Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2013, 22:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nounou, in de ALLERLAATSTE envelop zat toch nog Nederland De spanning was natuurlijk om te snijden.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Oud 14-05-2013, 22:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Volgens mij is er behalve Sann en Snebbel niemand echt bezig met afvallen, toch?
Het is niet dat ik er nou zoveel mee bezig ben hoor Meer een automatisch gevolg van eerst niet goed kunnen kauwen en nu nog steeds geen trek en ook niet iets lekkers kunnen halen
Oud 14-05-2013, 22:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik word gewoon onzeker omdat het in ALLE voorbeeldbrieven staat Maar oke, dan laat ik dat maar zitten aangezien ik op jouw huizenkoop expertise vertrouw.
Zo zag mijn laatste bod er uit; ik heb m ook wat uit moeten breiden met wat voorwaarden want ik zat zelf wel heel krap in mn planning met het rondkrijgen van de hypotheek (omdat nog even doodleuk een maand op vakantie ging). Dus dat ga ik de volgende keer ook anders doen.

Citaat:
Utrecht, 3 mei 2012

Betreffende bod -Adres van woning-

Geachte heer Makelaar,

Ter aanleiding van ons telefoongesprek op rond 13:45 op 3 mei 2012 bevestig ik mijn bieding op de woning -adres- te Utrecht.

Het overeengekomen definitieve bedrag bedraagt € zooitje euros (uitgeschreven zooitje euros) Kosten Koper, onder de onderstaande voorwaarden:

* Voorbehoud financiering voor 100 % van de koopsom inclusief k.k. onder verstrekking van Nationale Hypotheek Garantie (NHG) gedurende maximaal 5 weken na tekenen koopovereenkomst[1]. Tekenen koopovereenkomst zal in de eerste week van juni plaatsvinden.
* Gewenste opleveringsdatum (mits tot verkoop is overgegaan): -opleverdatum-.
* Koper wenst voor bovenstaande bedrag het aanwezige -mogelijke inboedel ter overname- over te nemen.
* Keuze notaris: aan koper.
* Bod is inclusief overname roerende zaken zoals deze vermeld zijn in de brochure van de woning.
* Resultaten bouwkundig onderzoek naar tevredenheid koper[2]
* Levering ontruimd, vrij van huur en andere gebruiksrechten en aanspraken wegens huurbescherming.

Voor eventuele vragen kunt u mij bereiken via onderstaand mailadres.
In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Carn

- personalia / contactgegevens
- kopie identificatie
- eventueel al gegevens van de hypotheekverstrekker mocht je die al hebben.

[1] Koper verlangt 9 weken tijd in verband met afwezigheid in de maand mei 2012 mocht de overeenkomst voor 5 mei 2012 getekend zijn. Mocht de koopovereenkomst pas in juni getekend worden dan verlangt de koper 5 weken tijd.
[2] Koper zal zo spoedig mogelijk een aankoopkeuring laten verrichten, maar deze kan door afwezigheid in de maand mei mogelijkerwijs pas in juni plaatsvinden. Koper heeft het recht om op grond van het rapport van deze keuring te ontbinden als blijkt dat mogelijke onderhouds- of herstelkosten hoger zijn dan 5000 euro. De ontbinding moet worden ingeroepen per brief die aangetekend met handtekening retour wordt verzonden, uiterlijk binnen vijf werkdagen nadat de resultaten van de aankoopkeuring door de koper zijn ontvangen. Deze ontvangstdatum is in verband met afwezigheid in de maand mei 2012 pas per maandag 4 juni 2012.
Oud 14-05-2013, 22:38
Verwijderd
TER aanleiding?
Oud 14-05-2013, 22:40
Verwijderd
Ha! Jouw zinnetje over die bouwtechnische keuring is veel mooier en duidelijker én naar onze hand te zetten, die ga ik even aanpassen.
Voor de rest bijna exact hetzelfde thanks carnie.
Oud 14-05-2013, 22:40
Carn
Carn is offline
Zo zie je maar, zelfs met het gebruik van grove spelfouten kan je een woning kopen
Oud 14-05-2013, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Zo zie je maar, zelfs met het gebruik van grove spelfouten kan je een woning kopen
Oud 14-05-2013, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Money talks, grammar doesn't
Oud 14-05-2013, 22:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ha! Jouw zinnetje over die bouwtechnische keuring is veel mooier en duidelijker én naar onze hand te zetten, die ga ik even aanpassen.
Voor de rest bijna exact hetzelfde thanks carnie.
Je bent overigens volgens mij gewoon vrij om allerlei voorwaarden (mits realistisch) toe te voegen; als het niet door de beugel kan dan krijg je dat wel te horen en kan je alsnog dingen aanpassen.
Oud 14-05-2013, 22:52
Verwijderd
Jeutje wat een hoop naamzoeks in dit topic

Ik ben wel aan het lijnen, maar ik hou het wel leuk. Ik drink nog wel (alleen in gezelschap) en op feestjes neem ik ook wat lekkers, maar op andere dagen ben ik wel redelijk streng en tel ook calorieën. En Jillian natuurlijk.

-10 kg :fuckyeah:
Oud 14-05-2013, 22:55
Verwijderd
Oh Ik had niet door dat het negatieve posts waren, ik hou m'n mond er verder over tot ik op -15 zit, kusjes!
Oud 14-05-2013, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Oud 15-05-2013, 00:04
Verwijderd
Neeeee, is het muizendag ofzo. Quis naamzoek, ik zag er net volgens mij ook één in mijn kamer
Oud 15-05-2013, 00:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had dat nummer van mijn naamgenote nog helemaal niet gehoord, maar ik kijk 't nu effe terug, en Jezus wat een zeiknummer. Wat doe ze ook raar met d'r stem? Ik kan me herinneren dat ze heel anders/veel beter zong.
Oud 15-05-2013, 00:31
Verwijderd
ja klopt, het slaat echt nergens op, kattengejank is het!

hmm.. lekker tekenen in alle rust
Oud 15-05-2013, 05:45
Verwijderd
HOE kan het dat de Oekraïne niet door is, en Belgie wel?
Oud 15-05-2013, 06:49
Verwijderd
Oekraïne is toch door? Zegt wiki. Ik heb niet gekeken. Montenegro niet door
Oud 15-05-2013, 07:58
Verwijderd
Stiekem vind ik het best leuk dat Anouk door is
Oud 15-05-2013, 08:06
Verwijderd
Jongens, wat voor kraamcadeau moeten aan mijn schoonzusje en haar man geven als die in juli hun eerste baby krijgen?
Oud 15-05-2013, 08:15
Verwijderd
Weet je of het een jongetje of meisje wordt?

En anders kun je altijd zo'n leuke luiertaart doen
Oud 15-05-2013, 08:17
Verwijderd
Een moet-je-gelezen-hebben kinderboek, Rupsje Nooitgenoeg ofzo.
En wat veel mensen leuk schijnen te vinden is zo'n gipsset om een afdruk te maken van de voetjes van 't arme kind.
Oud 15-05-2013, 08:17
Verwijderd
Goeiemorgen.

Mijn moeder is jarig vandaag en ik moet nog een cadeau kopen. Maar ik weet niet wat.
Oud 15-05-2013, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Weet je of het een jongetje of meisje wordt?

En anders kun je altijd zo'n leuke luiertaart doen
Nee, weten ze zelf ook niet.

Ik vermoed dat zoiets fouts gegeven wordt door vriendinnen
Citaat:
Een moet-je-gelezen-hebben kinderboek, Rupsje Nooitgenoeg ofzo.
En wat veel mensen leuk schijnen te vinden is zo'n gipsset om een afdruk te maken van de voetjes van 't arme kind.
Hmmm. Is dat niet stom, het zoveelste leesboek? Net zoals het zoveelste knuffeltje, het zoveelste setje kleren.....
En ik denk dat vader me het huis uittrapt als ik met een gipsset aankom
Oud 15-05-2013, 08:34
Lorelei
Lorelei is offline
Nja, bij de eerste is t niet zo snel het zoveelste boek en het is naar mïjn mening een stuk leuker dan een knuffel. Een muziekdoosje kan ook.
Oud 15-05-2013, 08:37
Verwijderd
Maar ik ben bang dat het ten opzichte van andere cadeaus wel het zoveelste boek wordt ook omdat we er waarschijnlijk niet als een van de eerste kunnen zijn, maar met een beetje pech pas een paar dagen later, ivm 200 km afstand en een onregelmatige baan
Oud 15-05-2013, 08:40
Verwijderd
Bwuh, mama had een depressief berichtje op facebook gezet dus ik had d'r een berichtje gestuurd of ik me zorgen moest maken en nu belt ze net en haar man (mijn stiefvader) gaat op zoek naar een ander huis Zo naar en ze is zo verdrietig en buuh
Oud 15-05-2013, 08:41
Verwijderd
Bwugh Sann, wat naar! Sterkte voor jou en je mama!
Oud 15-05-2013, 08:42
Lorelei
Lorelei is offline
Je kunt ook een heel verwennimgspakket voor de ouders samenstellen onder het mom van 'je kind isgelukkiger als je zelf lekker in je vel zit' :-P
Oud 15-05-2013, 08:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bwuh, mama had een depressief berichtje op facebook gezet dus ik had d'r een berichtje gestuurd of ik me zorgen moest maken en nu belt ze net en haar man (mijn stiefvader) gaat op zoek naar een ander huis Zo naar en ze is zo verdrietig en buuh
Aww liefje! Honderdduizend knuffels en kusjes!
Oud 15-05-2013, 08:45
Verwijderd
Wat naar .sann. Sterkte!

Laatst gewijzigd op 15-05-2013 om 08:56.
Oud 15-05-2013, 08:54
Verwijderd
Ah dat is naar Niet leuk als je mama verdrietig is Sterkte voor jullie!
Oud 15-05-2013, 09:03
Verwijderd
Dankjulliewel lieverds!
Oud 15-05-2013, 09:05
Verwijderd
Ik vind het vooral vervelend dat ik hier zit en zo weinig kan doen verder. Had voorgesteld om langs te komen, maar hij is nog op zoek naar een ander huis en het is al superawkward en mama vond het niet fijn als ik dan in die awkwardness langskom, wat ik heel goed snap, maar nu zit ik hier maar een beetje te meh'en. Dus ik heb gezegd dat ze hier snel heen moet komen en logeren en shoppen en uitrusten en ik hoop dat ze daar ook maar snel gebruik van maakt.
Oud 15-05-2013, 09:10
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
He bah wat naar .sann Sterkte voor jullie!
Oud 15-05-2013, 09:11
Verwijderd
Is het erg onverwachts voor je moeder of speelde er al langer iets? Wel echt heel klote hoor, en ik ken het gevoel van "Ja maar ik zit hier en wil eigenlijk daar zijn " maar al te goed. Snel weer bellen en dan een datum prikken waarop ze kan komen logeren!
Oud 15-05-2013, 09:16
Verwijderd
Nee, het speelde schijnbaar al een paar maanden, maar ze durfde het me niet te vertellen omdat ze zich dan zo mislukt voelde ( dan breekt je hart wel een beetje hoor, als je moeder dat zegt ) en omdat als ze het zou zeggen het echt waar zou zijn. Dus ze wist het al een tijdje en ook over weggaan hadden ze het al eerder gehad, maar ik wist dus van niks, en eigenlijk niemand. En ja, ik ga d'r gewoon extreem stalken tot ze uit pure wanhoop maar komt
Oud 15-05-2013, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Nee, het speelde schijnbaar al een paar maanden, maar ze durfde het me niet te vertellen omdat ze zich dan zo mislukt voelde ( dan breekt je hart wel een beetje hoor, als je moeder dat zegt ) en omdat als ze het zou zeggen het echt waar zou zijn. Dus ze wist het al een tijdje en ook over weggaan hadden ze het al eerder gehad, maar ik wist dus van niks, en eigenlijk niemand. En ja, ik ga d'r gewoon extreem stalken tot ze uit pure wanhoop maar komt
Oh wat erg Ze heeft er dus echt een hele tijd alleen voor gestaan, wat naar! Waren ze lang getrouwd? En ja, missschien moet je gewoon zes keer per dag sms'en en 's ochtends en 's avonds bellen, met de meest nutteloze dignen, en elke keer melden dat ze maar snel langs moet komen!
Oud 15-05-2013, 09:34
Verwijderd
Awh Sanne wat naar! Sterkte!
Oud 15-05-2013, 09:50
Verwijderd
Citaat:
dan breekt je hart wel een beetje hoor, als je moeder dat zegt
Oeh ja, daar deed mijn hart al een beetje pijn terwijl ik jou en je moeder niet ken
Oud 15-05-2013, 09:51
Verwijderd
Aan de andere kant snap ik ook wel dat je eerst echt echt echt zeker wilt weten of het allemaal over is, voordat je je twijfels wereldkundig maakt. Dat maakt het meteen zo groot en officieel, dan kun je het al bijna niet meer terugdraaien.
Oud 15-05-2013, 09:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
IN ZWEDEN zal je bedoelen!

