Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2013, 15:26
jeroeno
jeroeno is offline
Hallo Allemaal,

Ik krijg binnenkort een nieuwe kamer en ben een beetje opzoek naar leuke dingen om het mee in te richten. Het is een zolder kamer dus heb ruimte zat. Wil graag een leuke bank, tv meubel en nieuwe kledingkast. Heb geen budget papa en mama sponsoren nog een keer maar wil het ook niet te gek maken. Ik vroeg me af of mensen misschien leuke ideeen hebben voor de kamer? ben opzoek naar een moderne inrichting zodat ik er later ook nog wat aan heb. De voorkeur gaat uit naar meubels die er niet uit zien als IKEA. Wil een beetje meer stijl in brengen.. iemand leuke ideeën? Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2013, 08:54
igfy
igfy is offline
Als je niet veel budget hebt zit je toch een beetje aan ikea of tweedehands vast. Je hebt ook wel de winkels zoals kwantum en leen bakker, maar over het algemeen vind ik de kwaliteit van de ikea beter.

Wat je nog zou kunnen proberen is te zoeken naar outlets, die zijn goedkoper omdat de dingen uit oude collecties komen.
Oud 28-04-2013, 01:00
Verwijderd
volgens mij maakt het niet uit omdat hij geen budget heeft
Met citaat reageren
Oud 29-04-2013, 12:57
Turkijenewyork
Turkijenewyork is offline
Hoe groot is je kamer ?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2013, 19:09
igfy
igfy is offline
@pip oh ja dat kan natuurlijk ook. Ik las geen budget als in geen geld, maar mijn ouders willen wel iets betalen.

In dat geval zou ik eerst een beetje gaan rondkijken wat je mooi vindt en je ouders eens meenemen naar een meubelboulevard om daar te gaan kijken.
Oud 02-05-2013, 10:01
jeroeno
jeroeno is offline
Hallo allemaal alvast bedankt voor alle reacties. Ik heb in die zin geen budget dat er geen vaste grens aan zit dus er zijn wel degelijk mogelijkheden buiten Ikea ed. om. Ik heb een ruimte van ongeveer 12 bij 10 meter. Het is een zolder kamer, dus de wanden lopen schuin toe. Ik heb al zitten kijken en heb inmiddels al een leuke salon tafel bank en heb toch een bed van Ikea de malm variant . Nu ben ik nog op zoek naar kasten die ik mooi kan gebruiken. Wilde eigenlijk kasten tegen de schuine wanden zetten en er achter rol kisten zetten. Maar weet niet of dat er mooi uit gaat zien. Misschien moet ik zoiets als een maat kast laten maken... Heb al wel wat gezien maar dat is niet helemaal wat ik zoek. Wil namelijk als ik iets op maat laat maken met foto's er op gaan werken. Zodat je vette afbeeldingen op de kast kan laten maken. Heeft iemand hier een idee of ervaring mee? en nee ik wil niet een poster er op tapen.. wil het echt op de deur laten drukken..

Laatst gewijzigd op 07-05-2013 om 09:22.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 13:16
Adore
Adore is offline
12 bij 10? Dat is 120m2, de grootte van een normaal huis (en dat is dan nog in drie verdiepingen ook).

Ik had een betrekkelijk grote zolderkamer van 9 bij 3, 12 bij 10 kan ik me moeilijk voorstellen. Da's een balzaal.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 13:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan redelijk simpel zelf kastjes onder een schuin dak maken door van die railzen erop te bevestigen met van die schuifdeurtjes.
Oud 02-05-2013, 14:02
jeroeno
jeroeno is offline
Citaat:
Je kan redelijk simpel zelf kastjes onder een schuin dak maken door van die railzen erop te bevestigen met van die schuifdeurtjes.
Heb niet echt behoefte aan om zelf echt de handy man uit te hangen.. heb liever iets dat je zo in elkaar zet en klaar..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 14:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Denk dat je daar dan wel dik voor betaald want standaard-dingen voor onder een schuin dak zijn er bijna niet omdat er niet één soort schuin dak is. De hellingshoek, hoogte, breedte, etc is overal verschillend. Dan zal je het moeten laten maken.
Oud 04-05-2013, 21:06
igfy
igfy is offline
Die rails met hangdeurtjes zijn redelijk makkelijk te maken. Mijn vader is absoluut geen klusser (als in: heeft al moeite met een schilderij of lamp ophangen) en toch is het hem vroeger ook gelukt bij ons op zolder. Hij heeft die deurtjes toen blauw gespoten volgens mij, maar als je iemand kent die goed kan schilderen, zou je die kunnen vragen er een afbeelding op te maken (of zelf aan de gang gaan als je creatief bent).

Anders moet je het inderdaad laten maken, en dat is voor een studentenkamer misschien wat duur.
Oud 04-05-2013, 21:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan ook van die muurstickers kopen voor erop misschien
Oud 15-05-2013, 15:19
Ellen2406
Ellen2406 is offline
Ik heb laatst een leuke bureaustoel gekocht op de vuilnisbelt. Misschien kan je er nog meer leuke spulletjes voor op je kamer vinden

Laatst gewijzigd op 15-05-2013 om 17:34. Reden: reclame
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten