Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2013, 13:43
Liekeh
Liekeh is offline
Hoi allemaal,

ik ben druk bezig met afstuderen en moet hiervoor een groot aantal respondenten hebben (400). Jullie zouden mij enorm helpen als je mijn enquête even zou willen invullen!

Mijn onderzoek gaat over de invloed van een gebeurtenis binnen een bedrijf op de merkwaarde. Het is een leuke enquête, het duurt ongeveer 10 minuten.

www.thesistools.com/liekehoonhorst

Alvast bedankt!

Groetjes, Lieke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2013, 13:48
Verwijderd
Ik krijg een beetje hoofdpijn van de vreemde vragen. En ik vind dat dit beter past op Nieuws en Achtergronden, dus ik verplaats hem daarheen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 13:51
Liekeh
Liekeh is offline
De vragen heb ik niet zelf bedacht. Het zijn bestaande vragenlijsten waarvan ik niet kan afwijken! Ik snap dat de vragen vreemd kunnen zijn, maar vandaar dus Maar bedankt voor het verplaatsen!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 14:08
Verwijderd
Je moet een onderzoek doen met vastgestelde vragen? En waar zijn die vragen op vastgesteld? De tweede pagina ging overigens naar mijn idee opeens totaal over iets anders dan de invloed van een gebeurtenis op merkwaarde.

Bizar afstudeeronderzoek, maar veel succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 14:11
Liekeh
Liekeh is offline
Die vragen zijn al in verschillende onderzoeken bewezen en als betrouwbaar vastgesteld. Als ik zelf vragen ga bedenken, bestaat de kans dat deze niet betrouwbaar zijn en dat hierdoor de Cronbach's alpha van deze vragen erg laag is, waardoor het onderzoek niet betrouwbaar is.. Wanneer je bestaande vragenlijsten gebruikt, weet je dat je vragen betrouwbaar zijn..

En de vragen op de tweede pagina gaan daar inderdaad niet over, maar die gaan over mijn onafhankelijke variabelen die invloed hebben op merkwaarde.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 14:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Misschien is het ook handig als je er voor zorgt dat de artikelen niet vol spelfouten staan. Ik weet niet wat de invloed van d/t-fouten op de Cronbach's alpha is, maar het is vast niet gunstig.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 15:22
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ingevuld! Wat voor studie doe je precies Lieke?
Oud 14-05-2013, 11:15
Liekeh
Liekeh is offline
Ik studeer de master communicatiewetenschap richting marketing! Ben dus bezig met de invloed van verschillende soorten crisissen op de brand love van consumenten. En maak hierbij onderscheid tussen verschillende merken, verschillende soorten crisissen en verschillende soorten manieren waarop op de crisis wordt gereageerd!
Een erg leuk onderzoek, en ik denk dat ik veel leuke resultaten uit het onderzoek kan halen!

Bedankt voor het invullen! Jullie helpen mij er enorm mee!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 18:52
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
In vraag drie wordt gevraagd wat ik van "de organisatie" vind. Gaat het hier om WE, of om de ILO? En wat hebben die consumenten er precies mee te maken?
Oud 15-05-2013, 09:46
Liekeh
Liekeh is offline
Het gaat om WE!
De consumenten hebben er vrij weinig mee te maken, er wordt alleen gekeken hoe de organisatie zich opstelt tov haar consumenten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten