Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2013, 20:53
Verwijderd
Foto's:

NSFW

Citaat:
Wisten jullie trouwens dat er een vetkwabje aan caviatestes zit? Daarom zijn caviaballen zo groot.
Oh, ja, jee! Ik vroeg me al een tijdje af hoe het komt dat caviaballen zo groot zijn! Weer een mysterie opgelost!

Citaat:
Geen stage, wel een maand studeren aan hun kunstacademie. <3 Misschien volgend jaar, ik heb nog wat studiewerk te gaan voor ik überhaupt in aanmerking kom voor hun programma. Maar de Kunstkamera staat zeker op de planning, ja!

Ben je daar sowieso wel eens geweest? Het is zo'n prachtigmooie stad. <3 Het is er zo mooi dat je bijna zou vergeten dat het in Rusland ligt. Wel jammer dat het er praktisch altijd slecht weer is.
Advertentie
Oud 10-05-2013, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ohja, glazen ogen zijn natuurlijk niet meer rond, tegenwoordig Jammer.
Oogdokters hebben een la met glazen ogen, en als ze die opendoen kijken al die ogen je aan. Of althans, zo heb ik ooit gehoord.
Oud 10-05-2013, 20:58
Miekje*
Miekje* is offline
Hier trouwens de foto's die ik vorig jaar postte, waaronder het tweekoppige kalf

En Etmakas, ik had toch iets uitgebreider/schokkender beeld verwacht Een afgesneden geslachtsdeel op een dienblaadje, whoehoe!

Kusje hoor
Oud 10-05-2013, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Hier trouwens de foto's die ik vorig jaar postte, waaronder het tweekoppige kalf

En Etmakas, ik had toch iets uitgebreider/schokkender beeld verwacht Een afgesneden geslachtsdeel op een dienblaadje, whoehoe!

Kusje hoor
Ja het is ook niet schokkend. Ik vind de jongen met het korte, rossige haar het leukst van de hele dinge. Vooral zijn handje op de tweede, alsof hij hem aan wil raken maar eigenlijk niet durft.
Oud 10-05-2013, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ben je daar sowieso wel eens geweest? Het is zo'n prachtigmooie stad. <3 Het is er zo mooi dat je bijna zou vergeten dat het in Rusland ligt. Wel jammer dat het er praktisch altijd slecht weer is.
Nee, nog niet. Wij woonden in Kiev en in de Kaluzhskaja Oblast', met alleen uitstapjes naar Moskou en naar het zuiden, de Zwarte Zee enzo. Toen ik er op latere leeftijd was bleef ik ook meer hangen bij Moskou en Kaluga.

Citaat:
Oogdokters hebben een la met glazen ogen, en als ze die opendoen kijken al die ogen je aan. Of althans, zo heb ik ooit gehoord.
Ik heb toevallig een setje uit 1900-1940 in mijn digitale rariteitenkabinet.

Deze komen uit Liverpool, Engeland.
Oud 10-05-2013, 21:07
Miekje*
Miekje* is offline
Gave ogen

En oei, de Kunstkamera, daar zou ik ook nog wel eens graag naartoe willen. Helaas is het duisentver weg en is mijn Russisch belabberd. Of beter, ik spreek geen woord Russisch.
Oud 10-05-2013, 21:08
pixie
pixie is offline
Miekje, Para, jullie moeten in Leiden naar het anatomisch museum.

En google even de Ig Nobelprijs. Die is ooit naar het onderzoek over die necrofiele eend gegaan
Oud 10-05-2013, 21:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje, Para, jullie moeten in Leiden naar het anatomisch museum.

En google even de Ig Nobelprijs. Die is ooit naar het onderzoek over die necrofiele eend gegaan
Ja, die staat ook nog op de planning

En ik las het in het museum, ja
Oud 10-05-2013, 22:05
Verwijderd
Sommige mensen doen hartjes op elkaar FB plaatsen.
waarom
Oud 10-05-2013, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Foto's:

Oh, ja, jee! Ik vroeg me al een tijdje af hoe het komt dat caviaballen zo groot zijn! Weer een mysterie opgelost!