Citaat:
Wat verdrietig!
Oud 15-05-2013, 09:52
Verwijderd
Vlaai en een cadeau halen.
Oud 15-05-2013, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Oh bah, wat een naar rotbericht Snel een fijn (verwen)dagje met je moeder houden inderdaad!
Oud 15-05-2013, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Nee, weten ze zelf ook niet.

Ik vermoed dat zoiets fouts gegeven wordt door vriendinnen

Hmmm. Is dat niet stom, het zoveelste leesboek? Net zoals het zoveelste knuffeltje, het zoveelste setje kleren.....
En ik denk dat vader me het huis uittrapt als ik met een gipsset aankom
Ik vind een (eerste) bestekje nog steeds een leuk kraamcadeau. Of een muziekdoosje.
Oud 15-05-2013, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ook een heel verwennimgspakket voor de ouders samenstellen onder het mom van 'je kind isgelukkiger als je zelf lekker in je vel zit' :-P
Ik wil wel iets geven voor het kindje en niet voor de ouders

Citaat:
Ik vind een (eerste) bestekje nog steeds een leuk kraamcadeau. Of een muziekdoosje.
Oeh, bestek!
Oud 15-05-2013, 10:16
bloodyb
bloodyb is offline
Sterkte Sann
Oud 15-05-2013, 10:36
Verwijderd
Sann, kun je anders niet met je moeder ergens naar toe gaan? Dan zitten jullie niet in die awkward sfeer, maar even op neutraal terrein. Dagje sauna ofzo?
Oud 15-05-2013, 10:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat naar Sanne, ik weet hoe je je voelt, ik heb twee verdrietige ouders kusje en sterkte!
Oud 15-05-2013, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ben bang dat het ten opzichte van andere cadeaus wel het zoveelste boek wordt ook omdat we er waarschijnlijk niet als een van de eerste kunnen zijn, maar met een beetje pech pas een paar dagen later, ivm 200 km afstand en een onregelmatige baan
Ik heb mijn vroegere beste vriendin een eerste hulp bij baby's-pakket gegeven. Een doos met daarin luiers, een knuffel, paracetamol, een fles wijn, een tut, schoonmaakdoekjes, en nog allerlei dingen. Ze vond het zo leuk dat ze nu, 11 jaar later, enkel nog mijn cadeau en dat van haar moeder weet

Citaat:
Sterkte!
Oud 15-05-2013, 10:50
Verwijderd
Mijn ouders zijn ook niet bepaald oké. Mijn vader is zo vaak vreemdgegaan. En ze zijn nog bij elkaar omdat mijn moeder he financieel alleen niet redt. Maar die ruzies van hun

ik begin nu te twijfelen of ik niet bij mijn opa en oma moet gaan eten, inplaats van zij hier. Want ik ben alleen thuis en het is bijna 12 uur. Mijn moeder en broertje zijn er ook nog niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten