Dat hadden ze toch wel meteen kunnen zeggen
Oud 01-05-2013, 15:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ze kan me niet verder helpen met deze functie, omdat ze echt een diploma nodig heeft. Dat eerste meisje dat me van de week belde heeft daar helemaal niks over gezegd en ze was enorm enthousiast, dus dit is wel echt een enorme dode mus.
Het gesprek was ook binnen een minuut over.
Klote, had dat eerste meisje gewoon niet goed je cv gecheckt?

Regels voor berichten