Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2013, 18:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het grappige is dat het op zich wel meevalt . Als ik stilzit . Dan voel ik me zo'n aansteller, en dan loop ik alleen maar uit te stellen.

Maar ja
Ah lieverd, dat aanstelgevoel is heel herkenbaar, maar jij stelt je ECHT niet aan. Als ik zo lees wat er allemaal weer speelt is dat niet zomaar iets. Hup, naar de dokter jij!
Oud 05-05-2013, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Het grappige is dat het op zich wel meevalt . Als ik stilzit . Dan voel ik me zo'n aansteller, en dan loop ik alleen maar uit te stellen.

Maar ja
Je kunt niet stilzittend leven.
Oud 05-05-2013, 18:15
Verwijderd
Vandaar de
Oud 05-05-2013, 18:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb eigenlijk zin om patat en een kaassoufflé te halen
Oud 05-05-2013, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eigenlijk zin om patat en een kaassoufflé te halen
Dan doe je dat toch !!!!1!!1
Oud 05-05-2013, 18:17
Verwijderd
Tien minuten plezier in je mond, tien maanden 'plezier' aan je kont!!!!!!!!!!11!1!!!111
Oud 05-05-2013, 18:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh pffff daar ga ik me echt niet druk om maken. Ik eet verder behoorlijk gezond.
Oud 05-05-2013, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Tien minuten plezier in je mond, tien maanden 'plezier' aan je kont!!!!!!!!!!11!1!!!111
Omg
Oud 05-05-2013, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Vandaar de
Maar dan moet je het aanstellergebeuren ook weglaten
Oud 05-05-2013, 18:27
Verwijderd
Volgens mij hebben we die teek kapot geknepen vriendlief deed net nog een poging en tien zat er ineens bruin spul aan het papiertje. Maar het schijtbeest zit er nu dus wel nog in. Miekje naamzoek, wat nu?
Oud 05-05-2013, 18:29
Miekje*
Miekje* is offline
Jeej, wat kut Frayne En je klinkt niet aanstellerig, hoor, je hebt alle recht om te klagen.

//Het eten was SUPERlekker Het was volkorenpenne met spinazie á la crème, cherrytomaatjes, olijven, roerbakei en een halve kruidenkast. Q is mijn held
Oud 05-05-2013, 18:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Volgens mij hebben we die teek kapot geknepen vriendlief deed net nog een poging en tien zat er ineens bruin spul aan het papiertje. Maar het schijtbeest zit er nu dus wel nog in. Miekje naamzoek, wat nu?
Weet je zeker dat 'ie kapot is? Er zit inderdaad goor bruin spul in een teek. Als 'ie 100% kapot is, kun je hem wel laten zitten, dat zweert er vanzelf uit. De vraag is alleen of het baasje het daarmee eens is Op zich is het niet zielig voor de hond, mits 'ie er geen last van heeft. Zo wel, dan kan de DA er hem wel voor je uitpeuteren.
Oud 05-05-2013, 18:32
Verwijderd
van te veel pasta eten word je natuurlijk helemaal niet sneller duisentvet dan van te veel rijst eten!
Oud 05-05-2013, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht vandaag goed aan de zomer te beginnen en meteen antizonnebrandcrème (wat een lelijk woord) te gebruiken, verbrand ik alsnog Niet zo ontzettend erg, het ziet er gelukkig niet als vervelmateriaal uit, maar toch.
1. te lage factor?
2. niet laten inwerken voor je naar buiten ging?
3. niet elke twee uur opnieuw gesmeerd?
4. fles van drie jaar oud die je nog ergens in een kast vond?
Oud 05-05-2013, 18:36
Verwijderd
Ok! Hij is echt wel kapot, ik heb nog een paar keer geknepen totdat er niks meer uitkwam. En betreft 't baasje, ik denk dat die er biet moeilijk over doen. En als ze dat toch doen, ik kan er nu weinig meer aan doen, toch?
Oud 05-05-2013, 18:40
Verwijderd
Er zitten 3 buurkatten in onze tuin.
Oud 05-05-2013, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dus kun je niet zomaar nooit teveel pasta eten En ik gok dat jouw behoorlijk wat amper in de buurt komt van mijn vroegere pastahoeveelheden.
Oeh, cool! Wedstrijdjes! Normaliter is een avondmaaltijd voor mij ongeveer 250 gram pasta. En hoe ver kon jij plassen, hm? Los daarvan; verbranden is de sleutel tot succes. Schuif je veel naar binnen, dan zul je dus veel moeten verbranden.