Ingegerd tvp! Ik forum mobiel en dan laattie de plaatjes niet zien maar ben wel geïnteresseerd!

Omg, zo fijn, zomaar een dagje bij mijn ouders. En toffe avond bij een vriendin van het mbo gehad en daar heb ik rammelende eierstokken aan over gehouden. Zo'n leuk mooi kindje dat duurt bij ons nog een paar jaar. Later, als ik groot ben!
Oud 11-05-2013, 03:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
waarom
Omdat ze dat leuk vinden, neem ik aan. Of elkaar. Of allebei.

Ik ga maar eens slapen!
Oud 11-05-2013, 03:28
Verwijderd
Citaat:
waarom
Grmbl.
Oud 11-05-2013, 05:58
Verwijderd
*gaap*

Als al dat goud dat morgenstond in de mond heeft nu daadwerkelijk hier geleverd werd, dan was ik miljonair.
Oud 11-05-2013, 06:14
Verwijderd
Ik ben bij mijn ouders en ga zo weer naar huis, omdat ik moet werken vanavond. Ik moet met de trein, maar op t laatste stuk is werk aan het spoor. Daardoor ben ik waarschijnlijk geen drie, maar vier uur onderweg. Nu maar hopen dat er verder geen achterlijke dingen zijn, want ik moet om twee uur beginnen met werken en moet eerst langs huis.
Oud 11-05-2013, 06:24
Verwijderd
iemand heeft vrouwenvleugel op yt gezet dus dat kijk ik weer. Ik heb ze wel op dvd maar geen speler meer hier.
Oud 11-05-2013, 06:42
Verwijderd
Ik ben onderweg naar vlieland!
Oud 11-05-2013, 06:43
Verwijderd
Ffs, de supermarkt hier in de buurt staat niet meer op de site van Carrefour, dus ik weet de openingsuren niet (ik weet dat ze zijn veranderd). Ik wil brood gaan halen en ik weet hier geen bakkers, buiten de Panos, maar die is zeker niet voor 9u open op zaterdag.
Oud 11-05-2013, 06:43
Verwijderd
Wat een activiteit zo hier op zaterdagmorgen
Oud 11-05-2013, 06:47
Verwijderd
Ik zit hier altijd op zaterdagmorgen Maar dat er meer mensen zitten is wel apart inderdaad.
Oud 11-05-2013, 06:50
Verwijderd
*post*
Oud 11-05-2013, 06:51
Verwijderd
Citaat:
Ffs, de supermarkt hier in de buurt staat niet meer op de site van Carrefour, dus ik weet de openingsuren niet (ik weet dat ze zijn veranderd). Ik wil brood gaan halen en ik weet hier geen bakkers, buiten de Panos, maar die is zeker niet voor 9u open op zaterdag.
Dan wacht je toch gewoon tot negen uur? En ga je dan toch naar de Carrefour? Kijk dan meteen wat de openingstijden zijn, probleem opgelost.

Dat kereltje van gisteravond, hij is bijna drie jaar oud en ik had m voor 't laatst een jaar geleden, minstens, gezien. Dus hij kende me echt niet meer. Maar hij kwam me gisteren knuffelen en ik mocht zijn tandenpoetsen want dat wilde hij graag en toen kreeg ik twee knuffels en een kusje want hij ging naar bed
Oud 11-05-2013, 06:53
Verwijderd
Citaat:
Dan wacht je toch gewoon tot negen uur? En ga je dan toch naar de Carrefour? Kijk dan meteen wat de openingstijden zijn, probleem opgelost.
Ik wou ontbijten met dat brood, ik ben al dik een uur op Als ik wacht tot 9 ga ik van mijn stokje, dus ik moet het of even met crackers stellen of iets anders verzinnen.

