Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, Lorelei en Absinthe kwamen toch ook of niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Even voor het idee, mensen. Als ik klasgenoten en/of andere mensen moet geloven, ben ik een saaie doos wat sociaal leven betreft. Even voor de beeldvorming: afgezien van een handjevol mensen van de kinderboerderij heb ik geen vrienden. Mijn klasgenoten vind ik niet leuk genoeg om mee om te gaan buiten school/passen niet bij me. Ik kan goed overweg met mijn schoonzusje en zwager en kom daar weleens over de vloer, maar dat hoort meer bij familiedingen, vind ik. Verder ga ik niet uit en/of neem deel aan andere sociale activiteiten. Dan ben ik toch niet zo'n hele erge socially awkward pinguin, of wel?
![]()
|
Verwijderd
|
Ok sann, het is bij nader inzien een beetje lastig te zeggen wanneer we precies gaan zijn, want het hangt af van de aansluitingen en zo. Als lief en ik elkaar snel vinden en zo door kunnen lopen naar de sneltram komen we bij de noordelijke ingang aan 20 over, maar het kan ook een kwartier later worden als we die missen. Er gaan ook nog bussen maar die doen er ook lang over en stoppen dan weer bij de andere ingang en blah.
Maar ik ga je smssen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, de dragers zijn inderdaad Jozef van Arimatea en Nikodemus. Nikodemus bij de voeten, Jozef bij het hoofd. De centrale vrouwfiguur is Maria, met haar metgezellinnen. De vrouw in het rood vooraan zal Maria Magdalena moeten zijn, ze heeft een lok lang haar en is in het rood gekleed ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het eigenlijk helemaal geen typische kruisafname
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() 'En, wat ga jij doen van het weekend?' 'Niet zoveel, ik heb een rustig sociaal leven.'
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik ga maar met 3 mensen van school en als sociaal leven echt om. Op familieleden na.
Ik houd zelf niet van dat drukke gedoe. ik ben deze vakantie geen 1 keer uit geweest of echt sociaal geweest. En de anderen zijn elke dag de stad in, uitgaan mensen bezoeken hier een barbecuetje daar,. Alleen zondag is mijn beste vriendin hier geweest. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Oh Pip, ik wou nog even zeggen dat ik elke maand weer denk dat ik jouw Sintcadeautje opnieuw koop en langs kom brengen, maar je hebt ondertussen vast al een nieuwe portemonnee
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|