Citaat:
Zo dan
Nu zit-ie op 7MB/s
Oud 05-05-2013, 18:46
Miekje*
Miekje* is offline
250 gram pasta voor één avondmaaltijd Kolere. Ik blijf wel steken op 80 gram, hoor. Met duisentgroente erbij, dat wel.

En kijk mijn eetmeterdingie eens van vandaag En de dag is nog niet eens voorbij!

Dit is voor mijn doen al heel goed, laten we het daar op houden
Oud 05-05-2013, 18:46
Verwijderd
je hebt nog geen avondeten en nog geen toetje gehad, hoop ik?
Oud 05-05-2013, 18:48
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
je hebt nog geen avondeten en nog geen toetje gehad, hoop ik?
Jawel Mijn avondeten was (zie hierboven) en ik had gepureerde aardbeien met een beetje suiker als toetje. Het is zondag, dan voer ik nooit wat uit, dus heb ik ook niet zoveel honger.
Oud 05-05-2013, 18:50
Miekje*
Miekje* is offline
En ik moet nog eens een goede ijzerbron vinden. Roosvicee ferro hadden ze niet bij de supermarkt
Oud 05-05-2013, 18:55
Verwijderd
Tering zeg. In een park waar het niet toegestaan is honden los te laten, moet je dat ook niet doen. Al helemaal niet als je je hond niet strak onder commando hebt staan
Oud 05-05-2013, 18:57
Miekje*
Miekje* is offline

Dit heb ik gegeten vandaag. En ja, ik moet meer drinken En ja, ik pleur alles altijd bij 'ontbijt' neer, want ik ben lui.
Oud 05-05-2013, 18:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Tering zeg. In een park waar het niet toegestaan is honden los te laten, moet je dat ook niet doen. Al helemaal niet als je je hond niet strak onder commando hebt staan
Hij ging er weer vandoor, ja?
Oud 05-05-2013, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Hij ging er weer vandoor, ja?
nee, gelukkig niet. Dit os mijn frustratie over mensen die geen controle hebben over hun loslopende hond met als gevolg dat ik met een gespannen fik loop die duidelijk maar de andere hond aangeeft geen behoefte te hebben aan gezelschap, daar achteraan een opgefokte Jack Russell die niet opgeeft en daar achteraan een moeder in witte legging met spijkerrok die tevergeefs met een smekend "Harrie, Harrie!" haar hond bij zich wil houden.
Oud 05-05-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Dit heb ik gegeten vandaag. En ja, ik moet meer drinken En ja, ik pleur alles altijd bij 'ontbijt' neer, want ik ben lui.
Ik begrijp echt niet waar jullie de discipline vandaan halen zo punctueel bij te houden wat je per dag eet
Oud 05-05-2013, 19:19
Verwijderd
Als je wil weten wat je precies eet moet je wel, anders heeft het geen zin.

Maar ik sla inmiddels regelmatig dagen over. Uiteindelijk gaat het erom dat je je automatische piloot bijbrengt hoe het 'moet', niet dat je jarenlang dagelijks boven je tabelletjes zit te hijgen.
Oud 05-05-2013, 19:19
Verwijderd
Citaat:
van te veel pasta eten word je natuurlijk helemaal niet sneller duisentvet dan van te veel rijst eten!
Dat wilde ik ook niet beweren

Citaat:
Oeh, cool! Wedstrijdjes! Normaliter is een avondmaaltijd voor mij ongeveer 250 gram pasta. En hoe ver kon jij plassen, hm? Los daarvan; verbranden is de sleutel tot succes. Schuif je veel naar binnen, dan zul je dus veel moeten verbranden.
Nee, geen wedstrijdjes, enkel zelfconstatie over mijn vroegere (vr)eetgedrag. Maar volgens mij ben jij hier geweest met een dieetpoging (we zijn nog gaan wandelen toen omdat ik vond dat het moest, op mijn blote voeten ook nog die modderhelling proberen op te klauteren ), dus de hoeveelheid pasta was voor mij toen in ieder geval beperkt. Als ik teveel had gemaakt, wat standaard was, dan at ik de hele volgende dag pasta, als ontbijt, lunch, avondeten als ik dat er nog mee redde.

Citaat:
Kennis van me haar hond is nu voor de 2e keer in 2 dagen aangevallen door een slecht opgevoede hond. Ze laten ze niet los, maar ze bijten wel gewoon en hebben geen muilkorf aan. Toen de ene hond de hare vast had, moest zij hem losmaken, want het baasje moest de andere hond in bedwang houden, want die hapt ook nogal graag. Triest.
Oud 05-05-2013, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Als je wil weten wat je precies eet moet je wel, anders heeft het geen zin.
Dat is dus waarom ik ermee gestopt ben, omdat de lijst om uit te kiezen zoveel dingen mist.
Oud 05-05-2013, 19:22
Verwijderd
Citaat:
1. te lage factor?
2. niet laten inwerken voor je naar buiten ging?
3. niet elke twee uur opnieuw gesmeerd?
4. fles van drie jaar oud die je nog ergens in een kast vond?
Hm, dan is punt twee wel de boosdoener, denk ik. Al weet ik ook nooit zo goed welke factor ik moet smeren, ik had nu 20, maar ik denk dat dat wel enigszins oké is.
Oud 05-05-2013, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Dat is dus waarom ik ermee gestopt ben, omdat de lijst om uit te kiezen zoveel dingen mist.
Dat vind ik heel erg meevallen, maar mijn eten bestaat ook meer uit dingen als 'champignons' of 'bruin brood met roomboter en appelstroop' en niet zozeer uit dingen als 'Ligakoek' of 'soep met bouillon van merk X en groentepakket van merk Y'.

Wel onhandig dat al die AH-vleesvervangers er niet in staan.
Oud 05-05-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik heel erg meevallen, maar mijn eten bestaat ook meer uit dingen als 'champignons' of 'bruin brood met roomboter en appelstroop' en niet zozeer uit dingen als 'Ligakoek' of 'soep met bouillon van merk X en groentepakket van merk Y'.

Ik liep tegen bepaalde crackers en boter aan. Een bepaalde soort bouillonkuipjes. Gemengde worst (nu gaf Sarah een goeie oplossing die ik op dat moment niet had bedacht omdat ik al een wiskundige berekening was aan het uitvoeren met betrekking tot de stamppot die ik maakte van witte kool die ik een vorige keer had klaargemaakt en in de diepvries bewaard en verse gekookte aardappelen). De verse milkshake leverde ook problemen. De hoeveelheid calorieën die niet klopten met wat op de verpakking stond, zodat ik er niet van uitgaan dat de hoeveelheid voedingsstoffen wel zou kloppen. Oh, bepaalde gedroogde kruiden stonden er ook niet tussen.

Ik was nieuwsgierig en had gehoopt dat de site een hulpmiddel zou zijn, maar uiteindelijk was ik zoveel aan het rekenen en vergelijken en gelijkwaardige producten zoeken waarvan ik dus niet zeker was dat de voedingsstoffen overeen zouden komen dat de site onhandiger was dan gewoon alles met de hand berekenen, dus toen was mijn zin over
Oud 05-05-2013, 19:42
Verwijderd
Citaat:

inderdaad!
Oud 05-05-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

ok... dus je hebt muesli met melk gegeten, en avondeten?
Jaaaa dan blijf ik bij mijn standpunt dat er hier minimaal een maaltijd ontbreekt
Oud 05-05-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Hm, dan is punt twee wel de boosdoener, denk ik. Al weet ik ook nooit zo goed welke factor ik moet smeren, ik had nu 20, maar ik denk dat dat wel enigszins oké is.
ja, op zich zou 20 goed moeten zijn op onze breedtegraad, tenzij je echt albino of ginger bent of de hele dag aan het strand gaat zijn.
Oud 05-05-2013, 19:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik begrijp echt niet waar jullie de discipline vandaan halen zo punctueel bij te houden wat je per dag eet
Wat Para ook al zei, ik sla ook best wel dagen over.
Citaat:
ok... dus je hebt muesli met melk gegeten, en avondeten?
Jaaaa dan blijf ik bij mijn standpunt dat er hier minimaal een maaltijd ontbreekt
De radijsjes waren mijn middageten!

Maar inderdaad, je hebt gelijk. Ik was laat op (half 11) en van muesli zit ik lang vol en bovendien doe ik sinds kort elke ochtend chiazaad door mijn muesli, waardoor ik nog langer vol zit. En ik heb vandaag alleen maar gezeten en niets actiefs gedaan, dus kreeg ook pas laat weer honger, en ik eet alleen als ik honger krijg.
Oud 05-05-2013, 21:55
Miekje*
Miekje* is offline
De tas is af! clicketyclick! Mutant naamzoek!
Oud 05-05-2013, 21:58
Verwijderd
Hij is echt goed gelukt. Mooie afwerking. leuke kleur blauw. toppie
Oud 05-05-2013, 22:02
Miekje*
Miekje* is offline
Dankjewel ^^ Ik ben er ook erg content mee.
Oud 05-05-2013, 22:05
Verwijderd
Wauw miekje! Die banden met knopen vind ik echt heel leuk!
Oud 05-05-2013, 22:08
Miekje*
Miekje* is offline
Dat was eigenlijk een creatieve oplossing omdat ik geen gespen had Maar het ziet er ook nog eens leuk uit, ja.
Oud 05-05-2013, 22:09
Verwijderd
ik denk dat die knopen er ook beter bij passen dan gespen.
Oud 05-05-2013, 22:09
Verwijderd
Haha serieus? Goed bedacht!
Oud 05-05-2013, 22:12
Verwijderd
Wauw, Miekje! Wat tof!
Oud 05-05-2013, 22:14
Verwijderd
Ik ben echt heel erg veel meer verbrand dan ik dacht En het lijkt ook nog eens alsof mijn sproetjes niet meer willen komen. Althans, niet distinguisable, het is meer één grote bruine waas op mijn wangen en neus. Met een rode gloed dan nu.
Oud 05-05-2013, 22:16
Verwijderd
Citaat:
De tas is af! clicketyclick! Mutant naamzoek!
De 'clicketyclick'
Oud 05-05-2013, 22:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wauw, Miekje! Wat tof!
Dankje ^^
Citaat:
De 'clicketyclick'
Wat
Oud 06-05-2013, 00:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zo wajoo, Bevrijdingspop was me een stoffig zooitje! Letterlijk he, ik heb al gedoucht en nog steeds komt er overal zwarte drab vandaan. ewwww.

Was wel leuk though. Superdruk, dat wel, maar aardige bandjes gezien. En een shitload aan perverse oudere mannen die net iets te dichtbij gingen staan of om de minuut omkeken om ons met een vieze glimlach aan te staren.
Ik ga nog es met 2 mooie dames op stap.
Oud 06-05-2013, 06:17
Verwijderd
Citaat:
Wat
Ken je klassiekers
Oud 06-05-2013, 07:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg wat is het vroeg Ik moet zo naar de rechtbank voor de zaak tegen 't uwv, ik vind 't een beetje spannend

Regels voor berichten