Maar het is gewoon slecht dat die winkel gewoon onvindbaar is op hun site. Dat is als dat de AH XL in de Brusselse poort niet meer via AH.nl te vinden is.
Oud 11-05-2013, 06:54
Verwijderd

Ik ben nu ongezellig aan het doen terwijl Theodoor rijdt
Oud 11-05-2013, 06:57
Verwijderd
INEENS állemaal water rechts van ons
Oud 11-05-2013, 06:58
Verwijderd
Nog steeds
Oud 11-05-2013, 06:59
Verwijderd
Nu niet meer
Oud 11-05-2013, 07:00
Verwijderd
Sarah
Oud 11-05-2013, 07:01
Verwijderd
Citaat:
Ik wou ontbijten met dat brood, ik ben al dik een uur op Als ik wacht tot 9 ga ik van mijn stokje, dus ik moet het of even met crackers stellen of iets anders verzinnen.

Maar het is gewoon slecht dat die winkel gewoon onvindbaar is op hun site. Dat is als dat de AH XL in de Brusselse poort niet meer via AH.nl te vinden is.
Dat wist ik niet. Ik zeg: Fruit! Ik doe het te werking, maar vind het zo fijn om met fruit te ontbijten.
Oud 11-05-2013, 07:02
Verwijderd
Even de snelweg onderbreken voor een rotonde, gekke Friezen
Oud 11-05-2013, 07:03
Verwijderd
Citaat:
Sarah
Het was echt heel veel water
Oud 11-05-2013, 07:08
Verwijderd
Ik keek zo uit het raam van: weiland, akker, bloembollenveld ooh aah, weiland, boerderij, akker, weiland, enorme grijze vlakte... Huh wacht even, dat is water
Oud 11-05-2013, 07:11
Verwijderd
Citaat:
Dat wist ik niet. Ik zeg: Fruit! Ik doe het te werking, maar vind het zo fijn om met fruit te ontbijten.
Ik heb één appel in huis En fruit kan ik ook niet halen voor 9 uur dan.

Ik haal niet meer veel fruit of veel verschillende verse dingen in huis want de kans is groot dat ik iets moet weggooien omdat ik niet zoveel kan eten. Als ik iets specifieks wil, ga ik het halen. Alleen ja, nu loop ik dus tegen een probleem aan
Oud 11-05-2013, 07:11
Verwijderd
Citaat:
Oud 11-05-2013, 07:20
Verwijderd
Ik ben dan ook maar mijn appel aan het eten
Oud 11-05-2013, 07:57
Verwijderd
Zo, ik zit op de boot!
Oud 11-05-2013, 08:39
Verwijderd
Waar ga je heen dan?
Oud 11-05-2013, 08:44
Verwijderd
Vlieland! Ik alleen het weekend, Theodoor de hele week.

Zo'n zee, dat is pas veel water. Maar dan verwacht je het.
Oud 11-05-2013, 08:49
Verwijderd
Een meisje op FB noemt Vlieland heel consequent Lande Du Vlie!
Oud 11-05-2013, 09:14
Verwijderd
Wij gaan altijd naar Texel. Dat is volgens mij verderweg dan Vlieland vanuit hier.
Oud 11-05-2013, 09:36
Verwijderd
Ik ben echt veel afgevallen.
Oud 11-05-2013, 09:39
Verwijderd
Wat goed Kat
Oud 11-05-2013, 10:08
pixie
pixie is offline
Citaat:

Ik zit drie weken voor een cursus in een guesthouse, waar ik een kamer deel met een meisje wat ik hiervoor niet kende. Nou is ze een dagje weg en mijn to do list is als volgt:
- uitslapen en heel hard snurken
- mijn haar verven (verf zit er nu in)
- heel hard muziek luisteren (mee bezig)
- nagels knippen (ga ik zo doen)
- wenkbrauwen epileren
- domme serie kijken
- skypen met mijn vriendje
- misschien maar even naar buiten
- en dan vanavond als ze er is weer even verder aan iets voor werk

HA!
Oud 11-05-2013, 10:08
Verwijderd
Het was inderdaad veranderd, ze waren al om half 9 open

