Advertentie | |
|
![]() |
|
Jeej, wat kut Frayne
![]() //Het eten was SUPERlekker ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. niet laten inwerken voor je naar buiten ging? 3. niet elke twee uur opnieuw gesmeerd? 4. fles van drie jaar oud die je nog ergens in een kast vond? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
250 gram pasta voor één avondmaaltijd
![]() En kijk mijn eetmeterdingie eens van vandaag ![]() ![]() Dit is voor mijn doen al heel goed, laten we het daar op houden ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je wil weten wat je precies eet moet je wel, anders heeft het geen zin.
Maar ik sla inmiddels regelmatig dagen over. Uiteindelijk gaat het erom dat je je automatische piloot bijbrengt hoe het 'moet', niet dat je jarenlang dagelijks boven je tabelletjes zit te hijgen. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel onhandig dat al die AH-vleesvervangers er niet in staan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was nieuwsgierig en had gehoopt dat de site een hulpmiddel zou zijn, maar uiteindelijk was ik zoveel aan het rekenen en vergelijken en gelijkwaardige producten zoeken waarvan ik dus niet zeker was dat de voedingsstoffen overeen zouden komen dat de site onhandiger was dan gewoon alles met de hand berekenen, dus toen was mijn zin over ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jaaaa dan blijf ik bij mijn standpunt dat er hier minimaal een maaltijd ontbreekt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar inderdaad, je hebt gelijk. Ik was laat op (half 11) en van muesli zit ik lang vol en bovendien doe ik sinds kort elke ochtend chiazaad door mijn muesli, waardoor ik nog langer vol zit. En ik heb vandaag alleen maar gezeten en niets actiefs gedaan, dus kreeg ook pas laat weer honger, en ik eet alleen als ik honger krijg.
|
De tas is af!
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zo wajoo, Bevrijdingspop was me een stoffig zooitje! Letterlijk he, ik heb al gedoucht en nog steeds komt er overal zwarte drab vandaan. ewwww.
Was wel leuk though. Superdruk, dat wel, maar aardige bandjes gezien. En een shitload aan perverse oudere mannen die net iets te dichtbij gingen staan of om de minuut omkeken om ons met een vieze glimlach aan te staren. ![]() Ik ga nog es met 2 mooie dames op stap.
|
|