Ik heb ook nog een matte topcoat bij het Kruidvat gevonden, en een neontopje bij de JBC. Daar heb ik waarschijnlijk een vrouw kwaad gemaakt. Ik stond in gedachten verzonken te wachten bij de kassa en ik kreeg opeens in de gaten dat ze boos naar me keek en ik besefte ook meteen waarom. Mijn gezicht stond op pure walging terwijl ik naar haar kind in een buggy staarde. Oeps Normaal hou ik dat onder controle in het openbaar

En ik vind dat er een Europese richtlijn voor broeksmaten moet komen. In de JBC, die enkel kleren van hun eigen merk verkoopt, 3 verschillende broeken, 3 verschillende maten. 40 die goed zat, 42 te klein en een 44 te klein. The fuck.
Oud 11-05-2013, 10:13
Verwijderd
Waar dacht je dan aan?
Oud 11-05-2013, 10:13
Verwijderd
Ik zit in de snelbus en het voelt alsof ik op vakantie ga - tropische temperaturen en bijbehorend muziekje. Anderhalf uur fantaseren over hoe ik op weg ben naar Spanje
Oud 11-05-2013, 10:14
pixie
pixie is offline
Haha Mutant, dat heb ik ook wel eens. Dan zit ik in de trein te staren en opeens besef ik dat ik al een kwartier gefascineerd naar iemands kruis aan het kijken ben.

En dat matensysteem, gaarne! Nu wil ik geen broeken meer kopen in de Hennes omdat ik me daar dikker voel
Oud 11-05-2013, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Waar dacht je dan aan?
Nergens aan, kinderen roepen dat blijkbaar bij me op en dat is dus iets wat ik normaal onder controle hou als ik mijn gedachten erbij heb, maar omdat ik nu (ik weet dat ik 'in gedachten verzonken' zei, maar dat is dus niet de juiste omschrijving) afwezig was, had ik niet in de gaten dat het gebeurde
Oud 11-05-2013, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Haha Mutant, dat heb ik ook wel eens. Dan zit ik in de trein te staren en opeens besef ik dat ik al een kwartier gefascineerd naar iemands kruis aan het kijken ben.
Ja, zo herkenbaar in gedachten verzonken naar een hoortoestel kijken, of naar een kettinkje dat een meisje om heeft en dan bedenken dat het wel uitziet alsof ik al tien minuten gefascineerd naar haar boobies aan het kijken ben.
Oud 11-05-2013, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Nergens aan, kinderen roepen dat blijkbaar bij me op en dat is dus iets wat ik normaal onder controle hou als ik mijn gedachten erbij heb, maar omdat ik nu (ik weet dat ik 'in gedachten verzonken' zei, maar dat is dus niet de juiste omschrijving) afwezig was, had ik niet in de gaten dat het gebeurde
O, wat raar dat je zo gaat kijken naar kinderen.

ik kan ook goed staren naar mensen zonder dat ik het in de gaten heb. En dan krijg je blikken, omdat je erg lang naar iemand onbewust keek.
Oud 11-05-2013, 10:21
Verwijderd
Citaat:

En dat matensysteem, gaarne! Nu wil ik geen broeken meer kopen in de Hennes omdat ik me daar dikker voel
Ja, die ken ik ook. Nou ja, kan een vent zich alleen maar goed over voelen

Ja, dat is een truukje dat veel merken toepassen, een maat kleiner in de kleding zetten dan de werkelijke maat zodat mensen zichzelf slanker vinden dan ze werkelijk zijn en dus vaker dat merk zullen kopen omdat ze zich er beter door voelen. Zelfde met bhs en cupmaten, vaak gaan ze gewoon een letter hoger, ook al is het niet zo, omdat het dan beter klinkt.
Paar maanden geleden had ik ook wel een broekendrama bij Mexx, de ene maat 42 was met geen tien paarden dicht te krijgen, een andere broek maat 40 zakte van mijn kont. En dat is dan één merk gewoon. Ffs. Daar kun je toch helemaal niks mee. Ik neem nu al standaard 2 maten van alles mee naar de paskamer.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten